vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Naiii hvor er det vildt at du er så lang.t Jeg har ikke rigtig tænkt så meget over denneher tid, fordi vi havde jo termin næsten samtidig.

Super glad for at det hele er gået så godt!!!

Det eneste råd jeg kender mod vand i kroppen er at gå i svømmehallen Men de glor lidt, når man er gået over tiden, kan jeg huske, fra jeg var gravid med Idun

held og lykke med det hele. stort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

Det var godt nok nedern   Men du har dem nu   Så får du ikke flere ...

håbe håbe håbe

Anmeld

23. marts 2010

LauraLW

Zafir skriver:

Naiii hvor er det vildt at du er så lang.t Jeg har ikke rigtig tænkt så meget over denneher tid, fordi vi havde jo termin næsten samtidig.

Super glad for at det hele er gået så godt!!!

Det eneste råd jeg kender mod vand i kroppen er at gå i svømmehallen Men de glor lidt, når man er gået over tiden, kan jeg huske, fra jeg var gravid med Idun

held og lykke med det hele. stort kram

tak skal du have søde :-)

Og ja, det er vildt som tiden pludselig er gået! Også med din graviditet nu, synes det var igår nærmest at du kom med den glædelige nyhed :-)

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

tak skal du have søde :-)

Og ja, det er vildt som tiden pludselig er gået! Også med din graviditet nu, synes det var igår nærmest at du kom med den glædelige nyhed :-)

Ja, det er helt fantastisk

Anmeld

24. marts 2010

Bayze

Muffi . skriver:

Støttestrømper ?

Jeg fik vildt meget vand i kroppen da jeg havde født og støttestrømper var det der virkede bedst

Nu må hun da snart komme uddddd

Øhh hva´!! Jeg hører dig vel ikke sige at du fik vand i kroppen EFTER fødslen!? her går jeg og trøster mig med at det forsvinder umiddelbart efter fødslen?

Anmeld

24. marts 2010

Bayze

LauraLW skriver:

Det er da også for provokerende! jeg har SÅ mange gener med alt muligt, så mit største håb lige nu er at mange af dem forsvinder med fødslen... nederen hvis man får endnu flere.

ARgh - dén reagerede jeg også lige på - EFTER fødslen - det er så en nyhed jeg kaperer dårligt lige nu, jeg vælger at overhøre den og fortsat gå ud fra at mine enorme væskeophobninger forsvinder som dug for solen dagen efter fødslen:-)

Anmeld

24. marts 2010

Lady Marion <3

tinpou skriver:

Øhh hva´!! Jeg hører dig vel ikke sige at du fik vand i kroppen EFTER fødslen!? her går jeg og trøster mig med at det forsvinder umiddelbart efter fødslen?

Jo desværre   Havde intet da jeg var gravid og så kom der sgu en masse nogle få dage efter ..   Fik elefant ben og fødder ,,  Det er åbenbart ikke helt normalt for ringede til FG som sendte mig vidre til lægevagt ,, Det kunne være en forsinket forgiftning , men nej   Det var åbenbart normalt for mig ..

Anmeld

24. marts 2010

LauraLW

tinpou skriver:

ARgh - dén reagerede jeg også lige på - EFTER fødslen - det er så en nyhed jeg kaperer dårligt lige nu, jeg vælger at overhøre den og fortsat gå ud fra at mine enorme væskeophobninger forsvinder som dug for solen dagen efter fødslen:-)

Go plan! den klub har jeg også meldt mig ind i... ved anden info siger jeg bare LALALALALALALALAAAAAAA med to fingre solidt plantet i ørerne.

Anmeld

24. marts 2010

Bayze

LauraLW skriver:

Go plan! den klub har jeg også meldt mig ind i... ved anden info siger jeg bare LALALALALALALALAAAAAAA med to fingre solidt plantet i ørerne.

Ha ha - ja lige præcis! "Der må være sket en fejl!"

Anmeld

24. marts 2010

Bayze

Muffi . skriver:

Jo desværre   Havde intet da jeg var gravid og så kom der sgu en masse nogle få dage efter ..   Fik elefant ben og fødder ,,  Det er åbenbart ikke helt normalt for ringede til FG som sendte mig vidre til lægevagt ,, Det kunne være en forsinket forgiftning , men nej   Det var åbenbart normalt for mig ..

Hmpfrh! Det må godt nok have været træls for dig!

Men det har nok været et forbigående fænomen (vil helst ikke høre fra dig, hvis det var noget der fortsatte flere måneder) og som du kan se i tråden, så har LauraLW og jeg aftalt, at der må være "sket en fejl", og vi vælger derfor at overhøre det og fortsat gå ud fra at vi bliver myndeslanke og væskefri dagen efter fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.