vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.232 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

LauraLW

ja, hvorfor ikke lige give den fuld skrue med irriterende gener her til sidst? Er idag 41+1 og nøj hvor har jeg meget vand i kroppen!

Nogle gode råd eller fif?

(jeg sidder pt med fødderne oppe på 3 puder og vipper med dem...)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Tullebobs

Svømning skulle være godt - efter devicen 'med vand skal vand fordrives'... Hvis du da orker, jeg gør ikke Men har også fået vand i kroppen, øv!

Kh Trine

Anmeld

23. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

ja, hvorfor ikke lige give den fuld skrue med irriterende gener her til sidst? Er idag 41+1 og nøj hvor har jeg meget vand i kroppen!

Nogle gode råd eller fif?

(jeg sidder pt med fødderne oppe på 3 puder og vipper med dem...)

Laura

Støttestrømper ?

Jeg fik vildt meget vand i kroppen da jeg havde født og støttestrømper var det der virkede bedst

Nu må hun da snart komme uddddd

Anmeld

23. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

Støttestrømper ?

Jeg fik vildt meget vand i kroppen da jeg havde født og støttestrømper var det der virkede bedst

Nu må hun da snart komme uddddd

ja.... det er vi flere der mener :-)

Fik du vand i kroppen efter du havde født?

Anmeld

23. marts 2010

LauraLW

Tullebobs skriver:

Svømning skulle være godt - efter devicen 'med vand skal vand fordrives'... Hvis du da orker, jeg gør ikke Men har også fået vand i kroppen, øv!

Kh Trine

orker nok ikke lige svømning pt.. men drikker meget vand, skulle det også hjælpe?

Anmeld

23. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

ja.... det er vi flere der mener :-)

Fik du vand i kroppen efter du havde født?

Ja først et par døgn efter fødslen   Vildt irriterende , der ville man jo gerne være tynd ,, HURTIGT

Anmeld

23. marts 2010

Tullebobs

LauraLW skriver:

orker nok ikke lige svømning pt.. men drikker meget vand, skulle det også hjælpe?

Jeps! Men kamillethe er faktisk endnu bedre, da det er vanddrivende, så det er da værd at forsøge.

Og nej det der svømmehalsprojekt er nok bare for meget, når man så gravid (orker sgu næsten ikke engang at tage strømper på)...

Trine

Anmeld

23. marts 2010

LauraLW

Tullebobs skriver:

Jeps! Men kamillethe er faktisk endnu bedre, da det er vanddrivende, så det er da værd at forsøge.

Og nej det der svømmehalsprojekt er nok bare for meget, når man så gravid (orker sgu næsten ikke engang at tage strømper på)...

Trine

nej hehe. strømper og sko er djævlens værk! Prøver med noget te og vand, og så må jeg se hvad der sker...

Anmeld

23. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

Ja først et par døgn efter fødslen   Vildt irriterende , der ville man jo gerne være tynd ,, HURTIGT

Det er da også for provokerende! jeg har SÅ mange gener med alt muligt, så mit største håb lige nu er at mange af dem forsvinder med fødslen... nederen hvis man får endnu flere.

Anmeld

23. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

Det er da også for provokerende! jeg har SÅ mange gener med alt muligt, så mit største håb lige nu er at mange af dem forsvinder med fødslen... nederen hvis man får endnu flere.

Det var godt nok nedern   Men du har dem nu   Så får du ikke flere ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.