Sved og sved lugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
29 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Anonym trådstarter

Nogle der har nogle ideer til hva man kan gøre for at undgå det.

Er virkelig voldsomt, kan væree i bad og en time efter stinker jeg under armene som om jeg har løbet 10km Jeg har en antiperspirant (staves) men virker bare ikke. EJg har prøvet samtlige af sanex og alle de der fine nogle som skulle være gode til det.

Men nej. Er lidt ulækkert når man skal være sammen med flere mennesker om dagen, og træls selv at lugte til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

<3

Tja prøv at vaske dit løbende med medbragte vaskeservietter og så brug en deo med lidt parfume. Og nu er du sikker på at det ikke er dit tøj der lugter? Læg dine bluser i blød med rodalon en halv times tid inden du vasker tøjet og lufttør tøjet udenfor, det burde tage al lugt

Jeg cykler meget, elsker at race igennem byen og har altid en køre t-shirt/bluse på og skifter når jeg er kommet frem, det gør virkelig en forskel

Anmeld

28. marts 2010

Risen

Anonym skriver:

Nogle der har nogle ideer til hva man kan gøre for at undgå det.

Er virkelig voldsomt, kan væree i bad og en time efter stinker jeg under armene som om jeg har løbet 10km Jeg har en antiperspirant (staves) men virker bare ikke. EJg har prøvet samtlige af sanex og alle de der fine nogle som skulle være gode til det.

Men nej. Er lidt ulækkert når man skal være sammen med flere mennesker om dagen, og træls selv at lugte til

lyder da lidt vildt at det ikke hjælper med antip eller senex, mon ikke det bare er dig som synes du lugter så slemt ? .. Efter at jeg er blevet gravid kan jeg lugte sved fra 100 meters afstand hvor min kæreste intet kan lugte.. hehe .. 

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Tja prøv at vaske dit løbende med medbragte vaskeservietter og så brug en deo med lidt parfume. Og nu er du sikker på at det ikke er dit tøj der lugter? Læg dine bluser i blød med rodalon en halv times tid inden du vasker tøjet og lufttør tøjet udenfor, det burde tage al lugt

Jeg cykler meget, elsker at race igennem byen og har altid en køre t-shirt/bluse på og skifter når jeg er kommet frem, det gør virkelig en forskel

Rodalon? Kan alt tøj holde til det?

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

lyder da lidt vildt at det ikke hjælper med antip eller senex, mon ikke det bare er dig som synes du lugter så slemt ? .. Efter at jeg er blevet gravid kan jeg lugte sved fra 100 meters afstand hvor min kæreste intet kan lugte.. hehe .. 

Nej, jeg lugter hehe Da jeg var gravid var det parfume jeg ikke kunne tåle

Anmeld

28. marts 2010

Risen

Anonym skriver:

Nej, jeg lugter hehe Da jeg var gravid var det parfume jeg ikke kunne tåle

hehe okay.. Tja, ved ikke om der er så meget at gøre så? .. Bad bad bad..

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

hehe okay.. Tja, ved ikke om der er så meget at gøre så? .. Bad bad bad..

Hver morgen og tit aften også Tror de vil kigge lidt hvis jeg gik i bad midt på dagen

Anmeld

28. marts 2010

Risen

Anonym skriver:

Hver morgen og tit aften også Tror de vil kigge lidt hvis jeg gik i bad midt på dagen

Hihi ja okay.. Så må folk bare finde sig lidt i at der lugter en smule en gang imellem.. ej, er det fordi du sveder rigtigt meget ? .. Synes nemlig at have hørt om en "lidelse" hvor man sveder hele tiden , uden at have lavet motion osv.. Man kan nemlig få noget behandling for det.. Kan ikke huske hvad den hedder men du kan prøve at søge på google.. Må jeg spørge hvor gammel du er ? kunne jo evt være overgangsalderen ?

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Hihi ja okay.. Så må folk bare finde sig lidt i at der lugter en smule en gang imellem.. ej, er det fordi du sveder rigtigt meget ? .. Synes nemlig at have hørt om en "lidelse" hvor man sveder hele tiden , uden at have lavet motion osv.. Man kan nemlig få noget behandling for det.. Kan ikke huske hvad den hedder men du kan prøve at søge på google.. Må jeg spørge hvor gammel du er ? kunne jo evt være overgangsalderen ?

Har jeg hørt om, men er det ikke noget med at det er over hele kroppen? Er jo kun under armene.

Jeg er 24 :p Så skulle forhåbentlig ikke være det

Anmeld

28. marts 2010

Risen

Anonym skriver:

Har jeg hørt om, men er det ikke noget med at det er over hele kroppen? Er jo kun under armene.

Jeg er 24 :p Så skulle forhåbentlig ikke være det

Jo men mener også at have læst at nogle mennesker kan få det voldsomt under armene.. Hvis det virkelig er et problem synes jeg du skal prøve at tage kontakt med lægen.. .. Nej håber da ikke at man allerede er i overgangsalderen når man er 24.. hehe! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.