Hva er godt betalt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.530 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Lady Marion <3

Ihh nu er jeg nysgerrig , anledt af en anden tråd vil jeg gerne vide ..

Hvad er et godt betalt job for jer og jeres mand ?

Hvilken brutto løn (før skat) syntes i er rigtig flot ?

Ikke jeres store drøm men syntes i at i har en god brutto-løn og evt . hva får i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

B&J

jeg får gennem kommunen lige nu og det er okay og min fyr efter skat tjener 21.000 og nogle gange spiller han i sit gamle band og på sådan en aften er det mellem 20.000 og 40.000 de får

Anmeld

29. marts 2010

Lady Marion <3

B&J skriver:

jeg får gennem kommunen lige nu og det er okay og min fyr efter skat tjener 21.000 og nogle gange spiller han i sit gamle band og på sådan en aften er det mellem 20.000 og 40.000 de får

Hold da op det lyder som en god ekstra tjans med bandet  Det er i forvejen en fin indkomst han har . Hva arbejder han med ?

Anmeld

29. marts 2010

Sofia

Synes det er svært at svare på, da jeg synes "den gode løn" afhænger af den uddannelse man har.  Jeg selv læser jura, og regner med en start løn på ca. 30.000 brutto, da jeg gerne vil arbejde i det offentlige. Men hvis jeg valgte at satse på det private, og måske blive advokat, ville den gode løn for mig være 50.000 ca.

Anmeld

29. marts 2010

B&J

Muffi . skriver:

Hold da op det lyder som en god ekstra tjans med bandet  Det er i forvejen en fin indkomst han har . Hva arbejder han med ?

it han køre rundt i hele jylland.. de har jo næsten altid arbejde... ja for han spiller næsen ikk i band mere da han ikke vil rejse fra mig og daniel

Anmeld

29. marts 2010

Lady Marion <3

ViolaFie skriver:

Synes det er svært at svare på, da jeg synes "den gode løn" afhænger af den uddannelse man har.  Jeg selv læser jura, og regner med en start løn på ca. 30.000 brutto, da jeg gerne vil arbejde i det offentlige. Men hvis jeg valgte at satse på det private, og måske blive advokat, ville den gode løn for mig være 50.000 ca.

Det er godt nok også en fin løn syntes jeg Men du har jo også læst i mange år , så det er velfortjent ...

Anmeld

29. marts 2010

Lady Marion <3

B&J skriver:

it han køre rundt i hele jylland.. de har jo næsten altid arbejde... ja for han spiller næsen ikk i band mere da han ikke vil rejse fra mig og daniel

Årh ja det kan jeg så godt forstå

Anmeld

29. marts 2010

B&J

Muffi . skriver:

Årh ja det kan jeg så godt forstå

jaa fordi de er væk i næsten ½år af gangen og det er langtid

Anmeld

29. marts 2010

Lady Marion <3

B&J skriver:

jaa fordi de er væk i næsten ½år af gangen og det er langtid

Hvor han slet ikke kommer hjem ??  Hvorfor

Anmeld

29. marts 2010

B&J

Muffi . skriver:

Hvor han slet ikke kommer hjem ??  Hvorfor

fordi det er lige som de kendte rejser fra koncert til koncert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.