projekt tavlevæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

1. nej

2. dem har jeg 6 af

3. NEJ!!!!

Har du en ide?

Tænkte lidt på sådan en puf, man kan åbne og så er der opbevaring nede i.... Men der ser ikke ud til at være meget plads mellem væggen og entre døren???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

her lidt billeder. det første er af første lag maling, hvor jeg blev oprigtigt bekymret. andet billede er efter 3. lag tavlelak, og det ser jo vildt godt ud!

i venstre hjørne plejer der stå et lille bord + lampe, det har jeg kylet ud. søger et styk finurligt lille siddemøbel som man kan sidde i og tage sko på .... store som små. ideer modtages gerne!!

Lige en anden ting...

Det der grønne "græs" tæppe bøtterne har. (på deres værelse) hvor har du købt det henne?

Anmeld

30. marts 2010

Milka

Skouboe skriver:

Yup - vi har 230 kvm, og ikke et indretningsgen i kroppen... er du klar over hvad jeg ville give for at være lige så kreativ som dig??

synes ellers du er rigeligt kreativ, pernille!!

Anmeld

30. marts 2010

Milka

malucca09 skriver:

Har du en ide?

Tænkte lidt på sådan en puf, man kan åbne og så er der opbevaring nede i.... Men der ser ikke ud til at være meget plads mellem væggen og entre døren???

faktisk tænker jeg en eller anden lille bøttestol, sådan rød plastik agtig, der kan holde til mine 400 kg når jeg sætter mig på den

Anmeld

30. marts 2010

Milka

malucca09 skriver:

Lige en anden ting...

Det der grønne "græs" tæppe bøtterne har. (på deres værelse) hvor har du købt det henne?

græstæppet er fra ikea til 250 kr (tror jeg). købte to og vi er rigtig glade for dem!

Anmeld

30. marts 2010

Skouboe

Milka skriver:

synes ellers du er rigeligt kreativ, pernille!!

Tak, tak, men det har desværre ikke så meget med kreativitet at gøre...

Jeg er god til teknik og tekniske ting, og kreativ problemløsning... jeg er ikke typen der finder på at dekorere et bøtteværelse med en parasol og en lyskæde og vupti har man den skønneste sengehimmel, der slet ikke er en himmel...

At sy og strikke osv, har mere med teknik end kreativitet at gøre - hele tricket ligger i detaljerne... det er dem der gør - ihvertfald hvad jeg syr  - interessant.

Anmeld

30. marts 2010

JustAnotherName

Super god idé. Og det ser vildt godt ud.

Anmeld

30. marts 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

faktisk tænker jeg en eller anden lille bøttestol, sådan rød plastik agtig, der kan holde til mine 400 kg når jeg sætter mig på den

Fame

Jellyfish

Lounge chair, børn (rød)

Lille Balina (rød)

Tam Tam - krystal (pink)

Sækkestol, stor FatCat (Rød)

Anmeld

30. marts 2010

Milka

malucca09 skriver:

Fame

Jellyfish

Lounge chair, børn (rød)

Lille Balina (rød)

Tam Tam - krystal (pink)

Sækkestol, stor FatCat (Rød)

hold op trine!! den første stol – hvor er den fra? det er jo lige præcis det jeg går og tænker...

Anmeld

31. marts 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

hold op trine!! den første stol – hvor er den fra? det er jo lige præcis det jeg går og tænker...

ILVA (og så kan du lige købe det spejl med til mig)

http://www.ilva.dk/afdeling/boernemoebler/97/boernestole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.