+9 og ring til fødegangen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

LauraLW

... Jeg skal også til samtale imorgen, det skal man åbenbart når man er 41+3 (i hvertfald når man skal føde på riget). - Tror nu desværre at det kun er snak og måske en kurve, men håber dog at de vil undersøge mig og evt komme til den konklusion at jeg da skal sættes igang IGÅR!

Krydser for at det går godt, og op med humøret - du er bestemt ikke alene!

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

... Jeg skal også til samtale imorgen, det skal man åbenbart når man er 41+3 (i hvertfald når man skal føde på riget). - Tror nu desværre at det kun er snak og måske en kurve, men håber dog at de vil undersøge mig og evt komme til den konklusion at jeg da skal sættes igang IGÅR!

Krydser for at det går godt, og op med humøret - du er bestemt ikke alene!

Laura

Ej hvor er det altså sjovt som vi følges total lieligt ad:0) Det skal ikke undre mig at vores skønne unger kigger ud på samme tid:0 he he

Her i Viborg skal man også til det der tjek ca 41+3, man får en dato man skal ringe på hvis man ikke har født inden og det er ca 10 dage efter termin.

Det bliver spændende med os to idag.

Vi har pakket alt og tager alt med til baby, vi ved jo ikke om de kan finde på at beholde os derinde og så er det træls at alt står hjemme:0)

Krydser fingre og glæder mig til at høre mere:0)

Christina

Anmeld

25. marts 2010

MariaJ

Valle81 skriver:

Ej hvor er det altså sjovt som vi følges total lieligt ad:0) Det skal ikke undre mig at vores skønne unger kigger ud på samme tid:0 he he

Her i Viborg skal man også til det der tjek ca 41+3, man får en dato man skal ringe på hvis man ikke har født inden og det er ca 10 dage efter termin.

Vi har pakket alt og tager alt med til baby, vi ved jo ikke om de kan finde på at beholde os derinde og så er det træls at alt står hjemme:0)

Christina

Held og lykke i dag  Håber du snart får den lille i armene. Glæder mig til at høre hvordan det gik.

Maria 

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

Jah held og lykke...

Anmeld

25. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Christina

ja, intet nyt med mig i hvertfald. Var til "samtale" her kl 10.30, og det gik egentlig kun ud på at de kørte en kurve, jeg fik dem til at undersøge mig indvendigt (intet igang der), og så fik jeg en tid til igangsættelse på mandag hvor jeg er 42+0. Vi havde håbet at de måske ville sætte igang lidt før, men de var ikke til at hugge og stikke i.

Så thats it. Håber det gik bedre hos dig :-)

Laura

Anmeld

25. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

ja, intet nyt med mig i hvertfald. Var til "samtale" her kl 10.30, og det gik egentlig kun ud på at de kørte en kurve, jeg fik dem til at undersøge mig indvendigt (intet igang der), og så fik jeg en tid til igangsættelse på mandag hvor jeg er 42+0. Vi havde håbet at de måske ville sætte igang lidt før, men de var ikke til at hugge og stikke i.

Så thats it. Håber det gik bedre hos dig :-)

Laura

Hejsa,

Jamen vi har jo været udsat for det samme idag, jeg fik dog en meget "kærlig behandling" indvendig. Fik løsnet hinder. Og ellers blev det også til en tid til igangsættelse 0830 på mandag.

Vi prøvede også at tale til hendes barmhjertighed, da vi på mandag skal hente min kærestes søn som vi har hele påsken, og alt det paser bare så dårligt med mandag.

men visse vasse ikke tale om:0) Men det var vist mest fordi hun var MEGET sikker på at jeg ville føde inden:0)

Knus

Anmeld

25. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Hejsa,

Jamen vi har jo været udsat for det samme idag, jeg fik dog en meget "kærlig behandling" indvendig. Fik løsnet hinder. Og ellers blev det også til en tid til igangsættelse 0830 på mandag.

Vi prøvede også at tale til hendes barmhjertighed, da vi på mandag skal hente min kærestes søn som vi har hele påsken, og alt det paser bare så dårligt med mandag.

men visse vasse ikke tale om:0) Men det var vist mest fordi hun var MEGET sikker på at jeg ville føde inden:0)

Knus

Du fik da i det mindste løsnet hinder.... her mærkede hun bare, og så var det det. Har stadig ca 2 cm tilbage, og var ikke åbnet særlig meget. Og ingen tale om at det så ud som om der ville ske noget snart.... Ah well.

Krydser for at der sker ting og sager i weekenden så du ikke behøver din tid på mandag :-)

Laura

Anmeld

25. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Du fik da i det mindste løsnet hinder.... her mærkede hun bare, og så var det det. Har stadig ca 2 cm tilbage, og var ikke åbnet særlig meget. Og ingen tale om at det så ud som om der ville ske noget snart.... Ah well.

Krydser for at der sker ting og sager i weekenden så du ikke behøver din tid på mandag :-)

Laura

Åhh kan så godt følge dig...................

Men tro mig det kan pludselig gå stærkt:0)

Da jeg ventede Asta og havde mit sidste jordemoderbesøg 40+3 skulle hun måle mit symfyse mål, det var meget lavere end sidst, så hun panikkede lidt og jeg blev sendt på fødegangen og skulle tjekkes og køres kurve. Jeg lå i 1 1/2 time og de kunne ikke registrere sp meget som en plukve:0)

Samme aften kl 1900 fik jeg veer og 16 timer efter havde jeg født:0)

Så det kan gå stærkt vupti vupti:0)

Og jeg håber virkelig heller ikke at du får brug for din tid på mandag. Krydser alt hvad jeg kan:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.