Hvad skal i have til frokost og hvad laver i alle idag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

ønskebørn74

Jeg er så nysgerrig... Kan se der er mange på idag... Jeg hygger og ruger æg... Til frokost har jeg lavet den lækreste tunsalat i den lette udgave... MUMS...

Knus til alle fra Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

grinbidderen

jeg er hjemme fra skole idag og er bare helt lost angåne hva jeg ska spise til frokost så jeg kigger lige med også må vi se om jeg ska over i kiwi og handle ind til frokost..

Anmeld

23. marts 2010

Dot D

Hejsa. Vi var tidligt oppe, Sophus bliver to år i dag, så lidt morgenhygge med gaver og morgenmad. Skulle også lige bage boller han skulle have med sammen togkage i dagpleje... Så skal vi nok hygge lidt videre i aften, når min mand kommer fra kursus. Så til frokosten- den står nok på nybagte boller. Så skal jeg også bage en kage til i morgen, vi skal til førskolemøde, vores datter skal starte i skole efter sommerferien. Så må vist lave lidt "skoleting" i fondant og pynte med

Hej og en god dag til jer alle

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Jeg er så nysgerrig... Kan se der er mange på idag... Jeg hygger og ruger æg... Til frokost har jeg lavet den lækreste tunsalat i den lette udgave... MUMS...

Knus til alle fra Lene

Lavet af:

1 dåse tun

Fraice 9%

Snackpeber

Majs

Løg

Purløg

Salt & Peber

Serveret med groft brød og små blommetomater og frisk presset æblejuice... MUMS...

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Dot D skriver:

Hejsa. Vi var tidligt oppe, Sophus bliver to år i dag, så lidt morgenhygge med gaver og morgenmad. Skulle også lige bage boller han skulle have med sammen togkage i dagpleje... Så skal vi nok hygge lidt videre i aften, når min mand kommer fra kursus. Så til frokosten- den står nok på nybagte boller. Så skal jeg også bage en kage til i morgen, vi skal til førskolemøde, vores datter skal starte i skole efter sommerferien. Så må vist lave lidt "skoleting" i fondant og pynte med

Sikke en skøn dag med sysler og masser af hygge!!!

Anmeld

23. marts 2010

lion

Jeg skal ha nybagte boller og kage til frokost.

Jeg skal nemlig til min stedfars fødselsdag i dag.

Anmeld

23. marts 2010

frk Jensen

Jeg er i skole....

Jeg skal have salat fra kantinen, og en eller anden form for sandwich...

Kram Betina

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

BetinaMørk skriver:

Jeg er i skole....

Jeg skal have salat fra kantinen, og en eller anden form for sandwich...

Kram Betina

BUSTET og velbekommen...

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Dot D skriver:

Og tillykke med lille Sophus!!!

Knus Lene

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

lion skriver:

Jeg skal ha nybagte boller og kage til frokost.

Jeg skal nemlig til min stedfars fødselsdag i dag.

Tillykke med ham!!!

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.