Pia. skriver:
Hej søde Diana...
Jeg har ikke fulgt med i den tråd du her snakker om med hemmeligeheder... Men vil alligevel lige give mit besyv med...
Jeg elsker alle mine tre børn MEGET MEGET højt - intet i denne verden kan måle sig med den kærlighed jeg har til de tre... Men, jeg vil sige noget som andre flere gangs mødre måske også føler eller kender lidt til...
Mikkel, som er min nummer 1 - min allerførste guldklump, ønskebarnet nummer 1, min kærlige, store og meget rolige, milde dreng han er noget særligt, og han har en plads i sin mors hjerte helt for sig selv...
Mille som er min eneste pige, min højt elskede lille prinsesse, som er ved at vokse sig stor, min skønne frække datter som er den mest kærlige pige og elsker livet hun har sin helt eget plads i mit hjerte....
Mads som er min mindste trold, min højt elskede lille bitte dreng, mit mindste skud på stammen, min kærlige basse men også lille ballade mager, han har jo også sin egen plads i mit hjerte....
Som sagt jeg elsker dem alle tre - men min kærlighed er forskellig til dem alle... Håber det giver lidt mening og at jeg ikke bliver stemplet som en dårlig mærkelig mor... men måske er der andre der har det som jeg ....
Knus Pia, som bare syntes det er super spændende at I prøver med nummer 2 
Har det fuldstændig som dig
Kasper er mit første barn, min altgivende barn, der vil gøre en kvinde meget lykkelig en dag, han gør mig så stolt for det menneske han er, og det at han nogengange laver nogle total skøre ting, lige som hans mor.
Michael, mit lille kolikbarn. Det at han havde kolik, fik os til at være så tætte. Min helt fantastiske stædige søn, der er bedøvende ligeglad med hvad alle mener, når han først har en mening om tingene. Min søn der overøser hans lillesøster med så meget kærlighed og ømhed, at jeg negen gange må fjerne tårene i mine øjne, når jeg ser deres vidunderlige tæthed.
Lærke, min lille efternøgler og min prinsesse, med den eksplosive temperament
Hendes skønne fantasi fanger mig og vi finder på sjove lege sammen. Hun er min engel, hvis liv skulle have været meget bedre end det er. Mit hjerte bløder for dette lille væsen, der skullet have haft en lykkelig og rolig barndom.
Jeg elsker mine 3 børn på hver deres måde, for dem de hver især er.