+9 og ring til fødegangen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.700 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Valle81

Godmoren tøser.

Ja idag er jeg så gået 9 dage over tid....................

Da vi sodst var til jordemoder - ca 14 dage siden - fik vi et nummer vi skulle ringe til idag, hvis jeg ikke havde født.

Så her kl 0830 skal vi ringe på fødegangen hvor jeg så skal ind til en kontrol og have en snak om mulig igangsættelse.

Hmm, det var sku ikke lige det jeg havde regnet med, og kan mærke at skuffelsen fylder mere og mere Altså skuffelsen på den måde at da jeg fik min datter fødte jeg 40+4 og alt gik bare total efter bogen, og tænkte denne gang, det bliver jo en smal sag, men alt er SÅ ANDERLEDES og det er meget underligt

Men nu må vi se hvad de siger derinde:0)

Christina, 41+2 og lidt rundt på gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Lady Marion <3

Valle81 skriver:

Godmoren tøser.

Ja idag er jeg så gået 9 dage over tid....................

Da vi sodst var til jordemoder - ca 14 dage siden - fik vi et nummer vi skulle ringe til idag, hvis jeg ikke havde født.

Så her kl 0830 skal vi ringe på fødegangen hvor jeg så skal ind til en kontrol og have en snak om mulig igangsættelse.

Hmm, det var sku ikke lige det jeg havde regnet med, og kan mærke at skuffelsen fylder mere og mere Altså skuffelsen på den måde at da jeg fik min datter fødte jeg 40+4 og alt gik bare total efter bogen, og tænkte denne gang, det bliver jo en smal sag, men alt er SÅ ANDERLEDES og det er meget underligt

Men nu må vi se hvad de siger derinde:0)

Christina, 41+2 og lidt rundt på gulvet

Rolig rolig ,, jeg skulle også til den samtale   Fødte dagen før samtalen , 10 dage over tid ...  Pudselig kan du være i gang og have født i morgen ,, Jeg

Anmeld

24. marts 2010

Valle81

Muffi . skriver:

Rolig rolig ,, jeg skulle også til den samtale   Fødte dagen før samtalen , 10 dage over tid ...  Pudselig kan du være i gang og have født i morgen ,, Jeg

He he:0)

Ja det tænker jeg også, altså at han lige skal trues lidt og så går det igang af sig selv:0)

Det ville være skønt, synes heldigvis også ofte at jeg hører at mange af dem, som får tid til at skulle sættes igang føder af sig selv lige inden dagen for igangsættelse oprinder:0)

Så krydser fingre:0)

Og tusind tak

Christina

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

alt skal nok gå fint, søde

kan godt forstå det er frustrerende, men som man siger i sportens verden: fokusér på målet

Anmeld

24. marts 2010

Lady Marion <3

Valle81 skriver:

He he:0)

Ja det tænker jeg også, altså at han lige skal trues lidt og så går det igang af sig selv:0)

Det ville være skønt, synes heldigvis også ofte at jeg hører at mange af dem, som får tid til at skulle sættes igang føder af sig selv lige inden dagen for igangsættelse oprinder:0)

Så krydser fingre:0)

Og tusind tak

Christina

Lige pludselig er den der ,,,    Du har måske født i morgen  

Men man er møg utålmodig , ved det

Anmeld

24. marts 2010

LinLin

Håber det går i gang af sig selv held & lykke uanset hvordan det starter

Anmeld

24. marts 2010

MariaJ

Held og lykke med det hele. Du er i hvert fald tæt på målet nu uanset hvordan der kommer gang i sagerne. Men jeg kan godt forstå din skuffelse.

Maria

Anmeld

24. marts 2010

lululupo

held og lykke!!!!!!

Anmeld

24. marts 2010

lillemunk

Pøj Pøj herfra

Anmeld

24. marts 2010

Vial

Hvorfor er det slemt at blive sat i gang? Spørger fordi, at det skal jeg jo et par uger før termin. Er helt grøn på området. Det lyder bare som om her, at det er noget man frygter. Pøj pøj med det hele :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.