Læge idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Winnie

Jeg synes det er mere behageligt når det er en kvinde der gør det, jeg ved faktisk ikke rigtig hvorfor - for mændene er oftest mere forsigtige, fordi de godt ved at det ikke er skide rart.

Der var heldigvis ingen spreden ben i - så jeg er lykkelig!

Det med kvinde og mande læger, kan jeg kun give dig ret i. Har en gang haft en kvinde læge og efter GU hos hende havde jeg ondt i 2 dage  Så hellere en fremmed mand (læge vel og mærke &nbsp.

Hvor er det dog synd for dig at du har så ondt, håber at det hurtigt bliver bedre, nu hvor du skal holde dig i ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

AWO

Zette skriver:

Lægen sagde jeg skulle gå til fys hvis det blev værre - det har jo gradvist forværret sig de seneste to uger. Så jeg skal ringe såfremt. Jeg orker bare ikke mere lægehalløj efterhånden. jeg skal minimum afsted to gange om ugen (ja ja jeg tuder sikkert i nogens ører, men alligevel...) og med et dårligt bækken... så er det bare MAX ufedt.

Med andre ord, så har du bare haft en rigtig møgdag!!! Stakkel..

Men så er det jo godt, du har en dejlig kæreste, og de sødeste små bamser, der sikkert kan få dig i godt humør igen! Og så kan du jo tænke på alle os andre, når du ligger og kan sove til kl. 11.

Anmeld

26. marts 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Jeg er også ligeglad - og dog! I forgårs tænkte jeg at jeg ville prøve at barbere mig.. og fik min røv ned på gulvet i bruseren og benene gik fint og under armenen - jeg var lykkelig. Men jeg måtte simpelthen opgive skridtet - jeg kunne kun se indersiden af lårene - og det kan jeg jo ikke bruge til så meget

Fede madamme! Måtte også beklage mig da Nicolai kom hjem, han svarede bare "jamen det er jo mavens skyld!" HELT KORREKT, men derfor er det da stadig irriterende.

Haha som du dog kan skrive det.....

Men sjovt, jeg har nemlig fuldstændig samme problem... Men nu trængte jeg simpelthen så meget efterhånden at jeg bare skulle have det gjort. Så tog først bad, og mens jeg stod med balsem i håret, stillede jeg mig foran spejlet for så kunne jeg "hive" lidt op i maven mens jeg spejvendt kunne se i spejlet til at babere de efter meget lange hår mellem bene... Køøønt syn! NOT!!!....

Også fordi jeg har det sådan lidt at skulle jeg nu gå hen og føde snart så vil jeg gerne føle mig lidt "ren" og det gør jeg så absolut ikke hvis jeg ikke er nogenlunde glat for neden... Men nu er det gjort, også kan det vente til efter jeg har født igen... Selv mine ben fik jeg baberet, men det tog også sin tid inden jeg ku finde en måde som jeg kunne stå på....

Hvordan gik det hos lægen søde??

Anmeld

26. marts 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Haha som du dog kan skrive det.....

Men sjovt, jeg har nemlig fuldstændig samme problem... Men nu trængte jeg simpelthen så meget efterhånden at jeg bare skulle have det gjort. Så tog først bad, og mens jeg stod med balsem i håret, stillede jeg mig foran spejlet for så kunne jeg "hive" lidt op i maven mens jeg spejvendt kunne se i spejlet til at babere de efter meget lange hår mellem bene... Køøønt syn! NOT!!!....

Også fordi jeg har det sådan lidt at skulle jeg nu gå hen og føde snart så vil jeg gerne føle mig lidt "ren" og det gør jeg så absolut ikke hvis jeg ikke er nogenlunde glat for neden... Men nu er det gjort, også kan det vente til efter jeg har født igen... Selv mine ben fik jeg baberet, men det tog også sin tid inden jeg ku finde en måde som jeg kunne stå på....

Hvordan gik det hos lægen søde??

Jeg orker ikke det der med at stå og kigge nedad. Jeg bliver så svimmel. Så jeg har opgivet. Og tror ikke det er første gang de får en behåret kvinde ind på fødestuen - ellers er der da rigeligt at snakke om i kaffepausen "hende på stue 5 har godt nok nogle lange hår " ...

Ja ja jeg kan tage det.

jeg var lige ved at sende dig en sms, men blev afbrudt da der kom købere til hvalpene. Så var der lige fremvisning.

Men jeg har fået bækkenløsning oveni det hele og mit jerntal er faldet for meget til at jeg kan undgå at tage jern resten af graviditeten. Så det er da bare pisse irriterende.

Anmeld

26. marts 2010

smokin

Anke skriver:

Med andre ord, så har du bare haft en rigtig møgdag!!! Stakkel..

Men så er det jo godt, du har en dejlig kæreste, og de sødeste små bamser, der sikkert kan få dig i godt humør igen! Og så kan du jo tænke på alle os andre, når du ligger og kan sove til kl. 11.

Jeg vil dog lige sige at jeg tisser i sengen HVIS jeg skal sove til kl.11. så det vil nok være en meget dårlig ide. Jeg vågner omkring kl.6 og skal tisse så vildt - og prinsessen sparker løs derinde "TØM NU BLÆREN DIN DOVNE MOR! DET PRESSEEEEEEEEEEEER!!"

bagefter er jeg alt for vågen til at sove igen... så står altså altid tidligt op.

Anmeld

26. marts 2010

FruEllingsen

Zette skriver:

Vi skulle heldigvis ikke kigge i undervognen idag. Han sagde ellers "lig dig lige op på briksen" og så stod spørgsmålstegnet ellers malet i ansigtet på mig " med eller uden bukser??" ... heldigvis med! Pyyyh...

Men så trykkede han lige på symfysen........ AAAAAV og sagen var klar. Stop med at gå i skole, bliv hjemme og ked dig. Her er en erklæring, hej hej....

Så nu bliver jeg sørme hjemme - men ikke på mandag, der skal jeg hente barnevognen.

øv hvor er det ræls for dig at du er blevet ramt af bækkenløsning. Håber det bliver lidt bedre af at du kommer til at gå hjemme og kan få slappet af.

Det har i hvert fald hjulpet mig.

Anmeld

27. marts 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Jeg orker ikke det der med at stå og kigge nedad. Jeg bliver så svimmel. Så jeg har opgivet. Og tror ikke det er første gang de får en behåret kvinde ind på fødestuen - ellers er der da rigeligt at snakke om i kaffepausen "hende på stue 5 har godt nok nogle lange hår " ...

Ja ja jeg kan tage det.

jeg var lige ved at sende dig en sms, men blev afbrudt da der kom købere til hvalpene. Så var der lige fremvisning.

Men jeg har fået bækkenløsning oveni det hele og mit jerntal er faldet for meget til at jeg kan undgå at tage jern resten af graviditeten. Så det er da bare pisse irriterende.

Kan du så ikke når du får veer, få manden til at babere noget smart, måske et hjerte eller noget, så får de da først noget at snakke om..... Da vi var i svømmehal sidste weekend var der en mand (fortalte andreas) der havde baberet en hamp-plante i hans kønsbehåring.... Smadder intimt! Griner....

Jeg fik afvide dengang jeg fødte Nicklas hvor dejligt det var at jeg havde ordnet det forneden lige op til fødslen, så det hænger nok lidt ved....

Fik du solgt en hvalp??

Træls med bækkenløsning.... Sørg for guds skyld for at få slappet af i løbet af dagen, støvsug ikke, og lav ikke for mange vrid i underkroppen..... Tag det meget seriøst, så kan du være heldig at holde det nogenlunde nede.... Tro mig, jeg lyttede ikke til min krop dengang med Nicklas, og det resulterede i jeg blev indlagt til aflastning. Den eneste grund til jeg ikke er indlagt denne gang er fordi jeg stritttede imod fordi jeg ikke vil være væk hjemmeffra pga Nicklas.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.