+9 og ring til fødegangen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Tina2

Held og lykke, jeg håber guldklumpen snart er ude hos jer.... Jeg synes det er forfærdeligt at gå over tid

Fødte min datter 5 dage FØr termin, så da jeg gik 4 dage over med min søn syntes jeg godt nok det var hårdt!!!!! Dog er han født på min oprindelige termin, som jeg selv havde regnet mig frem til

Ønsker dig al mulig held og lykke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Valle81

KaMa skriver:

Hvorfor er det slemt at blive sat i gang? Spørger fordi, at det skal jeg jo et par uger før termin. Er helt grøn på området. Det lyder bare som om her, at det er noget man frygter. Pøj pøj med det hele :-)

Hejsa:0)

Jeg ved ikke om det er så slemt at blive sat igang, har ingen anelse, men er lidt skræt da det jo ikke er "naturligt" hvis du forstår:0)

Og grunden til at jeg er lidt skræmt er at det jo sidst gik igang af sig selv og alt gik efter bogen, hvad e en super nem og let fødsel, veer i 12 timer og aktiv fødsel i 4, ingen smertestillende osv, og nu hvor det denne gang ser ud ti jeg måske skal have hjælp bliver jeg lidt skræmt, da det slet ikek var det jeg havde regnet med:0)

Knus

Anmeld

24. marts 2010

Valle81

Tusind tak for til Jer alle sammen for Jeres søde ord:0) Hvad skulle vi gøre uden Baby.dk:0)

Har haft ringet og fået en tid i morgen kl 11.30, så nu bliver det spændende at se om han titter ud inden:0)

Nu det er på plads tror jeg at jeg vil overtale manden til at vi skal tage en afslapper shoppetur i Ikea Aalborg for at fordrive tiden og tænke lidt på noget andet.0)

Håber i alle får en dejlig dejlig dag:0)

Anmeld

24. marts 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Tusind tak for til Jer alle sammen for Jeres søde ord:0) Hvad skulle vi gøre uden Baby.dk:0)

Har haft ringet og fået en tid i morgen kl 11.30, så nu bliver det spændende at se om han titter ud inden:0)

Nu det er på plads tror jeg at jeg vil overtale manden til at vi skal tage en afslapper shoppetur i Ikea Aalborg for at fordrive tiden og tænke lidt på noget andet.0)

Håber han kommer ud inden... Krydser alt hvad jeg kan...

Anmeld

24. marts 2010

Tullebobs

Det bliver vel nok spændende - jeg krydser fingre for at han kommer af sig selv

Jeg blev sat i gang ved min sidste fødsel. Vandet gik og da jeg ikke fik veer af mig selv, fik jeg efter 24 timer vedrop. Vil bare sige at jeg altså havde en fantastisk fødsel på trods af, at det ikke gik efter bogen - eller mine egne ønsker for den sags skyld. Bare lige lidt opmuntrende ord.

Ikea i Aalborg er fantastisk - men tror du nu det er den rigtige strategi, når det er en dreng du venter, hvis det var en pige, så er jeg sikker på, at du ville føde på p-pladsen, for det ville hun da ikke gå glip af

Nå men anyways har selv lidt samme taktik - smutter en tur i det nye Friis inde i city. Og så synes jeg vi skal gøre noget ved det denne gang.

Skal du føde i Aalborg? For skal vi så ikke bare aftales at vi ses lidt senere?

Kh Trine

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære Valle81!

Jeg håber det går helt perfekt til samtalen og glæder mig til at læse din FB indenfor meget overskuelig fremtid... Som en der stadig står og tripper et sted der føles meeeget langt fra målet vil jeg nu alligevel driste mig til at sige "din heldige kartoffel - du VED ihvertfald at du får dit barn i armene indenfor en uge!!!"   Jeg har stadig en usikkerhed omkring hvorvidt jeg føder i aften eller om 1,5 måned Det er maaange usikre aftener - du har (i det mindste) de fleste af dine usikre aftener bag dig som en staberl spiste pandekager

Når det så er sagt - kan godt forstå du er lidt ubekvem ved tanken om at gøre noget anderledes når nu det gik så fint sidste gang... Men jeg er sikker på at når du først er i gang så glider det bare for dig

Knus og kram

Rosa

Anmeld

24. marts 2010

mrsMary

Smut du bare ind til den samtale, du føder sikkert dagen efter! Det gjorde min kollega TO gange! Fat mod :-)

Anmeld

24. marts 2010

Valle81

Tullebobs skriver:

Det bliver vel nok spændende - jeg krydser fingre for at han kommer af sig selv

Jeg blev sat i gang ved min sidste fødsel. Vandet gik og da jeg ikke fik veer af mig selv, fik jeg efter 24 timer vedrop. Vil bare sige at jeg altså havde en fantastisk fødsel på trods af, at det ikke gik efter bogen - eller mine egne ønsker for den sags skyld. Bare lige lidt opmuntrende ord.

Ikea i Aalborg er fantastisk - men tror du nu det er den rigtige strategi, når det er en dreng du venter, hvis det var en pige, så er jeg sikker på, at du ville føde på p-pladsen, for det ville hun da ikke gå glip af

Nå men anyways har selv lidt samme taktik - smutter en tur i det nye Friis inde i city. Og så synes jeg vi skal gøre noget ved det denne gang.

Skal du føde i Aalborg? For skal vi så ikke bare aftales at vi ses lidt senere?

Kh Trine

Hvor er du sød:0)

Nej jeg skal føde i Viborg hvor vi bor:0) He he den med at hvis det var en pige, så ville hun elske det:0) Det tror jeg du har ret i, men Anton kan lie så godt lære det ja han kan, mors barsel skal jo gå med noget, og ved med sikkerhed det bliver til et par ture i Ikea:0)

Jeg er sikker på det nok også skal gå med en igangsættelse, det er bare alt det der med det ukendte:0)

Kæmpe knus

Anmeld

24. marts 2010

Mor til L&S

Held og lykke - Håber du når at føde inden

Anmeld

24. marts 2010

Sara.

Hej

Jeg håber samtalen gik fint og ligeledes at dit humør er okay..

Kan godt forstå at det hele er underligt og slet ikke hvad du har forventet når du sidst førdte uge 40+4....

Hvis jeg kommer over uge 41+0 (hvor jeg fødte Lærke vil jeg sys det er meget underligt) tjah... går allerede og tænker jeg jo er andengangs fødende nu....

Håber det hele går godt, det skal det nok!!!!

Knus fra Sara

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.