projekt tavlevæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.516 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Milka

her lidt billeder. det første er af første lag maling, hvor jeg blev oprigtigt bekymret. andet billede er efter 3. lag tavlelak, og det ser jo vildt godt ud!

i venstre hjørne plejer der stå et lille bord + lampe, det har jeg kylet ud. søger et styk finurligt lille siddemøbel som man kan sidde i og tage sko på .... store som små. ideer modtages gerne!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Skouboe

Hvor ser det bare godt ud - jeg føler mig helt inspireret

Anmeld

30. marts 2010

oo

man får bare lyst til at skrive alt muligt åndssvagt på den væg når man ser den mega god ide!!

nogle gange må pigerne have det lidt som om der sker mirakler når de sover...jeg kan forestille mig de tit er vågnet til omrokering eller...tavlelak

Anmeld

30. marts 2010

Milka

Skouboe skriver:

Hvor ser det bare godt ud - jeg føler mig helt inspireret

uha pernille i har så meget PLADS! jeg har haft ideen i lang tid men kunne slet ikke finde ud af hvor tavlevæggen skulle være henne – indtil det lige gik op for mig i morges

anyway, lige for lidt siden er flügger kommet ud med en vandbaseret tavlelak, det er den jeg brugte. jeg gav 199 for det stykke væg (ca. 2 kvm).

i morgen kommer mormor med en bøtte kridt, så skal vi alle indvie væggen

Anmeld

30. marts 2010

Ida.

Det ser bare skidegodt ud - og den skal nok blive et hit!! Jeres lille hjem ser bare SÅ hyggeligt ud - især når du billedbehandler som du gør ...

Ville elske at have sådan en tavlevæg - og det ville børnene helt sikkert også, men tror desværre ikke det harmonerer særlig godt med savsmuldstapet!!!

Anmeld

30. marts 2010

Milka

Tjuhl skriver:

man får bare lyst til at skrive alt muligt åndssvagt på den væg når man ser den mega god ide!!

nogle gange må pigerne have det lidt som om der sker mirakler når de sover...jeg kan forestille mig de tit er vågnet til omrokering eller...tavlelak

jeg undrer mig også over om hvad de tænker ... mor står nemlig altid med en hammer eller tapet eller en malerpensel i hånden

i aftes havde jeg rykket lidt rundt på billederne inde i stuen. og i morges peger bille på et nyt billede, med begge pegefingre, og siger: A DET???

glæder mig også til at skrive alt mulig lort på den tavlevæg!!

Anmeld

30. marts 2010

Skouboe

Milka skriver:

uha pernille i har så meget PLADS! jeg har haft ideen i lang tid men kunne slet ikke finde ud af hvor tavlevæggen skulle være henne – indtil det lige gik op for mig i morges

anyway, lige for lidt siden er flügger kommet ud med en vandbaseret tavlelak, det er den jeg brugte. jeg gav 199 for det stykke væg (ca. 2 kvm).

i morgen kommer mormor med en bøtte kridt, så skal vi alle indvie væggen

Yup - vi har 230 kvm, og ikke et indretningsgen i kroppen... er du klar over hvad jeg ville give for at være lige så kreativ som dig??

Anmeld

30. marts 2010

Klumpe-dumpe

.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. marts 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Det ser bare skidegodt ud - og den skal nok blive et hit!! Jeres lille hjem ser bare SÅ hyggeligt ud - især når du billedbehandler som du gør ...

Ville elske at have sådan en tavlevæg - og det ville børnene helt sikkert også, men tror desværre ikke det harmonerer særlig godt med savsmuldstapet!!!

hovhov, de billeder er slet ikke billedbehandlet – og når jeg billedbehandler er det helt 'lovligt'; altså ikke noget man ikke ville gøre i et konventionelt mørkekammer, det er bare digitalt gjort

den væg jeg har malet på er den eneste i lejligheden der ikke har savsmuldstapet. men det man kan gøre er at få skåret et træplade til mål, male den og montere den på væggen...

Anmeld

30. marts 2010

Milka

malucca09 skriver:

.

1. nej

2. dem har jeg 6 af

3. NEJ!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.