Sved og sved lugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Jo men mener også at have læst at nogle mennesker kan få det voldsomt under armene.. Hvis det virkelig er et problem synes jeg du skal prøve at tage kontakt med lægen.. .. Nej håber da ikke at man allerede er i overgangsalderen når man er 24.. hehe! 

Nævnte det faktisk for lægen , hun anbefalede en anti hehe og sådan en har jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Risen

Anonym skriver:

Nævnte det faktisk for lægen , hun anbefalede en anti hehe og sådan en har jeg

Mystisk.. du må bare fortælle at det ikke hjælper osv.. .. Men pøj pøj med det, håber virkelig du får styr på sveden  .. 

knus

Anmeld

28. marts 2010

Anonym skriver:

Nogle der har nogle ideer til hva man kan gøre for at undgå det.

Er virkelig voldsomt, kan væree i bad og en time efter stinker jeg under armene som om jeg har løbet 10km Jeg har en antiperspirant (staves) men virker bare ikke. EJg har prøvet samtlige af sanex og alle de der fine nogle som skulle være gode til det.

Men nej. Er lidt ulækkert når man skal være sammen med flere mennesker om dagen, og træls selv at lugte til

Jeg havde sa mme problem før  i tiden, og nu bruger jeg Rexona på spray.. Giver den et ordent.igt skud om morgenen, og det holder perfekt.. Nogle gange  kan jeg godt gi den et pust om eftermiddagen, hvis jeg har lavet noget jeg får varmen af..

Stine  34+4

Anmeld

28. marts 2010

Bavianis

Jeg har igennem MANGE år brugt Rexonas dry stick. Den klistrer ikke, og man lugter ALDRIG af sved når man bruger den. Den kan kun købes i Parfume Discount, så jeg plejer at købe et lager ad gangen.

De veninder der har prøvet den, bruger heller ikke andet længere:-)

Anmeld

28. marts 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Er virkelig voldsomt, kan væree i bad og en time efter stinker jeg under armene som om jeg har løbet 10km Jeg har en antiperspirant (staves) men virker bare ikke. EJg har prøvet samtlige af sanex og alle de der fine nogle som skulle være gode til det.

Men nej. Er lidt ulækkert når man skal være sammen med flere mennesker om dagen, og træls selv at lugte til

Hej Ano,

Jeg har også døjet RIGTIG meget, virkelig så slemt, jeg kunne lugte mig selv.

-Har så prøvet div. anti spray- rollon, uden effekt. Nu ved jeg selvf. ikke hvilke anti du bruger. Men på apo købte jeg en Aliminiumklorid  sprit 25%, den første mdr. til 2 mdr. brugte jeg den hver 2. dag. Nu har jeg kun behov får, at bruge den som kur en eller 2 gange om mdr. Så hvis det ikke er den du bruger, vil jeg da anbefalde dig, at prøve den. Fåes så kun på apo.til en pris af ca. 70 kr.

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Bavianis skriver:

Jeg har igennem MANGE år brugt Rexonas dry stick. Den klistrer ikke, og man lugter ALDRIG af sved når man bruger den. Den kan kun købes i Parfume Discount, så jeg plejer at købe et lager ad gangen.

De veninder der har prøvet den, bruger heller ikke andet længere:-)

Parfume discount?

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

malucca09 skriver:

Hej Ano,

Jeg har også døjet RIGTIG meget, virkelig så slemt, jeg kunne lugte mig selv.

-Har så prøvet div. anti spray- rollon, uden effekt. Nu ved jeg selvf. ikke hvilke anti du bruger. Men på apo købte jeg en Aliminiumklorid  sprit 25%, den første mdr. til 2 mdr. brugte jeg den hver 2. dag. Nu har jeg kun behov får, at bruge den som kur en eller 2 gange om mdr. Så hvis det ikke er den du bruger, vil jeg da anbefalde dig, at prøve den. Fåes så kun på apo.til en pris af ca. 70 kr.

Ik den jeg har, den jeg har er den de har i matas.

Tror jeg skal prøve den så

Anmeld

28. marts 2010

oo

min ene søster har altid lidt af samme problem, ofte så slemt, at jeg ikke har kunnet holde ud at være ved siden af hende for nogle år siden fandt hun en krystal deodorant som har hjulpet helt fantastisk og det er det eneste hun bruger nu. jeg ved ikke om det er matas eller apoteket hun har købt den, men prøv at spørg ekspedienterne

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Man kan købe en roll-on i Matas der hedder Perspirex. Man putter det under armene inden man skal sove og så sveder man ikke under armene. Jeg havde en periode hvor jeg havde rigtig meget sved under armene (også selvom jeg ikke havde det for varmt) og så brugte jeg den og det virkede rigtig godt. Jeg har ikke problemer med det mere.

Anmeld

28. marts 2010

<3

Anonym skriver:

Rodalon? Kan alt tøj holde til det?

Det burde det kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.