Hej alle sammen,
Jeg er ny herinde. Men tænkte bare, at jeg har brug for lige at dele mine bekymringer, og få nogle råd fra andre, der måske har været i samme situation.
Jeg vil prøve at gøre det kort
Jeg har været på p-piller i 8 år nu, og har altid haft fuldstændig regelmæssig menstruation. Men jeg glemte 2 piller omkring ægløsning, og har haft en masse "hygge" med min forlovede deromkring
. Nu er min menstruation så ikke dukket op. Jeg er i dag gået 9 dage over.
Da det først slog os, at jeg kunne være gravid, var det lidt med blandede følelser, da vi ik var sikre på om vi nu også kunne forsørge sådan en lille én (vi er begge studerende). Men vi har kigget på det, og er blevet helt rolige igen, og er faktisk begyndt at håbe rigtig meget
!
Problemet er bare at jeg har taget flere graviditetstest, og de er alle negative. Og jeg er derfor bange for, at jeg måske alligevel ikke er gravid.
Tog den sidste test for 2 dage siden, og har lovet os selv, at vi lige vil vente lidt endnu med endnu én.
Jeg har haft rigtig mange graviditetstegn; Ømme bryster, kvalme med lidt opkast, "mentruationssmerter" og en følelse af sommerfugle i maven, været meget træt og lidt svimmel, tudet over de mærkeligste ting, og sidst, men ikke mindst. I forgårs, da jeg havde været i bad, synes jeg mine brystvorter så meget mærkelige ud. Jeg forsøgte så (ved ik helt hvorfor), at trykke på mit bryst. Og til min store overraskelse kom der 2 små dråber mælk ud.
Så umiddelbart ville jeg helt klart tro, at jeg er gravid! Men forstår bare ikke, hvorfor der så bliver ved med, kun at være EN streg på de tests! Det er jo lige til at blive små skør af 
Kan jeg virkelig være så længe om at producere HCG eller hva tænker i?
Ved selvfølgelig godt, at jeg bør gå til min egen læge. Men hun holder bare påskeferie hele denne uge, så synes det er meget lang tid at vente...
På forhånd tak!