Kan i mærke jeres ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Mettemus

Ja som overskriften lyder - kan i mærke når i har ÆL?

Igår og i dag har jeg haft sådan en mensagtig smerte i underlivet, men det passer ikke rigtig med at jeg skal have menstruation nu. Til gengæld ville det passe bedre med ÆL, men da jeg har været på P-piller i rigtig mange år har jeg slet ikke nogen fornemmelse af om det er normalt at man kan mærke det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

ette1987

Jeg kan mærke det ved mens smerter. Altså lidt stik i maven osv. Har forsøgt mig med temperatur metoden, men den forstår jeg mig ikke rigtigt på Så da jeg havde de her tegn, så tog jeg en ÆL test, og de var positive et par dage. Så det ejg føler burde være det.

Anmeld

23. marts 2010

LinLin

Ja det har jeg kunnet - sådan lidt ømhed i underlivet...

Anmeld

23. marts 2010

SHERO

Også i den grad, hos mig har jeg virkelig ondt når jeg har ÆL, faktisk mere end ved mens, men heldigvis ikke så længe :-D

Anmeld

23. marts 2010

Mettemus

Jamen så lyder det jo som om det godt kan være det? Så må jeg hellere hive kæresten med ind på lagnerne og gå i gang med le baby-making

Anmeld

23. marts 2010

Riksen

Før min graviditet og abort mærkede jeg intet til ægløsning, kun til mensen. Men efter aborten synes jeg, at jeg kan mærke ægløsningen ved at det niver/stikker i en af siderne i underlivet. Meget mærkeligt.

Nå, men god fornøjelse med the baby-making

Anmeld

23. marts 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Jamen så lyder det jo som om det godt kan være det? Så må jeg hellere hive kæresten med ind på lagnerne og gå i gang med le baby-making

God fornøjelse

Anmeld

23. marts 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Før min graviditet og abort mærkede jeg intet til ægløsning, kun til mensen. Men efter aborten synes jeg, at jeg kan mærke ægløsningen ved at det niver/stikker i en af siderne i underlivet. Meget mærkeligt.

Nå, men god fornøjelse med the baby-making

Ja det er lidt mystisk med det underliv... Det kan jo også være at man bare er meget mere opmærksom nu hvor det tidligere har været lidt ligegyldigt...

Og tak for "god fornøjelse" - har kraniet fuldt af snot, fryser og mine øjne løber i vand - the baby-making kan ikke blive andet end usexet, men hvad gør man ikke i ægløsningenstegn?

Anmeld

23. marts 2010

VNB

Jeg kan også (næsten) altid mærke min ÆL i form af jag og prikken i underlivet (minder meget om mens smerter) og øget udflåd, får også tit en smule humørsvingninger i ca 3 dages tid heromkring.  

Har hver måned i et års tid taget ÆL-test og de viste ALTID positiv når jeg mærkede disse "smerter"

så ja jeg mener helt klart at nogle kvinder kan mærke deres ÆL  så er det bare med at komme igang  

held og lykke med det

Knus Vinni.

Anmeld

23. marts 2010

Mettemus

Mor til David skriver:

God fornøjelse

Tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.