Er helt ny :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Diana...

grinny skriver:

Mange tak for alle de dejlige svar, og tro mig, jeg er virkelig glad for at være herinde for hvor er det dog bare dejligt at der er så mange der interessere sig og som gider svare og hjælpe

Det ser jo ud som om det faktisk går nogenlunde hurtigt for rimelig mange. Håber selv at det kommer til at gå hurtigt her, for vil gerne tro at ventetiden er meget lang, men prøver virkelig at lade være med at sidde og tænke på det hele tiden, for så er det jo at der kan komme til at gå længere tid, har jeg hørt.

Forresten, har hørt at det skulle være godt at tage gravitamin allerede nu, er der nogle af jer der har erfaring med det før graviditet?

Ja vi er os gået i gang med nr 2 nu og tager os gravitamin der er noget i som er godt at tage inden man bliver gravid men jeg kan ikke lige huske hvad det hedder hi hi men det er i den multipakke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Maise

velkommen

Vi prøvede i 2,5 år før jeg blev gravid med min pige som idag er 13 uger gammel. Men det viste sig også at jeg havde PCO, så den skulle der lige styr på og så blev jeg gravid efter 3 måneder fra de fandt ud af jeg havde PCO. Så på den måde var det egentlig hurtigt.

Anmeld

31. marts 2010

Rødhætte

Sikke et dejligt indlæg! Står i samme situation, og har mange af de samme spørgsmål!

Jeg smed p pillerne i januar og venter nu bare spændt. Jeg har haft min mens en enkelt gang og venter nu bare på at den snart kommer igen. Jeg er nu på dag 35 og stadig ingen tegn på mens (har testet og ved at jeg ikke er gravid).. Synes snart det væreste er ventetiden på en ny ægløsning  

Held og lykke

Anmeld

31. marts 2010

Malthesmoar

grinny skriver:

Hej

Som overskriften siger så er jeg helt ny herinde, så jeg har som mange andre nogle spørgsmål

Min kæreste og jeg valgte at jeg skulle stoppe på mine p-piller for 19 dage siden, så det hele er jo stadig nyt. Jeg ved at kroppen kommer til at køre sit helt eget løb i starten, men er lidt interesseret i at høre hvordan andre har haft det, så håber at nogle af jer vil svare mig.

Et andet spørgsmål er, hvor lang tid gik der før i blev gravide?

Ved at der sikkert er mange der har stillet de her spørgsmål før, men kunne ikke finde noget indlæg om det. Enten er der ikke noget eller så har jeg ikke kigget godt nok, hehe.

Men som sagt håber jeg at i vil svare mig.

Hilsen Anja

Hejsa

Velkommen til Baby.dk

Er 36år & har Malthe på 3½år

Mvh Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.