jubii på mandag går det løs <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

jillkolsbjerg

ChristinaS skriver:

Wau hvor er det spændende, mandag det er jo lige om lidt

ja det er LIGE OM LIDT...hehe ufattelig så lang ventetiden alligevel føles;-) 

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Chalala85

jillkolsbjerg skriver:

ja puha det glæder jeg mig også til ......ved i hvert fald han ikke regner med sådan noget,-) 

vi har det sidste år ikke givet hinanden gaver eller noget, da vi synes vi havde meget andet at bruge penge på..(hvilket vi stadig har )...men jeg har brugt alle mine "lommepenge ";-) på den har gave , det blev lidt peberet, men det er tilgengæld noget han altid kan have som et minde og min måde at vise ham på at jeg er taknemlig for at han er/og har været der hele vejen igennem denne her vanskelige periode med op-/og nedture;-) jeg håber virkelig bare han bliver glad for gaven;-)

knus jill

Det er jeg sikker på han gør. Tror han bliver rigtig rørt, specielt når følelserne i forvejen går højt ved en fødsel. Når han så både står med den lille og får sådan en dejlig gave af dig, så tror jeg virkelig han vil føle sig som verdens lykkeligste mand

du burde lige tage et billede af ham i det han åbner hihi

Anmeld

27. marts 2010

jillkolsbjerg

Chalala85 skriver:

Det er jeg sikker på han gør. Tror han bliver rigtig rørt, specielt når følelserne i forvejen går højt ved en fødsel. Når han så både står med den lille og får sådan en dejlig gave af dig, så tror jeg virkelig han vil føle sig som verdens lykkeligste mand

du burde lige tage et billede af ham i det han åbner hihi

Smiler ja det krydser jeg fingre for;-) Han er nok for overvældet i forvejen...hehe.....;-) 

Og ja jeg skal tage et billede af han når han får gaven...;-)

knus jill

Anmeld

27. marts 2010

Tjuls

jillkolsbjerg skriver:

Tusind tak;-)

ja det er helt fantastisk.....kan slet ikke sætte ord på.....andet end min tålmodighed var ved at løbe ud;-)

er sikker på hun er en lille fin pige;-)

knus jill

Hehe det kan jeg godt huske da jeg ventede på Loke.. Så da jeg fik tid til PKS var jeg også helt oppe på skyerne, men han valgte så at komme 11 dage før PKS..

Hun skal nok være en fin lille pige Jeg glæder mig til at se billeder, og læse om hvordan det hele går..

Anmeld

27. marts 2010

jillkolsbjerg

Tjuls skriver:

Hehe det kan jeg godt huske da jeg ventede på Loke.. Så da jeg fik tid til PKS var jeg også helt oppe på skyerne, men han valgte så at komme 11 dage før PKS..

Hun skal nok være en fin lille pige Jeg glæder mig til at se billeder, og læse om hvordan det hele går..

Smiler....ja tror nu ikke hun bestemmer sig for at komme ud inden mandag hun var dog i rigtig mosle humør igår hele dagen...mon hun fornemmer der er noget i gære;-) 

men ja det er en helt speciel fornemmelse;-)

knus jill

Anmeld

27. marts 2010

Chalala85

jillkolsbjerg skriver:

Smiler ja det krydser jeg fingre for;-) Han er nok for overvældet i forvejen...hehe.....;-) 

Og ja jeg skal tage et billede af han når han får gaven...;-)

knus jill

super søde, glæder mig til at høre om det hele

Anmeld

27. marts 2010

lululupo

neiiiiiii hvor spændende, på mandag er du MOR wiiii tillykke!!

Anmeld

27. marts 2010

jillkolsbjerg

lululupo skriver:

neiiiiiii hvor spændende, på mandag er du MOR wiiii tillykke!!

taaaaak smiler;-) ja det er meget spændende;-)

knus jill

Anmeld

27. marts 2010

lillemunk

Weee det er jo lige om lidt. håber i kan få tiden til at gå her i weekenden.

Min første datte kom til verden 17 dage før tid, og vejede 2800.

Pøj pøj med det hele.

weekend knuser fra Karin

Anmeld

27. marts 2010

Tulle28

jillkolsbjerg skriver:

Så er det på mandag jeg bliver MOR....for første gang. Vi var på sygehuset til vores sidste kontrol igår, og de ville tage stilling til om lille Freya skulle ud....alt så egentlig stadig fint ud, dog vender hun forkert og stadig lidt fostervand men ellers alt ok, vægten kunne de ikke sige noget om da det kun er en uge siden hun blev vuyrderet sidste;-) kl 16.00 ringede vi på fødegangen.....de vil have hende ud mandag....skal derind kl 7.45 mandag morgen og de regner med at hun er ude ved ti-tiden....uha kan næsten ikke vente med at se hende;-) glæder mig som et lille barn, specielt til at se hvordan hun ser ud og hvor "stor" hun EGENTLIG er, håber ikke hun er for skrøbelig;-)

knus fra en meget spændt kommende Mor;-) Jill 38+4

Hvor vildt! Så bliver du også mor på mandag Jeg bliver mor kl. 13.30 he he - mærkeligt at man ligefrem har en tid for, hvornår det sker.

Rigtig meget held og lykke!

Stort knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.