Er helt ny :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

BabyStella!

Hej!

Velkommen herinde

Jeg stoppede med min p-ring i juni måned og d. 26. dec. 2008 havde jeg min sidste menstruation, inden vi d. 7. jan. fandt ud af, jeg var gravid.

Men vi havde ikke så "travlt" - når det skete, så skete det

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Diana...

Velkommen til denne skønne side 

Her tog det 3 måneder. 

Held og lykke med projektet 

Knus Diana med Lucas fra feb. 09

Anmeld

31. marts 2010

Kruse90

grinny skriver:

Hej

Som overskriften siger så er jeg helt ny herinde, så jeg har som mange andre nogle spørgsmål

Min kæreste og jeg valgte at jeg skulle stoppe på mine p-piller for 19 dage siden, så det hele er jo stadig nyt. Jeg ved at kroppen kommer til at køre sit helt eget løb i starten, men er lidt interesseret i at høre hvordan andre har haft det, så håber at nogle af jer vil svare mig.

Et andet spørgsmål er, hvor lang tid gik der før i blev gravide?

Ved at der sikkert er mange der har stillet de her spørgsmål før, men kunne ikke finde noget indlæg om det. Enten er der ikke noget eller så har jeg ikke kigget godt nok, hehe.

Men som sagt håber jeg at i vil svare mig.

Hilsen Anja

Hej Anja.

Velkommen til Håber du bliver glad for siden. Den er efter min mening i hvertfald utrolig fantastisk.

Vi smed p-pillerne i April 09 og her er intet sket endnu. Tror det er meget forskelligt hvor hurtigt det går.
Krydser for i ikke skal vente så længe. For gud hvor er ventetiden LANG!

Anmeld

31. marts 2010

FrkC

Hej med dig

Velkommen tl verdens bedste side

Held og lykke med projekt-baby.. Håber det kommer til at gå hurtigt for jer..

Camilla, som smed p-pillerne i dec. 08 men som stadig ik er gravid

Anmeld

31. marts 2010

eirene

Hejsa

Velkommen til.

Jeg nåede ikke at få min første menstruation efter jeg havde smidt p-pillerne. Så der var krudt i sprøjten her..

Kh Irene

Anmeld

31. marts 2010

E.T

Velkommet til

Fra det tidspunkt vi bestemte at vi ville have børn og jeg stoppede p-pillerne, gik der 2 måneder

Jeg er er nu i 15. uge og har haft det fint indtil nu, uden kvalme osv. Så jeg klager ikke

Krydser fingre for jer

Anmeld

31. marts 2010

Liljesilas

grinny skriver:

Hej

Som overskriften siger så er jeg helt ny herinde, så jeg har som mange andre nogle spørgsmål

Min kæreste og jeg valgte at jeg skulle stoppe på mine p-piller for 19 dage siden, så det hele er jo stadig nyt. Jeg ved at kroppen kommer til at køre sit helt eget løb i starten, men er lidt interesseret i at høre hvordan andre har haft det, så håber at nogle af jer vil svare mig.

Et andet spørgsmål er, hvor lang tid gik der før i blev gravide?

Ved at der sikkert er mange der har stillet de her spørgsmål før, men kunne ikke finde noget indlæg om det. Enten er der ikke noget eller så har jeg ikke kigget godt nok, hehe.

Men som sagt håber jeg at i vil svare mig.

Hilsen Anja

Velkommen 

Jeg har aldrig taget p-piller, da jeg ikke kan tåle dem. Men fra vi ikke beskyttede os mere, gik der ca. 6-7 måneder 

Anmeld

31. marts 2010

otlitrom

Velkommen til

Jeg håber du bliver rigtig glad for siden!!

Vi har prøvet i 26 mdr. uden held, så jeg håber bestemt at I får miraklet til at ske hurtigere!

Held og lykke med projektet.

Knus Kitty

Anmeld

31. marts 2010

grinny

Mange tak for alle de dejlige svar, og tro mig, jeg er virkelig glad for at være herinde for hvor er det dog bare dejligt at der er så mange der interessere sig og som gider svare og hjælpe

Det ser jo ud som om det faktisk går nogenlunde hurtigt for rimelig mange. Håber selv at det kommer til at gå hurtigt her, for vil gerne tro at ventetiden er meget lang, men prøver virkelig at lade være med at sidde og tænke på det hele tiden, for så er det jo at der kan komme til at gå længere tid, har jeg hørt.

Forresten, har hørt at det skulle være godt at tage gravitamin allerede nu, er der nogle af jer der har erfaring med det før graviditet?

Anmeld

31. marts 2010

Kruse90

jeg spiser gravitamin allerede nu og har jeg gjort i et halvt år nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.