Projekt baby - venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

Margurit

Hejsa frk. S., og velkommen til

Lækkert at du ikke skulle vente til november med at smide pillerne. Vi er også næsten lige gået igang. -smed pillerne i marts. Jeg venter stadig på min krop finder ud af det  Det er lidt frustrerende, men prøver at lade være med at stresse omkring det.

Håber det snart sker for jer

Svane83:  Jeg håber i meget snart får jeres hus solgt, så i får økonomien på plads og komme igang med at lave jeres ønskebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Happiness

Lyder spændende! Håber det kommer til at gå stærkt! Jeg har selv lige smidt p-pillerne her 1. juli...  Tog 1,5 år fra jeg var klar, til kæresten var klar. Så føler med den proces du har været i.

Hvem ved, det kan være vi kommer tilat følges ad med maverne

Anmeld

13. juli 2010

Svane83

Margurit skriver:

Hejsa frk. S., og velkommen til

Lækkert at du ikke skulle vente til november med at smide pillerne. Vi er også næsten lige gået igang. -smed pillerne i marts. Jeg venter stadig på min krop finder ud af det  Det er lidt frustrerende, men prøver at lade være med at stresse omkring det.

Håber det snart sker for jer

Svane83:  Jeg håber i meget snart får jeres hus solgt, så i får økonomien på plads og komme igang med at lave jeres ønskebarn

Ja vi kunne altså ikke vente så vi gik i gang allerede i forrige måned og jeg har testet positiv igår.... Helt vildt !!

Huset det må bare være hus og så finder vi ud af det med pengene hen af vejen.

Så jeg er ganske uofficielt, men officielt på baby.dk gravid og uge 4 + 4 idag.

Carina, der ganske uofficielt har en smule kvalme idag

Anmeld

13. juli 2010

Margurit

svane83 skriver:

Ja vi kunne altså ikke vente så vi gik i gang allerede i forrige måned og jeg har testet positiv igår.... Helt vildt !!

Ej hvor fedt! Kæmpe stort tillykke!! Nu kommer guldklumpen jo først om ca. 9 måneder, så kan jo være køberen når at komme  Synes at det er fedt i gør det nu i stedet for at vente længere, når i nu begge ønsker det så meget! Tillykke!!

Fra mig, der håber det snart bliver min tur  

Anmeld

13. juli 2010

Enayia

Hej og velkemmen til siden! Håber du bliver glad for at være her. Held og lykke med baby prjojectet!

Anmeld

13. juli 2010

Frk.S

svane83 skriver:

Ihh, tillykke. 

Håber det går lige så hurtigt for os, når vi går i gang. 

Anmeld

13. juli 2010

Svane83

Hi hi ja jeg må sige at det også gik lidt hurtigere end jeg havde regnet med, men det er kun dejligt når nu man synes man har ventet længe.

Jeg skal nok krydse for dig når nu i går igang lige om lidt

Carina

Anmeld

13. juli 2010

Svane83

Margurit skriver:

Ej hvor fedt! Kæmpe stort tillykke!! Nu kommer guldklumpen jo først om ca. 9 måneder, så kan jo være køberen når at komme  Synes at det er fedt i gør det nu i stedet for at vente længere, når i nu begge ønsker det så meget! Tillykke!!

Fra mig, der håber det snart bliver min tur  

Tusind tak, vi er også super spændte og det hus har bare at se at komme ud af vagten

Vi glæder os allerede selvom det jo stadig er meget nyt. Men skønt at det gik så hurtigt da vi besluttede at NU ville vi altså ikke vente længere på vores drømme barn.

Håber du også snart får to streger, de er værd at vente på

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.