Hej
Faldt lige over dit indlæg og jeg må sige at det ramte mig lige midt i mit meget skrukke hjerte
Hvor kan jeg sætte mig ind i alle de der tanker der vælter rundt og kun drejer sig om baby.
Vi er desværre i den situation at vi begge to meget gerne vil have en lille baby
, men vi har simpelthen ikke råd lige nu.
Vi er i den uheldige situation at vi har to huse (fanget af finanskrisen) og så har jeg ikke kunne få noget arbejde efter jeg blev færdig med min uddannelse så jeg er på dagpenge.
Tror jeg har været skruk i 2-3 år og det hjælper absolut ikke at alle vores venner og min kærestes lillesøster som er 4 år yngre end mig er gravide eller lige har født.
Hold op hvor er jeg mega træt af at vente, men jeg kan jo godt forstå at det ikke dur rent økonomisk. Men nogen gange må jeg indrømme at jeg synes at det er noget lort
og jeg ville ønske at vi kunne gå i gang nu.
Min kæreste har dog sagt at så snart vi får solgt det gamle hus så gør vi det og hvis det ikke er solgt indenfor 6 måneder så gør vi det uanset hvad. - men hold op hvor synes jeg at 6 måneder er lang tid.
Så jeg bruger snart hver aften på at sidde og kigge på baby sider osv. tortur, men jeg kan ikke lade være. og så i aften så faldt jeg lige over dit indlæg og så opdagede jeg lige pludselig at jeg ikke er alene så tusind tak for det
Anmeld