Er helt ny :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

grinny

Hej

Som overskriften siger så er jeg helt ny herinde, så jeg har som mange andre nogle spørgsmål

Min kæreste og jeg valgte at jeg skulle stoppe på mine p-piller for 19 dage siden, så det hele er jo stadig nyt. Jeg ved at kroppen kommer til at køre sit helt eget løb i starten, men er lidt interesseret i at høre hvordan andre har haft det, så håber at nogle af jer vil svare mig.

Et andet spørgsmål er, hvor lang tid gik der før i blev gravide?

Ved at der sikkert er mange der har stillet de her spørgsmål før, men kunne ikke finde noget indlæg om det. Enten er der ikke noget eller så har jeg ikke kigget godt nok, hehe.

Men som sagt håber jeg at i vil svare mig.

Hilsen Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

lillemunk

Hej
Velkommen til siden og velkommen til den nye del af dit liv der hedder projektbaby.
Nu har jeg ingen erfaring med at ligge p-pillerne på hylden, men håber for jer at i snart for en positiv test
Ville bare ønske dig velkommen, håber du bliver rigtigt glad for siden.
Krams fra Karin med tvillinge piger i maven 3o+1

Anmeld

31. marts 2010

Sujan

Hej velkommen til.... Håber projekt baby lykkes for jer hurtigt som det gør for mange herinde...

Jeg smed pillerne i juni 2009 og er desværre ikke blevet gravid endnu....

der gik ca. 3 mdr. før min krop var normal efter stop på pillerne

Anmeld

31. marts 2010

missie20

Ja Hej og velkommen herinde.

Vi har prøvet og blive gravide i 3 år, og så august 2009 skete der noget og den blev endelig hængende, så vores rejse har været hård. Men vi er bare så lykkelige nu

Mvh. Michelle 33+3

Anmeld

31. marts 2010

Barbamama

Velkommen  vi prøvede kun i 3mdr så var der gevinst

Anmeld

31. marts 2010

B&J

VELKOMMEN

For mig og min kæreste gik der kun 3 mdr. vi havde nu ikke troede det ville gå så hurtig da jeg havde været på p-piller i næsten 7 år men vi ELSKER vores lille dreng

Anmeld

31. marts 2010

babyMark

for mig var der ikke langt fra tanke til handling...2 mdr så var der gevindst, så vi havde ikke engang nået at købe folinsyre   for at det går hurtigt

Anmeld

31. marts 2010

*may-girl.2010*

Jeg blev gravid med det samme... Så blev godt nok lidt overrasket over det gik så hurtigt...

Pøj pøj med det....

Anmeld

31. marts 2010

Lillefe

Hej og velkommen, nu har jeg jo prøvet det to gange (det er min nr. 2 gang nu) første gang gik der 8 måneder, men denne gang gik der ikke engang 3 Så det er meget forskelligt!

Held og lykke!

Anmeld

31. marts 2010

blomst84

Hej og velkommen  Jeg blev gravid efter 2mdr men det endte desværre i en spontan abort i 6. uge. Efter aborten havde jeg mens en gang og er nu blvet gravid igen 

for at det lykkedes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.