Må man bide andres børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

LotteGabriella

NEJ det er det fandme ikke da

Jeg havde seriøst smækket hende sådan en på kassen, hvis hun havde gjort det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Mumto3

Jeg har ikke læst hele tråden, men jeg fik lige et grineflip! Tænk hvis vi skulle gøre alt de vores børn gør, som de ikke må.

Forstil jer lige at jeg som mor, sad og kastede maden på guvlet. Hældte melposer ud på guvlet. Samlede hundelorte op, for at undesøge hvad det var for en fætter der lå der. Min egen datter har en skrækkelig vane med at tage smøret af brødet og putte det i håret (hun er 1½år). Forestil jer lige mig går rund med ægte smør hår!!!

-og hvad ville det ikke være for en slags børn der ville komme ud af at have sådan et forbillede til mor!!! Hahahaha........det ville blive en ulidelig verden vi kom til at leve i!

Tænk at nogen kan tro at det er et godt opdragelses princip

Anmeld

25. marts 2010

Hellemor

Tak for alle jeres svar.. Jeg regnede heller ikke med at I ville synes at det var iorden.

Hvis hun siger sådan igen, vil jeg nok fortælle hende hvad jeg mener om det, og så må vi tage den diskution.

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

Det er bare ikke i orden at bide... Hvad skulle det gøre godt for...

Anmeld

25. marts 2010

Malthesmoar

Caroline86 skriver:

nej, det synes jeg ikke er i orden!

Synes egentlig det er ok at sige som hun gjorde, men hvis hun rent faktisk havde bidt var jeg blevet stik tosset...

Men jeg må indrømme at jeg, ligesom dig, er meget modstander af at bide igen hvis børnene bider! Man slår dem jo heller ikke, hvis de slår!? Hvordan skal de kunne forstå at det er forkert hvis dem der opdrager dem gør det samme?

Knus Caroline

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.