Maise skriver:
JA lige præcis og hvad generer dem ved at der står en barnevogn. jeg spurgte endda viceværten at hvis jeg selv vaskede under trappen de 2 gange om måneden som en anden dame gør om jeg så måtte have min barnevogn stående, men det måtte jeg ikke og der var ikke nogen grund til hvorfor jeg ikke måtte ud over at så ville ander måske have alt mulig andet lort også stående. Men man kunne jo lave en specielordning så det kun er barnevogne.hmm
Det synes jeg godt nok er for dårligt. Du kan da ikke gøre andet, end at lade den stå der, går jeg ud fra. Det er et barn der skal have en barnevogn, hvordan kan man være så egoistisk og sige nej til det? Jeg bliver helt hissig, fordi det er typisk vores beboer at brokke sig over det. De brokker sig nemlig over at vores få sko står ude forand vores dør. Vores gang er bred, så det er ikke engang sådan de ikke kan komme forbi. Jeg synes bare det er uhygiegnisk at stille dem indenfor, når vi går igennem vores gang flere gange dagligt. Jeg synes da du skal forhører dig, om det kan være rigtigt.
Anmeld