Har bare brug for et par beroligende ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

tine1985

mari1534 skriver:

Hej Tine

Hvor er det dog træls for dig at skulle igennem alt det.

Jeg håber du snart får dit ønske opfyldt og blir mor. jeg har selv haft en cyste i æglederen som gav mig to graviditeter uden for livmoderen, så jeg er glad for at du får dit ordnet, så du kan komme videre.

Jeg var selv gravid men aborterede i onsdags, så det er rigtig træls... men jeg er heldigvis allerede mor til en fantastisk datter, så jeg trøster mig med hende.

Held og lykke og vi må op på hesten igen !!

Knus

ÆV ÆV ÆV!! Det er jeg virkelig ked af at høre!!! Får lige en 

Hva siger du til at vi begge napper de 2 streger næste gang??  Og baby selvfølgelig blir hvor den skal 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

tine1985

Ansemusen skriver:

Mange tak Ansemusen!!

Aner faktisk ik hvad der gjorde at jeg fik den "positive" test. Ingen tvivl om at cysten har gjort min krop til én stor hormonbombe, men om den ligefrem kan skabe hcg ved jeg nu ik 

Men synes nu også at det var en meget mærkelig nr. 2 streg. Den var der og den var farvet, men den var helt vildt tynd, så ved ik om det kan være en fejl (med tynd mener jeg smallere end dette "l").

Men jeg har heldigvis lige fået min menstruation nu, så nu er det bare op på hesten, og så skal vi nok få to FEDE streger næste gang 

Anmeld

25. april 2010

Ansemusen

tine1985 skriver:

Mange tak Ansemusen!!

Aner faktisk ik hvad der gjorde at jeg fik den "positive" test. Ingen tvivl om at cysten har gjort min krop til én stor hormonbombe, men om den ligefrem kan skabe hcg ved jeg nu ik 

Men synes nu også at det var en meget mærkelig nr. 2 streg. Den var der og den var farvet, men den var helt vildt tynd, så ved ik om det kan være en fejl (med tynd mener jeg smallere end dette "l").

Men jeg har heldigvis lige fået min menstruation nu, så nu er det bare op på hesten, og så skal vi nok få to FEDE streger næste gang 

Jeg håber virkelig snart at det lykkes for jer  Godt du er så optimistisk og positiv, det hjælper garanteret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.