Hvad skal i have til frokost og hvad laver i alle idag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

MariaJ

Rosa skriver:

Salatrester fra i aftes med ekstra sukkerærter til Og så måske en kartoffelmad senere. Og resten af den Paradis-is der ligger og lokker i fryseren... 

Lige nu sidder jeg og arbejder - indtastningsarbejde for det forskningsprojekt - og kl 13 skal jeg til gravidyoga - det bliver skøøønt, har megaondt i nederste del af maven fordi baby ligger og trykker på nerverne ud i benene, og yoga plejer at hjælpe og fjerne tyngden.

Åh, en kartoffelmad. Det lyder også godt. Desværre har vi ingen kartofler lige nu, fordi jeg brugte alle i omelet i går aftes. Ikke smart tænkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Mira0911

Jeg er hjemme med syg barn...

Anmeld

23. marts 2010

Dot D

ønskebarn74 skriver:

Og tillykke med lille Sophus!!!

Knus Lene

Tak for det

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Jeg er lige taget op til en veninde, hendes mand og datter på 1½ år i Billund. Hun er stadig på arbejde, men manden er hjemme, så vi har fået mørbradbøffer, kartofler og flødesovs - ikke udgaven fra Vægtvogterne Manden er taget ud at løbe, så jeg er på baby ind til Laura vågner og de begge kommer hjem.

Sideløbende redigerer jeg dåbsbilleder i Photoshop.

K.h. Linda

Anmeld

23. marts 2010

Millebasse

Jeg er på barsel med min 8 uger gamle datter. Her står frokosten på groft knækbrød, hjemmelavet tunsalat, cherrytomater og advocado

Anmeld

23. marts 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Hvor er I søde. Ja, nogle gange kan jeg bare ikke selv se hvor grænsen går for hvad jeg kan klare.

Maria

Nej, og det kan de latterlige nordmænd åbenbart heller ikke, det er altså for sindssygt at det er udgangspunktet at man arbejder på fuld tid så tæt på fødslen!!

Godt at du slipper lige om lidt og GODT at du (hårdt presset) valgte at blive hjemme i dag. det er fredag LIGE om lidt og du må bare tage et lille skridt ad gangen og nå det du når indtil da og ikke gå på kompromis med dit velbefindende - det dur simpelthen ikke og det er ikke det værd!

Stoorttil dig

Anmeld

24. marts 2010

MariaJ

tinpou skriver:

Nej, og det kan de latterlige nordmænd åbenbart heller ikke, det er altså for sindssygt at det er udgangspunktet at man arbejder på fuld tid så tæt på fødslen!!

Godt at du slipper lige om lidt og GODT at du (hårdt presset) valgte at blive hjemme i dag. det er fredag LIGE om lidt og du må bare tage et lille skridt ad gangen og nå det du når indtil da og ikke gå på kompromis med dit velbefindende - det dur simpelthen ikke og det er ikke det værd!

Stoorttil dig

Tak skal du have. Sikken en dejlig opbakning at få.

Det hjalp med hjemmedagen. Manden har overtaget lidt af det praktiske fra den private "to do" liste, og jeg har valgt nogle ting ud på arbejdslisten, som jeg bare må give besked om at jeg ikke kommer til at gøre. Tre dage tilbage til barsel...pyha.

Maria

Anmeld

24. marts 2010

lion

ønskebarn74 skriver:

Tillykke med ham!!!

Knus Lene

Mange tak.

Han havde en god dag og blev glad for vores gave billeder af min børn "hans børnebørn", han skulle vise billederne til alle de andre gæster da de kom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.