Tusind tak for til Jer alle sammen for Jeres søde ord:0) Hvad skulle vi gøre uden Baby.dk:0)
Har haft ringet og fået en tid i morgen kl 11.30, så nu bliver det spændende at se om han titter ud inden:0)
Nu det er på plads tror jeg at jeg vil overtale manden til at vi skal tage en afslapper shoppetur i Ikea Aalborg for at fordrive tiden og tænke lidt på noget andet.0)
Håber i alle får en dejlig dejlig dag:0)
Det bliver vel nok spændende - jeg krydser fingre for at han kommer af sig selv 
Jeg blev sat i gang ved min sidste fødsel. Vandet gik og da jeg ikke fik veer af mig selv, fik jeg efter 24 timer vedrop. Vil bare sige at jeg altså havde en fantastisk fødsel på trods af, at det ikke gik efter bogen - eller mine egne ønsker for den sags skyld. Bare lige lidt opmuntrende ord.
Ikea i Aalborg er fantastisk - men tror du nu det er den rigtige strategi, når det er en dreng du venter, hvis det var en pige, så er jeg sikker på, at du ville føde på p-pladsen, for det ville hun da ikke gå glip af
Nå men anyways har selv lidt samme taktik - smutter en tur i det nye Friis inde i city. Og så synes jeg vi skal gøre noget ved det denne gang.
Skal du føde i Aalborg? For skal vi så ikke bare aftales at vi ses lidt senere?
Kh Trine
Anmeld