Sved og sved lugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Mira0911

malucca09 skriver:

Hej Ano,

Jeg har også døjet RIGTIG meget, virkelig så slemt, jeg kunne lugte mig selv.

-Har så prøvet div. anti spray- rollon, uden effekt. Nu ved jeg selvf. ikke hvilke anti du bruger. Men på apo købte jeg en Aliminiumklorid  sprit 25%, den første mdr. til 2 mdr. brugte jeg den hver 2. dag. Nu har jeg kun behov får, at bruge den som kur en eller 2 gange om mdr. Så hvis det ikke er den du bruger, vil jeg da anbefalde dig, at prøve den. Fåes så kun på apo.til en pris af ca. 70 kr.

Ih, lige den jeg mangler til min kæreste... Han døjer meget med nakken.. og det lugter rigtig glemt.. For noget tid siden spurgte jeg til dette produkt, men ingen hjælp at hente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Klumpe-dumpe

MoarJ skriver:

Ih, lige den jeg mangler til min kæreste... Han døjer meget med nakken.. og det lugter rigtig glemt.. For noget tid siden spurgte jeg til dette produkt, men ingen hjælp at hente...

Hjælp herinde eller på Apo?

Men mener faktisk også man kan få det flyende, ved ikke om det er nemmere at smørre i nakken.... Men selvf. det er en rollon det her så den kan selvf. også bruges i nakken.

-Håber det hjælper på din kæreste :)

Anmeld

28. marts 2010

qp

Du skal have fat i en DEO STICK en tør en af slagsen - Nivea laver en og den kan du få i Føtex og Bilka.

Anmeld

29. marts 2010

sarahb

hvis det er meget slemt og intet hjælper.
Bruges der en ny metode i Usa hvor man sprøjter en lille mængde botox der hvor det er slemt og det Virker.
Har set meget om det i tv osv. Bare hvis der ikk er andet der hjælper.

Anmeld

29. marts 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Bruges der en ny metode i Usa hvor man sprøjter en lille mængde botox der hvor det er slemt og det Virker.

Kender faktisk en der har fået fjernet sved kirtlerne under armen pga det

Anmeld

29. marts 2010

Frejasmor

Hejsa jeg har også haft svedt meget, men gør det heldigvis ikke mere.. Det hæmmer en utroligy meget, og er meget generende..

Jeg brugte noget der heder alominiumklorid som kan købes på apoteket. det er en roll-on som du skal smøre på inden du går i seng, og det skal tørre helt før du lukker armene ned.

Det stopper porrerne så du ikke sveder.. Det hjalp 100 % på mig og jeg svedte SLET ikke når jeg brugte det.

Så prøv det, det er super effektivt

Anmeld

29. marts 2010

Bamme

Drik MEGET vand, og lad være med at spise for meget usundt!

Anmeld

29. marts 2010

SHERO

Det lider jeg også meget under, især under og her efter graviditeten :-(, Jeg bruger en antiperspirant der kan købes i matas og holder op til 5 dage (ca 2 dage for mig) den er SUPER god, koster 150 kr (safe 5 hedder den mener jeg) Den slår de bakterier ihjel der får ens sved til lugte, så du sveder stadig, men lugter ikke... SLET ikke :-D

Anmeld

29. marts 2010

Gellan

Jeg havde lidt småproblemer med sved, og min søster havde store problemer med sved - hendes kom også af, at hun dyrker så meget sport. Mit problem blev løst med Aloe Vera deo roll-on fra LR og hendes blev løst med Micro Silver deo roll-on også fra LR De kan begge to anbefales

Anmeld

29. marts 2010

Blyb

sarahb skriver:

Hej Ano.

Jeg har døjet med samme problem som dig og været alverdens deodoranter igennem og intet hjalp. Jeg var utrolig generet af sveden da den kom stort set altid lige efter jeg havde taget en ren bluse på og kunne svede hele dagen igennem. -også utrolig generende med en konstant tydelig svedklat, nice

Jeg fik en henvisning fra min læge til en hudlæge og skulle i et helt år prøve div. cremer m.m af.

Til sidst fik jeg en henvisning til RAS (Rosilde Amt Sygehus) hvor jeg nu i gennem små 4 år har modtaget Botox behandling under armhulerne.

Der bliver lagt en masse små doser Botox i en spiral rundt i armhulen. Det er ikke verdens fedeste behandling, da det foregår med en kanyle, men tager heldigvis ikke så lang tid.

Jeg smører bedøvende creme på huden en time før behandling. Det tager det værste.

Til at starte med fik jeg behandling hver ½ år, men er nu rykket til hver 8 måned, så man må sige det er effektivt.

Behandlingen kan kun anbefales, men jeg tror "desværre" ikke bare lige man sådan kommer til. Men prøv at forhøre dig hos din læge. Livet er sgu for kort til at lugte af sved 24-7.

Good luck!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.