Læge idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

smokin

Anke skriver:

Øv!! det lyder altså ikke godt..

Går du egentlig til fysioterapeut? Det kunne da være, det var en god ide, når nu det ikke ser ud til at blive bedre.

Jeg har gået til fys og kiropraktor de sidste par måneder, og det har virkelig hjulpet på bækkenet! Nu er mit problem så lidt anderledes, idet mine led låser, men alligevel...

Men i hvert fald held og lykke!! Jeg krydser fingre, og tænker på dig..

Knus, Anke

Lægen sagde jeg skulle gå til fys hvis det blev værre - det har jo gradvist forværret sig de seneste to uger. Så jeg skal ringe såfremt. Jeg orker bare ikke mere lægehalløj efterhånden. jeg skal minimum afsted to gange om ugen (ja ja jeg tuder sikkert i nogens ører, men alligevel...) og med et dårligt bækken... så er det bare MAX ufedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

smokin

Winnie skriver:

for at det går godt hos lægen.

Selv hader jeg det ikke, men bryder mig ikke om det...

Jeg synes det er mere behageligt når det er en kvinde der gør det, jeg ved faktisk ikke rigtig hvorfor - for mændene er oftest mere forsigtige, fordi de godt ved at det ikke er skide rart.

Der var heldigvis ingen spreden ben i - så jeg er lykkelig!

Anmeld

26. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Vi skulle heldigvis ikke kigge i undervognen idag. Han sagde ellers "lig dig lige op på briksen" og så stod spørgsmålstegnet ellers malet i ansigtet på mig " med eller uden bukser??" ... heldigvis med! Pyyyh...

Men så trykkede han lige på symfysen........ AAAAAV og sagen var klar. Stop med at gå i skole, bliv hjemme og ked dig. Her er en erklæring, hej hej....

Så nu bliver jeg sørme hjemme - men ikke på mandag, der skal jeg hente barnevognen.

Sikke en omgang slaskebæ!

Øv altså! 

Forstår godt, at du ikke orker yderligere lægebesøg - jeg synes også, at der er mange, men jeg har slet ikke ligeså mange som dig. (Men synes det er hårdt at skulle ud, når man også lider af fx. kvalme/opkast.)

Anmeld

26. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Sikke en omgang slaskebæ!

Øv altså! 

Forstår godt, at du ikke orker yderligere lægebesøg - jeg synes også, at der er mange, men jeg har slet ikke ligeså mange som dig. (Men synes det er hårdt at skulle ud, når man også lider af fx. kvalme/opkast.)

MEGA SLASKEBÆ MED KLUMPER I!!!!

På den anden side er jeg faktisk lettet, jeg har haft så dårlig samvittighed over at dukke op 1-2 gange om ugen i skolen og ikke fatte en meter af hvad de andre har lært. Lærerne har været så søde til at hjælpe mig ekstra ved siden af, men jeg tror nu de bliver lettet over at hele deres eftermiddag ikke skal gå til den gravide studerende der ikke fatter bjælde!

så jeg må få mig en hobby - syning eller sådan noget! Skal jo sidde yderst stille - åbenbart.

Anmeld

26. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

MEGA SLASKEBÆ MED KLUMPER I!!!!

På den anden side er jeg faktisk lettet, jeg har haft så dårlig samvittighed over at dukke op 1-2 gange om ugen i skolen og ikke fatte en meter af hvad de andre har lært. Lærerne har været så søde til at hjælpe mig ekstra ved siden af, men jeg tror nu de bliver lettet over at hele deres eftermiddag ikke skal gå til den gravide studerende der ikke fatter bjælde!

så jeg må få mig en hobby - syning eller sådan noget! Skal jo sidde yderst stille - åbenbart.

Ja, det er sgu nok meget godt så!

Jeg er også blevet sygemeldt resten af graviditeten og rent psykisk er det rart ikke at skulle stresse over det.

Ja, sy, tegne, strikke, hækle, lege med yoyo Der er masser af muligheder

Anmeld

26. marts 2010

Koen.

Zette skriver:

Vi skulle heldigvis ikke kigge i undervognen idag. Han sagde ellers "lig dig lige op på briksen" og så stod spørgsmålstegnet ellers malet i ansigtet på mig " med eller uden bukser??" ... heldigvis med! Pyyyh...

Men så trykkede han lige på symfysen........ AAAAAV og sagen var klar. Stop med at gå i skole, bliv hjemme og ked dig. Her er en erklæring, hej hej....

Så nu bliver jeg sørme hjemme - men ikke på mandag, der skal jeg hente barnevognen.

det var godt at han ikke sq tjekke, men AV hvor må det gør ondt og det er da mega træls at komme til gå hjemme, for tiden bliver så mega lang

Hvad så med skolen??

Anmeld

26. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Ja, det er sgu nok meget godt så!

Jeg er også blevet sygemeldt resten af graviditeten og rent psykisk er det rart ikke at skulle stresse over det.

Ja, sy, tegne, strikke, hækle, lege med yoyo Der er masser af muligheder

gaaaaaaaaaaaaaaab jeg keder mig allerede. Jeg har heldigvis en hobby herhjemme der hedder hundehvalpe. Idag har været målet at få dem til at spise tørkost på en eller anden måde da min tæve har så ømme babser at hun ikke vil ligge særlig længe og lade dem die... og HALLELUJA! Mission completed.

Kogte noget vand og hældte ud over lod det suge til det blev helt blødt, maste det med en gaffel og puttede lidt a38 i og så åd de små bamser som svin (virkelig) og bed hinanden når de blev skubbet væk. Det må have smagt himmelsk.

Anmeld

26. marts 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

det var godt at han ikke sq tjekke, men AV hvor må det gør ondt og det er da mega træls at komme til gå hjemme, for tiden bliver så mega lang

Hvad så med skolen??

Skolen får en pæn erklæring på mandag - og så er jeg fritaget for at gå derop (jeg må selvfølgelig gerne) og da det er graviditetsbetinget så får jeg stadig SU. Heldigvis. Havde jo også kun en måned tilbage før barsel.

Anmeld

26. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

gaaaaaaaaaaaaaaab jeg keder mig allerede. Jeg har heldigvis en hobby herhjemme der hedder hundehvalpe. Idag har været målet at få dem til at spise tørkost på en eller anden måde da min tæve har så ømme babser at hun ikke vil ligge særlig længe og lade dem die... og HALLELUJA! Mission completed.

Kogte noget vand og hældte ud over lod det suge til det blev helt blødt, maste det med en gaffel og puttede lidt a38 i og så åd de små bamser som svin (virkelig) og bed hinanden når de blev skubbet væk. Det må have smagt himmelsk.

Ja, det elsker små basser altså!! 

Bare lige... jeg ved ikke med dit foder, men vores dyrlægefoder må ikke stå med vand længere end et par minutter. (Kan ikke huske hvorfor, men det sagde dyrlægen bare...)

Tager du ikke nogle billeder, hvor de spiser det nye kost? Sådan noget ser bare så sødt ud...

Anmeld

26. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Ja, det elsker små basser altså!! 

Bare lige... jeg ved ikke med dit foder, men vores dyrlægefoder må ikke stå med vand længere end et par minutter. (Kan ikke huske hvorfor, men det sagde dyrlægen bare...)

Tager du ikke nogle billeder, hvor de spiser det nye kost? Sådan noget ser bare så sødt ud...

Jeg har lavet en ny mappe der hedder uge 4, så de kommer på torsdag. Ellers tror jeg brugerne bliver lidt trætte af hende der elsker sine hundehvalpe lidt for meget

Det stod indtil det var opblødt... måske 7-8 min. vandet skal jo lige virke. og så var der servering imens det var lunt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.