jubii på mandag går det løs <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

jillkolsbjerg

Så er det på mandag jeg bliver MOR....for første gang. Vi var på sygehuset til vores sidste kontrol igår, og de ville tage stilling til om lille Freya skulle ud....alt så egentlig stadig fint ud, dog vender hun forkert og stadig lidt fostervand men ellers alt ok, vægten kunne de ikke sige noget om da det kun er en uge siden hun blev vuyrderet sidste;-) kl 16.00 ringede vi på fødegangen.....de vil have hende ud mandag....skal derind kl 7.45 mandag morgen og de regner med at hun er ude ved ti-tiden....uha kan næsten ikke vente med at se hende;-) glæder mig som et lille barn, specielt til at se hvordan hun ser ud og hvor "stor" hun EGENTLIG er, håber ikke hun er for skrøbelig;-)

knus fra en meget spændt kommende Mor;-) Jill 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Chalala85

Hvor er det vildt!!!og hvor er det FEDT! Helt underligt du kan kalde dig selv mor på mandag ved en 10-tiden hehe  Nyd nu weekenden sammen, få noget lækkert mad, slap af og få hvilet ud

Stort held og lykke herfra

Anmeld

27. marts 2010

NinaNymannMadsen

jamen så stort tillykke med den nye titel som mor på mandag.

og held og lykke med fødslen.

Anmeld

27. marts 2010

jillkolsbjerg

Chalala85 skriver:

Hvor er det vildt!!!og hvor er det FEDT! Helt underligt du kan kalde dig selv mor på mandag ved en 10-tiden hehe  Nyd nu weekenden sammen, få noget lækkert mad, slap af og få hvilet ud

Stort held og lykke herfra

ja det er heeeelt vildt har slet slet ikke forstået det endnu;-) Vi skal skam nyde nyde heeele weekenden, farmand håbede også på de ikke ville have hende ud igår, han trængte lige til et par dage med afslapning efter arbejde;-)

By the way......jeg har fået købt bæknet det er hos smykkemanden og blive indgraveret verdens bedste far - kommer der til at stå) , skal hente det idag;-) 

Har lavet en ramme til det samt købt trommestikker der også skal sidde i rammen......skal nok lige smide et billede når det hele er samlet;-) er spændt på at se hva han siger til det

knus jill

Anmeld

27. marts 2010

jillkolsbjerg

Astasmor skriver:

jamen så stort tillykke med den nye titel som mor på mandag.

og held og lykke med fødslen.

tusiiind tak;-)

Anmeld

27. marts 2010

Chalala85

jillkolsbjerg skriver:

ja det er heeeelt vildt har slet slet ikke forstået det endnu;-) Vi skal skam nyde nyde heeele weekenden, farmand håbede også på de ikke ville have hende ud igår, han trængte lige til et par dage med afslapning efter arbejde;-)

By the way......jeg har fået købt bæknet det er hos smykkemanden og blive indgraveret verdens bedste far - kommer der til at stå) , skal hente det idag;-) 

Har lavet en ramme til det samt købt trommestikker der også skal sidde i rammen......skal nok lige smide et billede når det hele er samlet;-) er spændt på at se hva han siger til det

knus jill

Hehe kan jeg godt forstå han gerne ville have.. så er batterierne også ladet op.

Ejj hvor fedt, glæder mig sådan til at se det og høre hans reaktion. Det bliver bare så godt. Tror han bliver totalt overrasket hehe nok ikke lige det han regner med.

Anmeld

27. marts 2010

Tjuls

Ihh hvor godt at du har fået datoen på det nu

Jeg håber det hele kommer til at gå godt, og er sikker på i får jer en super dejlig pige

Held og lykke med det

Anmeld

27. marts 2010

CS

Wau hvor er det spændende, mandag det er jo lige om lidt

Anmeld

27. marts 2010

jillkolsbjerg

Chalala85 skriver:

Hehe kan jeg godt forstå han gerne ville have.. så er batterierne også ladet op.

Ejj hvor fedt, glæder mig sådan til at se det og høre hans reaktion. Det bliver bare så godt. Tror han bliver totalt overrasket hehe nok ikke lige det han regner med.

ja puha det glæder jeg mig også til ......ved i hvert fald han ikke regner med sådan noget,-) 

vi har det sidste år ikke givet hinanden gaver eller noget, da vi synes vi havde meget andet at bruge penge på..(hvilket vi stadig har )...men jeg har brugt alle mine "lommepenge ";-) på den har gave , det blev lidt peberet, men det er tilgengæld noget han altid kan have som et minde og min måde at vise ham på at jeg er taknemlig for at han er/og har været der hele vejen igennem denne her vanskelige periode med op-/og nedture;-) jeg håber virkelig bare han bliver glad for gaven;-)

knus jill

Anmeld

27. marts 2010

jillkolsbjerg

Tjuls skriver:

Ihh hvor godt at du har fået datoen på det nu

Jeg håber det hele kommer til at gå godt, og er sikker på i får jer en super dejlig pige

Held og lykke med det

Tusind tak;-)

ja det er helt fantastisk.....kan slet ikke sætte ord på.....andet end min tålmodighed var ved at løbe ud;-)

er sikker på hun er en lille fin pige;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.