Kan i mærke jeres ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Ja det er lidt mystisk med det underliv... Det kan jo også være at man bare er meget mere opmærksom nu hvor det tidligere har været lidt ligegyldigt...

Og tak for "god fornøjelse" - har kraniet fuldt af snot, fryser og mine øjne løber i vand - the baby-making kan ikke blive andet end usexet, men hvad gør man ikke i ægløsningenstegn?

Det lyder godt nok HOT! Hi hi

Ja, man er vel skruk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Det lyder godt nok HOT! Hi hi

Ja, man er vel skruk

Ja frygtelig skruk - næsten grænsende til det pinlige indimellem. Er nået til en punkt hvor jeg kan få drejet stort set alle samtaler ind på noget med børn og graviditet Så det kunne være så fint hvis der var gevinst i første (rigtige) forsøg...

Hvordan går det med dig?

Anmeld

23. marts 2010

Mettemus

VNB skriver:

Jeg kan også (næsten) altid mærke min ÆL i form af jag og prikken i underlivet (minder meget om mens smerter) og øget udflåd, får også tit en smule humørsvingninger i ca 3 dages tid heromkring.  

Har hver måned i et års tid taget ÆL-test og de viste ALTID positiv når jeg mærkede disse "smerter"

så ja jeg mener helt klart at nogle kvinder kan mærke deres ÆL  så er det bare med at komme igang  

held og lykke med det

Knus Vinni.

Det må være det jeg har mærket... har lige fundet en lignende tråd om emnet og er mere og mere sikker på at det er ÆL.

Så rigtig mange tak for svar

Anmeld

23. marts 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Ja frygtelig skruk - næsten grænsende til det pinlige indimellem. Er nået til en punkt hvor jeg kan få drejet stort set alle samtaler ind på noget med børn og graviditet Så det kunne være så fint hvis der var gevinst i første (rigtige) forsøg...

Hvordan går det med dig?

Puha, sådan har jeg det også. Men ikke hele tiden, det veksler meget. Nogle gange tænker jeg, at det kommer når det kommer, og andre gange tænker jeg, at det kun kan gå for langsomt.

Jeg har det fint. På torsdag skal jeg til tjek på Hvidovre - de skal se om mine cyster (som jeg fik efter aborten og som gjorde at jeg fik stærke smerter, besvimede, skulle med ambulance osv., men som viste sig at være pga. ægløsning og harmløse) er forsvundet. Så det bliver lidt "spændende" - synes jo ikke, at jeg har haft de bedste erfaringer med hospitaler og scanninger...

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Mettemus skriver:

Ja som overskriften lyder - kan i mærke når i har ÆL?

Igår og i dag har jeg haft sådan en mensagtig smerte i underlivet, men det passer ikke rigtig med at jeg skal have menstruation nu. Til gengæld ville det passe bedre med ÆL, men da jeg har været på P-piller i rigtig mange år har jeg slet ikke nogen fornemmelse af om det er normalt at man kan mærke det?

Ja meget... Men min krop er ikke vandt til det og jeg havde 3 æg i dette forsøg...

Anmeld

23. marts 2010

Blyb

Kan se du har fået en masse gode svar. Held og lykke med baby-making

Jeg har også de sidste 3 dage kunne mærke min ÆL, så er ret spændt på om jeg får min mens her om små 14 dage..for den fik en ordentlig tur på lagnerne

Anmeld

23. marts 2010

kvinde84

Ja jeg kan godt mærke min ÆL, men det er kun i nogle få timer, og det er ikke så slemt. Meget smart, da man så ved præcis  

Anmeld

24. marts 2010

Mettemus

Puha, sådan har jeg det også. Men ikke hele tiden, det veksler meget. Nogle gange tænker jeg, at det kommer når det kommer, og andre gange tænker jeg, at det kun kan gå for langsomt.

Jeg har det fint. På torsdag skal jeg til tjek på Hvidovre - de skal se om mine cyster (som jeg fik efter aborten og som gjorde at jeg fik stærke smerter, besvimede, skulle med ambulance osv., men som viste sig at være pga. ægløsning og harmløse) er forsvundet. Så det bliver lidt "spændende" - synes jo ikke, at jeg har haft de bedste erfaringer med hospitaler og scanninger...

Nej det kan jeg da godt forstå - synes hurtigt at man får et lidt creapy forhold til hospitaler når man ikke er der i nogen god anledning.

Og nu spør' jeg måske dumt - hvilken betydning har cysterne i forhold til dine muligheder for at blive gravid?

Anmeld

24. marts 2010

Gaya

Mettemus skriver:

Ja som overskriften lyder - kan i mærke når i har ÆL?

Igår og i dag har jeg haft sådan en mensagtig smerte i underlivet, men det passer ikke rigtig med at jeg skal have menstruation nu. Til gengæld ville det passe bedre med ÆL, men da jeg har været på P-piller i rigtig mange år har jeg slet ikke nogen fornemmelse af om det er normalt at man kan mærke det?

Det kunne godt lyde som ÆL, også hvis det er sådan lige midt imellem....;o)

Jeg kan tydeligt mærke når jeg har ÆL, det føles som om jeg bliver stukket ned med en kniv......men jeg har også endumetriose, og så er alt ved en cyklus bare smertefuldt........

Men det er langt fra alle der overhovedet mærker det....

/Lene

Anmeld

24. marts 2010

Mettemus

Blyb skriver:

Kan se du har fået en masse gode svar. Held og lykke med baby-making

Jeg har også de sidste 3 dage kunne mærke min ÆL, så er ret spændt på om jeg får min mens her om små 14 dage..for den fik en ordentlig tur på lagnerne

Hvor godt  Synes også at vi har gjort hvad vi kunne for at blive gravide i denne omgang - det er jo hårdt arbejde  På den måde er det jo ret smart at man kan mærke sin ægløsning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.