Ansemusen skriver:
Hvorfor er det vigtigt at recepten er udløbet?
Held og lykke med det
Synes du skal smide dem allerede nu, og så bare bruge anden beskyttelse, da det jo ofte tager lang tid før hormonerne er ude af kroppen. Nogle bliver gravide med det samme, mens andre kæmper længe efter at de er stoppet på p-pillerne.
VELKOMMEN TIL 
Det er ikke så meget fordi recepten SKAL være udløbet. Det var bare den aftale vi lavede, da vi snakkede om hvornår det skulle være.
Jeg tror ikke kæresten er med på at det bliver nu. Ja, jeg ved godt at jeg selv bestemmer hvornår jeg stopper med p-piller. Men jeg vil ikke have at det virker som et pres for ham. Vi skal være ENIGE om når det skal være. Min store skræk er at jeg, pga. at jeg er SÅ skruk, får presset ham ud i noget for tidligt, for det vil jeg ikke.
Men hvor er jeg glad for at læse, at jeg ikke er den eneste. Jeg følte mig også lidt dum da jeg skrev her, allerede et stykke tid før jeg overhovedet prøver at blive gravid.
Men jeg tror jeg snakker rigeligt om babyplaner herhjemme. Og jeg er egentlig rigtig glad for at jeg nu har en tidshorisont. Dog har jeg valgt at vi ikke fortæller til folk at jeg smider p-pillerne. Gider ikke det der pres! 
Anmeld