jubii på mandag går det løs <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

LouiseNielsen

Ihh altså... Hvor er det dejligt!

Pøj pøj med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

jillkolsbjerg

Tulle28 skriver:

Hvor vildt! Så bliver du også mor på mandag Jeg bliver mor kl. 13.30 he he - mærkeligt at man ligefrem har en tid for, hvornår det sker.

Rigtig meget held og lykke!

Stort knus Tulle

Smiler ja det er meget underligt...men dejligt;-)

Og du må sørme også have meget held og lykke med det hele;-) tillykke på forhånd;-)

1000 knus fra jill

Anmeld

28. marts 2010

jillkolsbjerg

LouiseLarsen skriver:

Ihh altså... Hvor er det dejligt!

Pøj pøj med det...

Tuuusind tak;-)

knus jill

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

Hvor spændende... næsten samme tidspunkt mine unger blev taget ved ks...håber du får en fantastisk oplevelse...

Knus..

Anmeld

28. marts 2010

jillkolsbjerg

Eva skriver:

Hvor spændende... næsten samme tidspunkt mine unger blev taget ved ks...håber du får en fantastisk oplevelse...

Knus..

Tusind tak, glæder mig i hvert fald meget til at se hende, er ikke så glad for det med kejsersnit ( mere pga efterfølgerne, smerter og det at man ikke rigtig kan noget, og hvis det ikke heler osv;-() og ville så gerne have oplevet en rigtig fødsel, men nå nu det ikke kan være anderledes må jeg jo se det positive i det hele;-) måske næste gang...hehe;-)

knus jill

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

jillkolsbjerg skriver:

Tusind tak, glæder mig i hvert fald meget til at se hende, er ikke så glad for det med kejsersnit ( mere pga efterfølgerne, smerter og det at man ikke rigtig kan noget, og hvis det ikke heler osv;-() og ville så gerne have oplevet en rigtig fødsel, men nå nu det ikke kan være anderledes må jeg jo se det positive i det hele;-) måske næste gang...hehe;-)

knus jill

Måske du slet ikke har det skidt efter....jeg havde det slemt efter første ks men andengang var jeg hurtigtig oppe og havde ikke smerter og jeg havde jo to børn udover der og det gik fint....så du skal ikke frygte det, men glæde dig over alt det du slipper for og så kan du snuppe en vaginalfødsel næste gang...

Held og lykke i hvert fald...

Anmeld

28. marts 2010

jillkolsbjerg

Eva skriver:

Måske du slet ikke har det skidt efter....jeg havde det slemt efter første ks men andengang var jeg hurtigtig oppe og havde ikke smerter og jeg havde jo to børn udover der og det gik fint....så du skal ikke frygte det, men glæde dig over alt det du slipper for og så kan du snuppe en vaginalfødsel næste gang...

Held og lykke i hvert fald...

Ja sådan må jeg vælge at se på det jo;-) Der er ikke andet for, håber bare jeg har det okay bagefter;-) er meget nervøs, men det skal nu nok gå det hele;-)

og tusind tak;-)

knus jill

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

jillkolsbjerg skriver:

Ja sådan må jeg vælge at se på det jo;-) Der er ikke andet for, håber bare jeg har det okay bagefter;-) er meget nervøs, men det skal nu nok gå det hele;-)

og tusind tak;-)

knus jill

Det har du slet ingen grund til, men ved det sikkert er svært at lade være med...det er så fantatsisk en oplevelse og en måde at føde på hvor både mor og far er lige i forløbet...jeg gjorde det gerne lige nu hvis det var ...

Anmeld

28. marts 2010

tb

ej, hvor dejligt at du nu har fået tid på  glæder mig til at se billeder og høre FB..

knus

Anmeld

28. marts 2010

jillkolsbjerg

Eva skriver:

Det har du slet ingen grund til, men ved det sikkert er svært at lade være med...det er så fantatsisk en oplevelse og en måde at føde på hvor både mor og far er lige i forløbet...jeg gjorde det gerne lige nu hvis det var ...

Smiler hvor er du sød;-) Det hjælper mig da lidt.....smiler;-) Tror ikke jeg får lukket et øje i nat af bare spænding;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.