Læge idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

smokin

Av av av av - jeg vågnede op med den ondeste smerte i ryggen imorges og tænkte straks "hvad fanden er det?" 

Så jeg måtte ringe til lægen og han ville jo rigtig gerne se mig. Nu skal vi garanteret kigge i underliv - og jeg HADER det! "du skal bare slappe af"... 

YES! Men det er jo ikke særlig behageligt at det er en mand man ikke kender - for jeg skal ind til reservelægen idag.

Så nu krydser jeg fingre for at vi bare skal snakke, selvom chancen pt. nok er ret lille, når jeg nu har haft ondt i symfysen de sidste 5 uger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Koen.

Zette skriver:

Av av av av - jeg vågnede op med den ondeste smerte i ryggen imorges og tænkte straks "hvad fanden er det?" 

Så jeg måtte ringe til lægen og han ville jo rigtig gerne se mig. Nu skal vi garanteret kigge i underliv - og jeg HADER det! "du skal bare slappe af"... 

YES! Men det er jo ikke særlig behageligt at det er en mand man ikke kender - for jeg skal ind til reservelægen idag.

Så nu krydser jeg fingre for at vi bare skal snakke, selvom chancen pt. nok er ret lille, når jeg nu har haft ondt i symfysen de sidste 5 uger. 

uh lyder ikke særlig rart god bedring og kæmpe

og for at i kun skal snakke og ikke kigge i undervognen

Anmeld

26. marts 2010

Winnie

Zette skriver:

for at det går godt hos lægen.

Selv hader jeg det ikke, men bryder mig ikke om det...

Anmeld

26. marts 2010

LouiseNielsen

Åhh din stakkel....

Håber alt er okay.... Ihh jeg er bestemt heller ikke meget for at skulle tjekkes i understellet, men jo mere gravid man bliver, jo mere ligeglad syntes jeg faktisk man bliver.....

Pøj pøj med lægen, og send da lige en sms når du er færdig...

Anmeld

26. marts 2010

AWO

Øv!! det lyder altså ikke godt..

Går du egentlig til fysioterapeut? Det kunne da være, det var en god ide, når nu det ikke ser ud til at blive bedre.

Jeg har gået til fys og kiropraktor de sidste par måneder, og det har virkelig hjulpet på bækkenet! Nu er mit problem så lidt anderledes, idet mine led låser, men alligevel...

Men i hvert fald held og lykke!! Jeg krydser fingre, og tænker på dig..

Knus, Anke

Anmeld

26. marts 2010

B&J

LouiseLarsen skriver:

Åhh din stakkel....

Håber alt er okay.... Ihh jeg er bestemt heller ikke meget for at skulle tjekkes i understellet, men jo mere gravid man bliver, jo mere ligeglad syntes jeg faktisk man bliver.....

det er helt rigtigt jo mere gravid man bliver jo mere ligeglad bliver man og jeg er en der hader når de skal kigge op eller bare man ligger og blotter sig for alle men da man skulle føde fuck alle andre jeg har ondt griner.... så slipper man alle hæmninger..

Anmeld

26. marts 2010

B&J

ummm er det i hele ryggen du har ondt eller et bestemt sted fordi det kan jo være det er din iskias det kan være du har lavet noget der var for hårdt...det kom jeg til af støvsuger og det ville min iskias ikke være med til jeg fik så ondt jeg knap kunne gå ud af sengen

Anmeld

26. marts 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

uh lyder ikke særlig rart god bedring og kæmpe

og for at i kun skal snakke og ikke kigge i undervognen

Vi skulle heldigvis ikke kigge i undervognen idag. Han sagde ellers "lig dig lige op på briksen" og så stod spørgsmålstegnet ellers malet i ansigtet på mig " med eller uden bukser??" ... heldigvis med! Pyyyh...

Men så trykkede han lige på symfysen........ AAAAAV og sagen var klar. Stop med at gå i skole, bliv hjemme og ked dig. Her er en erklæring, hej hej....

Så nu bliver jeg sørme hjemme - men ikke på mandag, der skal jeg hente barnevognen.

Anmeld

26. marts 2010

smokin

B&J skriver:

ummm er det i hele ryggen du har ondt eller et bestemt sted fordi det kan jo være det er din iskias det kan være du har lavet noget der var for hårdt...det kom jeg til af støvsuger og det ville min iskias ikke være med til jeg fik så ondt jeg knap kunne gå ud af sengen

Det er kun allernederst. Jeg har ikke støvsuget i 3 måneder (min kæreste har dog haha) fordi jeg har haft smerter i symfyseknogle foran i skridtet... Men det er bækkenløsning siger lægen.

Anmeld

26. marts 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Åhh din stakkel....

Jeg er også ligeglad - og dog! I forgårs tænkte jeg at jeg ville prøve at barbere mig.. og fik min røv ned på gulvet i bruseren og benene gik fint og under armenen - jeg var lykkelig. Men jeg måtte simpelthen opgive skridtet - jeg kunne kun se indersiden af lårene - og det kan jeg jo ikke bruge til så meget

Fede madamme! Måtte også beklage mig da Nicolai kom hjem, han svarede bare "jamen det er jo mavens skyld!" HELT KORREKT, men derfor er det da stadig irriterende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.