sarahb skriver:
hvis det er meget slemt og intet hjælper.
Bruges der en ny metode i Usa hvor man sprøjter en lille mængde botox der hvor det er slemt og det Virker.
Har set meget om det i tv osv. Bare hvis der ikk er andet der hjælper.
Hej Ano.
Jeg har døjet med samme problem som dig og været alverdens deodoranter igennem og intet hjalp. Jeg var utrolig generet af sveden da den kom stort set altid lige efter jeg havde taget en ren bluse på og kunne svede hele dagen igennem. -også utrolig generende med en konstant tydelig svedklat, nice 
Jeg fik en henvisning fra min læge til en hudlæge og skulle i et helt år prøve div. cremer m.m af.
Til sidst fik jeg en henvisning til RAS (Rosilde Amt Sygehus) hvor jeg nu i gennem små 4 år har modtaget Botox behandling under armhulerne.
Der bliver lagt en masse små doser Botox i en spiral rundt i armhulen. Det er ikke verdens fedeste behandling, da det foregår med en kanyle, men tager heldigvis ikke så lang tid.
Jeg smører bedøvende creme på huden en time før behandling. Det tager det værste.
Til at starte med fik jeg behandling hver ½ år, men er nu rykket til hver 8 måned, så man må sige det er effektivt.
Behandlingen kan kun anbefales, men jeg tror "desværre" ikke bare lige man sådan kommer til. Men prøv at forhøre dig hos din læge. Livet er sgu for kort til at lugte af
sved 24-7.
Good luck!
Anmeld