Projekt baby - venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Pige2009

Hejsa.

Rigtig hjertelig velkommen her på siden. Jeg håber du bliver glad for at være her, for her er en mange fantastiske mennesker der ved lidt om alt, så det er virkelig super

Lidt om mig selv. Jeg hedder Linda, er lige fyldt 29 år og er alene med Laura på 5 mdr.

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Ansemusen

Hvorfor er det vigtigt at recepten er udløbet?

Held og lykke med det  Synes du skal smide dem allerede nu, og så bare bruge anden beskyttelse, da det jo ofte tager lang tid før hormonerne er ude af kroppen. Nogle bliver gravide med det samme, mens andre kæmper længe efter at de er stoppet på p-pillerne.

VELKOMMEN TIL

Anmeld

31. marts 2010

Frk.S

Ansemusen skriver:

Hvorfor er det vigtigt at recepten er udløbet?

Held og lykke med det  Synes du skal smide dem allerede nu, og så bare bruge anden beskyttelse, da det jo ofte tager lang tid før hormonerne er ude af kroppen. Nogle bliver gravide med det samme, mens andre kæmper længe efter at de er stoppet på p-pillerne.

VELKOMMEN TIL

Det er ikke så meget fordi recepten SKAL være udløbet. Det var bare den aftale vi lavede, da vi snakkede om hvornår det skulle være. 

Jeg tror ikke kæresten er med på at det bliver nu. Ja, jeg ved godt at jeg selv bestemmer hvornår jeg stopper med p-piller. Men jeg vil ikke have at det virker som et pres for ham. Vi skal være ENIGE om når det skal være. Min store skræk er at jeg, pga. at jeg er SÅ skruk, får presset ham ud i noget for tidligt, for det vil jeg ikke. 

Men hvor er jeg glad for at læse, at jeg ikke er den eneste. Jeg følte mig også lidt dum da jeg skrev her, allerede et stykke tid før jeg overhovedet prøver at blive gravid.

Men jeg tror jeg snakker rigeligt om babyplaner herhjemme. Og jeg er egentlig rigtig glad for at jeg nu har en tidshorisont. Dog har jeg valgt at vi ikke fortæller til folk at jeg smider p-pillerne. Gider ikke det der pres!

Anmeld

31. marts 2010

N&J

Velkommen til baby.dk til jer begge... selvfølgelig er der plads til jer og jeres tanker.. håber I bliver glad for siden.. 

Anmeld

1. april 2010

Ansemusen

Frk.S skriver:

Det er ikke så meget fordi recepten SKAL være udløbet. Det var bare den aftale vi lavede, da vi snakkede om hvornår det skulle være. 

Jeg tror ikke kæresten er med på at det bliver nu. Ja, jeg ved godt at jeg selv bestemmer hvornår jeg stopper med p-piller. Men jeg vil ikke have at det virker som et pres for ham. Vi skal være ENIGE om når det skal være. Min store skræk er at jeg, pga. at jeg er SÅ skruk, får presset ham ud i noget for tidligt, for det vil jeg ikke. 

Men hvor er jeg glad for at læse, at jeg ikke er den eneste. Jeg følte mig også lidt dum da jeg skrev her, allerede et stykke tid før jeg overhovedet prøver at blive gravid.

Men jeg tror jeg snakker rigeligt om babyplaner herhjemme. Og jeg er egentlig rigtig glad for at jeg nu har en tidshorisont. Dog har jeg valgt at vi ikke fortæller til folk at jeg smider p-pillerne. Gider ikke det der pres!

Du kan jo sagtens smide pillerne uden at I prøver. At I bruger anden beskyttelse. For det ER smadder ærgerligt, hvis det tager rigtig lang tid før de er ude af kroppen når først man har besluttet at NU vil man altså gerne være gravid! Men det kan jo lige så godt gå smadder stærkt for jer  Jeg smed dog min P-ring et godt stykke tid før vi begyndte at prøve.

Anmeld

2. april 2010

Svane83

Jeg må lige tilføje at jeg havde læst mange steder at det var en rigtig god ide at smide P-pillerne i god tid, så jeg har smidt dem for 3 mdr. siden.

Vi bruger så bare anden prævention lige nu og så håber jeg at min krop bare er super klar når kæresten siger god for projektet rent økonomisk.

Men jeg kan godt forstå at man kan være nervøs for at påføre et pres når nu kæresten ikke er helt med på det endnu. Det er min jo heldigvis det er bare lige det der med det ekstra hus så han er jo også interesseret i at når vi får det solgt så kan vi bare gå igang.

Undskyld det blev vidst lidt langt og nørklet, men meningen kom vidst frem

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Hej og velkommen til jer begge 2 jeg håber i bliver glade for at være her. 

Jeg håber vente tiden går hurtigt for jer. 

Ang. pillerne kan det altså være en god ide at smide dem før og så bruge kondom fx for din krop kan være op til et år om at finde sig selv igen efter p-pille stop og det kan så gøre at det kan være LIDT svære at blive gravid. Det er hvad jeg har hørt. 

Anmeld

2. april 2010

Diana...

svane83 skriver:

Hej 

Faldt lige over dit indlæg og jeg må sige at det ramte mig lige midt i mit meget skrukke hjerte

Hvor kan jeg sætte mig ind i alle de der tanker der vælter rundt og kun drejer sig om baby.

Vi er desværre i den situation at vi begge to meget gerne vil have en lille baby, men vi har simpelthen ikke råd lige nu.

Vi er i den uheldige situation at vi har to huse (fanget af finanskrisen) og så har jeg ikke kunne få noget arbejde efter jeg blev færdig med min uddannelse så jeg er på dagpenge.

Tror jeg har været skruk i 2-3 år og det hjælper absolut ikke at alle vores venner og min kærestes lillesøster som er 4 år yngre end mig er gravide eller lige har født.

Hold op hvor er jeg mega træt af at vente, men jeg kan jo godt forstå at det ikke dur rent økonomisk. Men nogen gange må jeg indrømme at jeg synes at det er noget lort  og jeg ville ønske at vi kunne gå i gang nu.

Min kæreste har dog sagt at så snart vi får solgt det gamle hus så gør vi det og hvis det ikke er solgt indenfor 6 måneder så gør vi det uanset hvad. - men hold op hvor synes jeg at 6 måneder er lang tid.

Så jeg bruger snart hver aften på at sidde og kigge på baby sider osv. tortur, men jeg kan ikke lade være. og så i aften så faldt jeg lige over dit indlæg og så opdagede jeg lige pludselig at jeg ikke er alene så tusind tak for det

Ej det er altså os bare en mega ØV situation i sidder i  Håber snart i får det solgt så i kan komme igang med projekt baby.

Anmeld

2. april 2010

Svane83

Tusind tak Diana, det håber jeg godt nok også

Nu har huset været til salg i 2 år så jeg er snart temmelig træt af at vente

Jeg er allerede super glad for at have meldt mig som medlem her på baby-dk, alle er bare så søde og venlige det er rart at have et sted at komme af med alle de baby tanker - tror nogen gange min kæreste bliver lidt træt af at høre baby dit og baby dat.

Så er det rart at kunne skrive sig lidt ud af det de dage hvor man bare ser gravide og babyer overalt

Anmeld

12. juli 2010

Frk.S

Ja, så er beslutningen taget - jeg stopper med p-pillerne her til august... når jeg er færdig med min sidste pakke. 

Så håber jeg bare ikke der går alt for lang tid inden jeg bliver gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.