projekt tavlevæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

TbCp

Det ser rigtig godt ud!
Har selv planer om at skal have lavet et stykke med tavlelak, har bare ikke lige udset mig stedet endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

L.J.L

Milka skriver:

her lidt billeder. det første er af første lag maling, hvor jeg blev oprigtigt bekymret. andet billede er efter 3. lag tavlelak, og det ser jo vildt godt ud!

i venstre hjørne plejer der stå et lille bord + lampe, det har jeg kylet ud. søger et styk finurligt lille siddemøbel som man kan sidde i og tage sko på .... store som små. ideer modtages gerne!!

Fed væg ! Tak for inspirationen

Disse er søde til dine store piger, men nok for små til at du kan bruge dem..

Anmeld

31. marts 2010

Barbamama

linselouise skriver:

Ej hvor er de FEDE!!!! Hvor er de fra???? Sådan en MÅ jeg bare eje!!!!!

Anmeld

31. marts 2010

L.J.L

michella80 skriver:

Ej hvor er de FEDE!!!! Hvor er de fra???? Sådan en MÅ jeg bare eje!!!!!

Ja, jeg er også helt vild med dem, Lauritz skal have den blå og den grønne når han bliver stor nok til at sidde

De er herfra:

http://www.aura4laura.dk/Vare7634.aspx

Anmeld

31. marts 2010

Milka

linselouise skriver:

de er da lidt geniale, de stole!!

Anmeld

31. marts 2010

Ida.

Milka skriver:

hovhov, de billeder er slet ikke billedbehandlet – og når jeg billedbehandler er det helt 'lovligt'; altså ikke noget man ikke ville gøre i et konventionelt mørkekammer, det er bare digitalt gjort

den væg jeg har malet på er den eneste i lejligheden der ikke har savsmuldstapet. men det man kan gøre er at få skåret et træplade til mål, male den og montere den på væggen...

Selv hovhov ved da godt, at det er digital billedbehandling OG det var bestemt ment som en stor ROS til dig - ville ønske jeg kunne få mit hjem til at se lige så indbydende og hyggeligt ud (de små detaljers værk)...og at jeg lige vidste hvordan jeg fik mine billeder til at så bløde og lækre ud (af hjemmet såvel som af ungerne!!) men trods mine ikke helt inhabile evner i photoshop, så kan jeg vist ikke hamle op med dit talent

Anmeld

1. april 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Selv hovhov ved da godt, at det er digital billedbehandling OG det var bestemt ment som en stor ROS til dig - ville ønske jeg kunne få mit hjem til at se lige så indbydende og hyggeligt ud (de små detaljers værk)...og at jeg lige vidste hvordan jeg fik mine billeder til at så bløde og lækre ud (af hjemmet såvel som af ungerne!!) men trods mine ikke helt inhabile evner i photoshop, så kan jeg vist ikke hamle op med dit talent

hvor er du sød! TAK

her er iøvrigt det første bøttekunstværk. det lavede lilja, inden hun gik igang med at gumle på kridtet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

linselouise skriver:

Ja, jeg er også helt vild med dem, Lauritz skal have den blå og den grønne når han bliver stor nok til at sidde

De er herfra:

http://www.aura4laura.dk/Vare7634.aspx

Tak

Anmeld

2. april 2010

Ida.

Milka skriver:

hvor er du sød! TAK

her er iøvrigt det første bøttekunstværk. det lavede lilja, inden hun gik igang med at gumle på kridtet

Pigebarnet har jo talent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.