vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Tjuls

tinpou skriver:

Øhh hva´!! Jeg hører dig vel ikke sige at du fik vand i kroppen EFTER fødslen!? her går jeg og trøster mig med at det forsvinder umiddelbart efter fødslen?

Mit tog også til EFTER fødslen og det var voldsomt. Kunne ikke stå på mine fødder, og intet hjalp..

Men det væreste!! Den dag i dag får jeg STADIG vanddrivende.. Det er værst om sommeren, men det er efter jeg har født jeg er så "heldig".. Og min søn bliver snart 4 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Bayze

Tjuls skriver:

Mit tog også til EFTER fødslen og det var voldsomt. Kunne ikke stå på mine fødder, og intet hjalp..

Men det væreste!! Den dag i dag får jeg STADIG vanddrivende.. Det er værst om sommeren, men det er efter jeg har født jeg er så "heldig".. Og min søn bliver snart 4 år

Nej nej nej HOLD OP! Jamen hvorfor - hvad siger lægerne, der må da være en forklaring?!

jeg kan desværre ikke synge LALALALALALAL så højt at jeg kan overhøre det der

Anmeld

24. marts 2010

Tjuls

tinpou skriver:

Nej nej nej HOLD OP! Jamen hvorfor - hvad siger lægerne, der må da være en forklaring?!

jeg kan desværre ikke synge LALALALALALAL så højt at jeg kan overhøre det der

Min læge har ikke givet den store forklaring.. Blot at nogen er mere modtagelige, jeg er uheldig, og måske en gang holder det

Jeg får noget der hedder Centyl.. Da det var allerværst skulle jeg tage 3-4 tabletter dagligt, men nu er jeg heldigvis nede på en, så der er da fremskridt.

Men det er irriterende, for når man tager dem, så skal man tisse i tide og utide. Så HÅBER da jeg meget snart kan ligge dem helt væk, men man kan altid være uheldig og at det forværres efter fødslen.. Sorry!!

Anmeld

24. marts 2010

LauraLW

tinpou skriver:

Ha ha - ja lige præcis! "Der må være sket en fejl!"

ja præcis hehe, ellers er det en ommer! :-)

Anmeld

24. marts 2010

LauraLW

Tjuls skriver:

nej nej nej nej nej neeeeeej! Øv hvor har jeg ondt af dig! - Og ja, den er desværre meget svær at overhøre :-(

Anmeld

24. marts 2010

Tjuls

LauraLW skriver:

nej nej nej nej nej neeeeeej! Øv hvor har jeg ondt af dig! - Og ja, den er desværre meget svær at overhøre :-(

Jeg TROR vi er meget få der ender med at have det i længere tid.. Jeg kender kun een mere der har det. Så ha' det i tankerne.. at sansynligheden for det rammer jer, ikke er særlig stor

Anmeld

24. marts 2010

Bayze

Tjuls skriver:

Jeg TROR vi er meget få der ender med at have det i længere tid.. Jeg kender kun een mere der har det. Så ha' det i tankerne.. at sansynligheden for det rammer jer, ikke er særlig stor

Ja, det må være det vi tager med os fra denne snak:-)

Anmeld

24. marts 2010

Tjuls

tinpou skriver:

Ja, det må være det vi tager med os fra denne snak:-)

Jae lige præcis..

Det er også fy af mig, at komme her og skræmme jer, så bare tænk jeg er en særling i stedet.. Hehe

Anmeld

24. marts 2010

Lady Marion <3

tinpou skriver:

Hmpfrh! Det må godt nok have været træls for dig!

Men det har nok været et forbigående fænomen (vil helst ikke høre fra dig, hvis det var noget der fortsatte flere måneder) og som du kan se i tråden, så har LauraLW og jeg aftalt, at der må være "sket en fejl", og vi vælger derfor at overhøre det og fortsat gå ud fra at vi bliver myndeslanke og væskefri dagen efter fødslen

Hi hi du er sød   Ærligt tror ikke jeg havde det så voldsomt længe , mener 14 dage men havde en smule derefter men ikke voldsomt ..   Da jeg tog op for at føde havde jeg pakket nogle ventebukser jeg var vokset fra 1 md før jeg fødte ..  Jeg tænkte dem kunne jeg da helt sikkert være i   Nej ,, kunne slet ikke trække dem op om lårene , havde også sådan en fiks ide om at jeg da nok ville ligne mit gamle jeg efter fødslen og 30 kg+ HMMMM der er gået min 8 mdr før jeg nogenlunde var tilbage i mit eget tøj .. Men ved de 2 første hoppede jeg da lige ned i mine bukser bagefter ..   Og det er jo præcis sådan Laura og dig gør

Anmeld

24. marts 2010

Bayze

Tjuls skriver:

Jae lige præcis..

Det er også fy af mig, at komme her og skræmme jer, så bare tænk jeg er en særling i stedet.. Hehe

Ha ha - ja, som sagt "der må være sket en fejl!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.