Zette skriver:
Jeg orker ikke det der med at stå og kigge nedad. Jeg bliver så svimmel. Så jeg har opgivet. Og tror ikke det er første gang de får en behåret kvinde ind på fødestuen - ellers er der da rigeligt at snakke om i kaffepausen "hende på stue 5 har godt nok nogle lange hår
" ...
Ja ja jeg kan tage det. 
jeg var lige ved at sende dig en sms, men blev afbrudt da der kom købere til hvalpene. Så var der lige fremvisning.
Men jeg har fået bækkenløsning oveni det hele og mit jerntal er faldet for meget til at jeg kan undgå at tage jern resten af graviditeten. Så det er da bare pisse irriterende.
Kan du så ikke når du får veer, få manden til at babere noget smart, måske et hjerte eller noget, så får de da først noget at snakke om..... Da vi var i svømmehal sidste weekend var der en mand (fortalte andreas) der havde baberet en hamp-plante i hans kønsbehåring.... Smadder intimt! Griner....
Jeg fik afvide dengang jeg fødte Nicklas hvor dejligt det var at jeg havde ordnet det forneden lige op til fødslen, så det hænger nok lidt ved....
Fik du solgt en hvalp??
Træls med bækkenløsning.... Sørg for guds skyld for at få slappet af i løbet af dagen, støvsug ikke, og lav ikke for mange vrid i underkroppen..... Tag det meget seriøst, så kan du være heldig at holde det nogenlunde nede.... Tro mig, jeg lyttede ikke til min krop dengang med Nicklas, og det resulterede i jeg blev indlagt til aflastning. Den eneste grund til jeg ikke er indlagt denne gang er fordi jeg stritttede imod fordi jeg ikke vil være væk hjemmeffra pga Nicklas.....
Anmeld