Jeg har lige opdaget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Maise

mayapigen skriver:

God ide, kan det passe man ingen rettighedder har, når det er ejerlejligheder hmmmm.

har lige fundet ud af at den godt må stå på græsset ude foran vores kompleks, ok men ville gerne beskytte den for vind og vejr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Liljesilas

Maise skriver:

har lige fundet ud af at den godt må stå på græsset ude foran vores kompleks, ok men ville gerne beskytte den for vind og vejr.

Ja da, der kan den da ikke stå i regn mm. Det er for dårligt!

Anmeld

23. marts 2010

Siber

Da vi boede i lejlighed på 4. sal, bar jeg Alma ned i liften og hev så barnevognen op af kælderen (stejl og med riller) det var lidt hårdt men det gik ok. Jeg fik kejsersnit, så i starten tog min mand den op inden han gik på arbejde, så den stod ude og ventede på os med lås på. Vi havde en emmaljung, som var let. Men der gik ikke lang tid, før jeg selv kunne få den op og ned.

Du må se det som gratis trim

Pøj pøj med projektet!

Knus Siber

Anmeld

23. marts 2010

Liljesilas

Siber skriver:

Da vi boede i lejlighed på 4. sal, bar jeg Alma ned i liften og hev så barnevognen op af kælderen (stejl og med riller) det var lidt hårdt men det gik ok. Jeg fik kejsersnit, så i starten tog min mand den op inden han gik på arbejde, så den stod ude og ventede på os med lås på. Vi havde en emmaljung, som var let. Men der gik ikke lang tid, før jeg selv kunne få den op og ned.

Pøj pøj med projektet!

Knus Siber

Okay i er flere der anbefaler den barnevogn, så måske jeg skal købe den. Ja mon ik det går så

Anmeld

23. marts 2010

Maise

Siber skriver:

Pøj pøj med projektet!

Knus Siber

jeg fik også kejsersnit, så synes også det var hårdt i starten at bære op og ned og med madvarer osv. men egentlig mest for ryggen. men nu har jeg vænnet mig til det når det ikke kan være anderledes.

Anmeld

23. marts 2010

Siber

mayapigen skriver:

Okay i er flere der anbefaler den barnevogn, så måske jeg skal købe den. Ja mon ik det går så

Alt kan jo lade sig gøre, så jo jeg er helt sikker på at det nok skal gå.

Jeg var også meget betænklig, og vi øvede altså også sammen inden han startede på arbejde, for jeg ville ikke stå der og være hormonella, og ikke kunne få det til!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.