Har bare brug for et par beroligende ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

heaven

positiv er positiv - uanset hvor tydelig eller utydelig stregen er.... du har vel bare været lidt tid om at danne HCG

så jeg vil tro den er god nok, og sige tillykke med det..

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

tine1985

Hej Jannie,

Tak for et dejligt positivt svar 

Jeg har købt nogle nye test, som jeg kan ta i morgen og lørdag. Tror lige jeg skal se en lidt mere tydelig streg, før jeg tør fejre alt for meget. Vil jo så nødig blive skuffet 

Men dejligt at høre at nogen har tiltro 

Anmeld

16. april 2010

mari1534

hej tine

står lidt i samme situation, så jeg er mega spænt på om du er gravid +++

kh mARIA

Anmeld

16. april 2010

Pige2009

Ja, lad os da få en opdatering

K.h. Linda

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

Jeg synes altså nu det lyder til du er gravid, med alle de tegn Jeg håber du gidder skrive en besked, når du ved om du er gravid. Man er jo lidt nysgerrig Men min graviditet var heller ikke planlagt, og vi tog også en test da mes. udeblev. Den første viste negativ, hvor efter vi tog en ny en uges tid efter, som så viste positiv Jeg rystede over hele kroppen, både af angst og så kort tid efter stor glæde... Jeg krydser finger for jer 

Men det jeg ville sige med den her smørrer, er at det er forskelligt hvor lang tid du er om at producere det stof i kroppen, og derfor er normalt at gå lidt over tid.

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

tine1985 skriver:

Hmm.. Har lige taget en af apotekets egne tests og den blev MEGET svagt positivt (manden har bekræftet det, så det er ik bare mig der ser syner)

Men synes godt nok at den næsten er usynlig, så tør virkelig ik stole på den. Nogen der har erfaringer med den type test?

Undskyld så først du havde skrevet en ny besked sener. Men min var også utydelig da jeg tog en test der viste positiv, så ring til lægen og sig du VIL have det tjekket, når den viser positiv...

Tillykke med graviditeten, tror den er sikker

Anmeld

17. april 2010

Bayze

tine1985 skriver:

Hej alle sammen,

Jeg er ny herinde. Men tænkte bare, at jeg har brug for lige at dele mine bekymringer, og få nogle råd fra andre, der måske har været i samme situation.

Jeg vil prøve at gøre det kort  Jeg har været på p-piller i 8 år nu, og har altid haft fuldstændig regelmæssig menstruation. Men jeg glemte 2 piller omkring ægløsning, og har haft en masse "hygge" med min forlovede deromkring . Nu er min menstruation så ikke dukket op. Jeg er i dag gået 9 dage over.

Da det først slog os, at jeg kunne være gravid, var det lidt med blandede følelser, da vi ik var sikre på om vi nu også kunne forsørge sådan en lille én (vi er begge studerende). Men vi har kigget på det, og er blevet helt rolige igen, og er faktisk begyndt at håbe rigtig meget  !

Problemet er bare at jeg har taget flere graviditetstest, og de er alle negative. Og jeg er derfor bange for, at jeg måske alligevel ikke er gravid.

Tog den sidste test for 2 dage siden, og har lovet os selv, at vi lige vil vente lidt endnu med endnu én.

Jeg har haft rigtig mange graviditetstegn; Ømme bryster, kvalme med lidt opkast, "mentruationssmerter" og en følelse af sommerfugle i maven, været meget træt og lidt svimmel, tudet over de mærkeligste ting, og sidst, men ikke mindst. I forgårs, da jeg havde været i bad, synes jeg mine brystvorter så meget mærkelige ud. Jeg forsøgte så (ved ik helt hvorfor), at trykke på mit bryst. Og til min store overraskelse kom der 2 små dråber mælk ud.

Så umiddelbart ville jeg helt klart tro, at jeg er gravid! Men forstår bare ikke, hvorfor der så bliver ved med, kun at være EN streg på de tests! Det er jo lige til at blive små skør af 

Kan jeg virkelig være så længe om at producere HCG eller hva tænker i?

Ved selvfølgelig godt, at jeg bør gå til min egen læge. Men hun holder bare påskeferie hele denne uge, så synes det er meget lang tid at vente...

På forhånd tak!

Nej hvor spændende! Du lyder da til at være helt vildt gravid, og hvis det var mig kunne jeg da slet ikke vente til min læge var tilbage fra ferie! Jeg ville jeg fluks henvende mig hos den læge der henvises til under din egen læges ferie (din egen læge har sikkert en tlf svarer med oplysning om hvilken læge der "tager over" under ferien), og hvis det var i weekenden, så ville jeg smutte til vagtlægen - du skal bare lyde desperat nok

Held og lykke

Anmeld

19. april 2010

tine1985

Hej piger!

Sorry for den sene opdatering. Har først lige set nu, at der var nogle der var interesseret 

Jeg var desværre ikke gravid  Har fået det bekræftet med en blodprøve..

I stedet fandt en gynækolog en cyste på min ene æggeleder, som der var sprunget/gået hul på og sivet blod ud af, så det er altså den der har siddet og sadt gang i alt muligt i min krop 

Har godt nok aldrig før, i mit liv, været så skuffet!!!! 

Den driller stadig rigtig meget. Ligger bare hjemme på sofaen med feber, hovedpine, kvalme og lidt opkast 

Men men men... Når alt kommer til alt, så ville jeg ik have været foruden denne oplevelse, da det har fået min forlovede og jeg, til at indse at vi begge inderligt ønsker os en lille én. Og det er da helt FANTASTISK!!!! Har specielt været overrasket over at se hvor meget det har påvirket ham!

Så nu er vi da så langt, og så er det bare op på hesten!! 

Så næste gang jeg ligger med hovedet i toilettet, blir det pga en lille bebs!! 

Til: Mari1534: Håber ik du mister håbet, pga af det her, da det altså bare er mig, der er rigtig uheldig. Alle læger jeg snakkede med var først overbevist om at jeg var gravid, så mon ikke den er det der er grunden i dit tilfælde!?  Du må meget gerne give besked, når du har fundet ud af det ihvertfald!

Og til jer andre, tak for svarerne og interessen, og tusind gange tillykke med jeres maver 

Anmeld

23. april 2010

mari1534

Hej Tine

Hvor er det dog træls for dig at skulle igennem alt det.

Jeg håber du snart får dit ønske opfyldt og blir mor. jeg har selv haft en cyste i æglederen som gav mig to graviditeter uden for livmoderen, så jeg er glad for at du får dit ordnet, så du kan komme videre.

Jeg var selv gravid men aborterede i onsdags, så det er rigtig træls... men jeg er heldigvis allerede mor til en fantastisk datter, så jeg trøster mig med hende.

Held og lykke og vi må op på hesten igen !!

Knus

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

Det gør mig ondt at høre  Var det så pga. cysten at der var to streger? For normalt siger man jo at en graviditetstest ikke kan være falsk positiv!

Jeg håber det lykkes for jer snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.