Hvad skal i have til frokost og hvad laver i alle idag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Koen.

jeg skal have pizzasnegle og salat til frokost (og måske et lille stk. is til dessert) bagefter skal jeg i babysam og købe badekar så alt er klar til lillepigens ankomst

Tanja 36 + 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

ønskebørn74

lillespurv19 skriver:

jeg skal have pizzasnegle og salat til frokost (og måske et lille stk. is til dessert) bagefter skal jeg i babysam og købe badekar så alt er klar til lillepigens ankomst

Tanja 36 + 3

SIKKE EN SKØN DAG!!! JEG GLÆDER MIG TIL AT SHOPPE MED EN BABY I MAVEN...

Anmeld

23. marts 2010

MariaJ

Mmmm, frokost. Jeg er slet ikke nået så langt endnu. Jeg har sovet SÅ dårligt i nat, at jeg nærmest troede jeg aldrig skulle sove igen, og havde lige et sammenbrud over morgenmaden over at jeg simpelthen ikke kan overskue de ting jeg skal nå på arbejde før min barsel begynder på fredag. Jeg var helt i opløsning, og min stakkels mand der stod og skulle på arbejde vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre. Han endte mig at beordre mig til at blive hjemme og få hvilet ud og vil hjælpe mig med at sortere i "to-do" listen, når han kommer hjem. Så nu er jeg hjemme, passer hunden der har skåret sig i poten, spiser sen morgenmad og prøver at komme lidt ovenpå igen.

Maria

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

MariaJ skriver:

Mmmm, frokost. Jeg er slet ikke nået så langt endnu. Jeg har sovet SÅ dårligt i nat, at jeg nærmest troede jeg aldrig skulle sove igen, og havde lige et sammenbrud over morgenmaden over at jeg simpelthen ikke kan overskue de ting jeg skal nå på arbejde før min barsel begynder på fredag. Jeg var helt i opløsning, og min stakkels mand der stod og skulle på arbejde vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre. Han endte mig at beordre mig til at blive hjemme og få hvilet ud og vil hjælpe mig med at sortere i "to-do" listen, når han kommer hjem. Så nu er jeg hjemme, passer hunden der har skåret sig i poten, spiser sen morgenmad og prøver at komme lidt ovenpå igen.

Maria

Det lydder som han bare har ret din mand.. Godt du blev hjemme og plejer dig selv lidt... Og det du ikke når er der jo nok andre der kan overtage.. Knus og Kram

Anmeld

23. marts 2010

Michael healer

ønskebarn74 skriver:

Det lydder som han bare har ret din mand.. Godt du blev hjemme og plejer dig selv lidt... Og det du ikke når er der jo nok andre der kan overtage.. Knus og Kram

helt enig, godt du blev hjemme

Anmeld

23. marts 2010

Sisley

Jeg har to rugbrødder med på arbejde med hhv. laks med dild-senneps dressing og skinke med mayo. Derudover en salat af rødbeder, æble, pærer og fetaost med en dressing af olie, balsamico og hakket frisk basilikum. Ej, nu er jeg helt sulten... Glæder mig til kl. 12.

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Sisley skriver:

Jeg har to rugbrødder med på arbejde med hhv. laks med dild-senneps dressing og skinke med mayo. Derudover en salat af rødbeder, æble, pærer og fetaost med en dressing af olie, balsamico og hakket frisk basilikum. Ej, nu er jeg helt sulten... Glæder mig til kl. 12.

Ej MUMS hvor det lyder lækkert!!!

Anmeld

23. marts 2010

MariaJ

Michael healer skriver:

helt enig, godt du blev hjemme

Hvor er I søde. Ja, nogle gange kan jeg bare ikke selv se hvor grænsen går for hvad jeg kan klare.

Maria

Anmeld

23. marts 2010

MariaJ

Sisley skriver:

Mmmmm, især laksemaden kunne jeg godt tænke mig lige nu. Mums.

Jeg begynder så småt at blive frokostsulten, men vi har desværre ikke rigtig noget lækkert. Jeg er stadig i nattøjet, så det virker ikke så fristende at skulle ud og handle. Øv.

Maria

Anmeld

23. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Salatrester fra i aftes med ekstra sukkerærter til Og så måske en kartoffelmad senere. Og resten af den Paradis-is der ligger og lokker i fryseren... 

Lige nu sidder jeg og arbejder - indtastningsarbejde for det forskningsprojekt - og kl 13 skal jeg til gravidyoga - det bliver skøøønt, har megaondt i nederste del af maven fordi baby ligger og trykker på nerverne ud i benene, og yoga plejer at hjælpe og fjerne tyngden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.