Projekt baby - venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.453 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Frk.S

Hey.

Jeg er helt ny her, og jeg skriver for at få lidt afløb for mine mange baby-tanker.

Jeg har været skruk i mange år efterhånden, det har min kæreste dog ikke. Men nu kan man mærke, at han også så småt er ved at være der. Vi har nu aftalt at jeg stopper på p-piller når min recept udløber - hvilket er en gang i slut november.

Da kæresten så nævnte, at det da ville være perfekt hvis jeg blev gravid i december  (han har åbenbart meget tiltro til vores fertilitet), nævnte jeg, at jeg så måske skulle stoppe med p-piller "en pakke før" - det er nu til overvejelse.

Dvs. enten starter vi projekt baby i slut august eller i slut november 2010.

Som sagt har jeg været skruk længe, så jeg synes det har lidt lange udsigter.

Så håber jeg bare det går hurtigt når vi først går i gang!

Lidt om os:

Vi er begge 26. Vi har været sammen i 10 år. Vi har hus og bil, og har begge gode jobs. Så rent økonomkisk og praktisk er det perfekt at starte med projekt baby!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

AnneBJ

Hej du.

Ja de kan fylde meget i hovedet de babytanker Jeg er selv med på "skruK" holdet, men har en kæreste der er knapt så skruk

Jeg stoppede med mine p-piller i januar, da min recept udløb der (og for at gå lidt i protest: vil han ikke have barn nu, må HAN sørge for beskyttelsen)

Jeg havde håbet at han ret hurtigt blev træt af kondom, men det lader det ikke til Vi har dog aftalt at det bliver inden årskiftet vi går igang. Men der er godt nok lææænge til, når man er så utålmodig som mig!
Omvendt er jeg af den overbevisning at ingen vinder noget ved at blive presset ud i noget, eller endnu værre, at jeg fx snyder med p-pillerne...

Krydser fingre for dig, så Jeres projekt starter så snart tidspunktet er perfekt for Jer begge!

/Anne

Anmeld

29. marts 2010

Frk.S

Jeg kunne heller aldrig finde på at snyde med p-piller, og forsøger at være meget påpasselig med at det ikke bliver noget jeg presser min kæreste ud i .

Men heldigvis virker det som sagt som om han også så småt begynder at blive skruk.

Det er nok også derfor jeg har valgt denne side til at bruge ventetiden lidt - så jeg ikke driver min kæreste til vanvid med alt mit baby-snak.

Anmeld

29. marts 2010

Mille83

Held og lykke med projekt baby og velkommen til

Anmeld

29. marts 2010

Svane83

Hej 

Faldt lige over dit indlæg og jeg må sige at det ramte mig lige midt i mit meget skrukke hjerte

Hvor kan jeg sætte mig ind i alle de der tanker der vælter rundt og kun drejer sig om baby.

Vi er desværre i den situation at vi begge to meget gerne vil have en lille baby, men vi har simpelthen ikke råd lige nu.

Vi er i den uheldige situation at vi har to huse (fanget af finanskrisen) og så har jeg ikke kunne få noget arbejde efter jeg blev færdig med min uddannelse så jeg er på dagpenge.

Tror jeg har været skruk i 2-3 år og det hjælper absolut ikke at alle vores venner og min kærestes lillesøster som er 4 år yngre end mig er gravide eller lige har født.

Hold op hvor er jeg mega træt af at vente, men jeg kan jo godt forstå at det ikke dur rent økonomisk. Men nogen gange må jeg indrømme at jeg synes at det er noget lort  og jeg ville ønske at vi kunne gå i gang nu.

Min kæreste har dog sagt at så snart vi får solgt det gamle hus så gør vi det og hvis det ikke er solgt indenfor 6 måneder så gør vi det uanset hvad. - men hold op hvor synes jeg at 6 måneder er lang tid.

Så jeg bruger snart hver aften på at sidde og kigge på baby sider osv. tortur, men jeg kan ikke lade være. og så i aften så faldt jeg lige over dit indlæg og så opdagede jeg lige pludselig at jeg ikke er alene så tusind tak for det

Anmeld

29. marts 2010

AnneBJ

svane83 skriver:

Så jeg bruger snart hver aften på at sidde og kigge på baby sider osv. tortur, men jeg kan ikke lade være. og så i aften så faldt jeg lige over dit indlæg og så opdagede jeg lige pludselig at jeg ikke er alene så tusind tak for det

IH hvor har jeg det bare ligesom dig! Håber virkelig for Jer, at huset snart bliver solgt (ikke kun for at I kan begynde på baby-projektet)

Jeg vælger at glæde mig over at dagene bliver længere, lysere, varmere... humøret bedre! Det er nemmere at vente, end i den mørke, kolde del af året, synes jeg i hvert fald!

Heldigvis er der gode grunde til alle vi piger (her i tråden) skal vente - tænk hvis det var fordi kæresten ikke ville have børn...

Anmeld

29. marts 2010

mamalicious

Først... Velkommen til !!! Håber at du kommer til at trivedes her Jeg er 30 år har 2 drenge på 7 og 10 år. Bor i Midtjylland med min mand igennem snart 17 år, vores drenge og alle vores dyr. Vi bor i en lille landsby, i vores lille bondehus. Jeg har været skruk i nogle år nu, og det at jeg dog har 2 børn i forvejen, kan ikke lægge en dæmper på det !!!

Det er frygteligt hårdt, men min mand er vidst heller ikke klar til en lille ny liiiiige nu. Han er til og fra, og det veksler meget. Men vores drenge er jo også " store" nu, så det vil være lidt som at starte forfra.... Vi skal tage snakken til sommer, og håber virkelig at han har fået lysten igen da!!!

Jeg har det ligedan, - Jeg vil under ingen omstændigheder presse ham eller på nogen måde have , at han ikke går hel hjertet ind i projektet !! Det skal være vores sidste "kærligheds/ønskebarn" !!

Kram Mamalicious

Anmeld

30. marts 2010

Svane83

Tak det håber jeg godt nok også.

Har faktisk været herinde og kigge mange gange, men har ikke turde at oprette mig som medlem, synes på en måde det var ldit pinligt at jeg brugte tid på at være herinde når jeg jo ikke forsøgte at blive gravid, men bare var skruk.

MEN, så læste jeg det her indlæg og så gik der simpelthen et lys op fra mig så nu er jeg simpelthen officielt medlem, selvom jeg ikke har sagt det til min kæreste, - er lidt nervøs for at han vil synes jeg er fjollet

Nå men her er lige lidt om mig og min kæreste.

Jeg er 26 og min kæreste er 27(28 til maj). Vi har været kærester i 10 år, bor i et dejligt hus i Odense, men har desværre også et i slagelse som vi ikke kan få solgt . Vi har to dejlige hunde og er bare så klar til at få et lille liv mere i vores familie.

Hmm. tja det var vidst ganske kort om os.

Anmeld

30. marts 2010

Malthesmoar

Frk.S skriver:

Hey.

Jeg er helt ny her, og jeg skriver for at få lidt afløb for mine mange baby-tanker.

Jeg har været skruk i mange år efterhånden, det har min kæreste dog ikke. Men nu kan man mærke, at han også så småt er ved at være der. Vi har nu aftalt at jeg stopper på p-piller når min recept udløber - hvilket er en gang i slut november.

Da kæresten så nævnte, at det da ville være perfekt hvis jeg blev gravid i december  (han har åbenbart meget tiltro til vores fertilitet), nævnte jeg, at jeg så måske skulle stoppe med p-piller "en pakke før" - det er nu til overvejelse.

Dvs. enten starter vi projekt baby i slut august eller i slut november 2010.

Som sagt har jeg været skruk længe, så jeg synes det har lidt lange udsigter.

Så håber jeg bare det går hurtigt når vi først går i gang!

Lidt om os:

Vi er begge 26. Vi har været sammen i 10 år. Vi har hus og bil, og har begge gode jobs. Så rent økonomkisk og praktisk er det perfekt at starte med projekt baby!

Velkommen til Baby.dk

Anmeld

30. marts 2010

Malthesmoar

svane83 skriver:

Hej 

Faldt lige over dit indlæg og jeg må sige at det ramte mig lige midt i mit meget skrukke hjerte

Hvor kan jeg sætte mig ind i alle de der tanker der vælter rundt og kun drejer sig om baby.

Vi er desværre i den situation at vi begge to meget gerne vil have en lille baby, men vi har simpelthen ikke råd lige nu.

Vi er i den uheldige situation at vi har to huse (fanget af finanskrisen) og så har jeg ikke kunne få noget arbejde efter jeg blev færdig med min uddannelse så jeg er på dagpenge.

Tror jeg har været skruk i 2-3 år og det hjælper absolut ikke at alle vores venner og min kærestes lillesøster som er 4 år yngre end mig er gravide eller lige har født.

Hold op hvor er jeg mega træt af at vente, men jeg kan jo godt forstå at det ikke dur rent økonomisk. Men nogen gange må jeg indrømme at jeg synes at det er noget lort  og jeg ville ønske at vi kunne gå i gang nu.

Min kæreste har dog sagt at så snart vi får solgt det gamle hus så gør vi det og hvis det ikke er solgt indenfor 6 måneder så gør vi det uanset hvad. - men hold op hvor synes jeg at 6 måneder er lang tid.

Også velkommen til Dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.