Nu må jeg altså lige høre jeres mening om dette emne..
Den anden dag havde jeg min søn på snart 11 mdr med hjemme hos en veninde. Hun er lige blevet mor til nr 2, og jeg har derfor spurgt hende meget til råds osv. Men det er slut nu..
Christoffer er snart 11 mdr, og han er i en alder hvor alting skal bides i. Han kan også finde på at sætte tænderne i ens ben eller skuldre, men så plejer jeg at stoppe ham og sige "av av, det må du ikke". Min veninde har tidligere luftet for mig, at jeg skulle bide igen, for det havde hun gjort med sin den ældste. Det har jeg nu ikke lyst, da jeg mener det er forkert.
Nå, men vi sidder så på gulvet og leger da Christoffer rejser sig op af hendes ryg. Han gør ingen antræk til at ville bide, men min veninde siger alligevel "Hvis du bider, så bider jeg igen!!"
Jeg blev helt paf da hun sagde det, for jeg mener virkelig ikke at det er hendes job at opdrage min søn. Jeg holdte selvfølgelig øje med ham, og ville da også reagere hvis han ville til at bide, men jeg kunne aldrig finde på at bide ham. Og jeg var blevet stjerne tosset hvis hun havde gjort det.
Hvad er jeres mening om dette? Er det iorden at bide børn??
Anmeld