Jeg har lige opdaget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.160 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Liljesilas

at der ikke er plads til vores barnevogn nogle steder. Eller det vil sige, jeg ikke aner hvor den skal stå, når vi ikke bruger den

Der er to veje ind til vores lejlighed på 2 sal. Indgangen forand, hvor der er trapper op til døren, og ingen steder hvor barnevognen let kan trille op, og ved bagindgangen er der meget langt ned, men en rille hvor julene kan køre på. Jeg kan da ikke balancere med den ned eller op?

Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Maise

at der ikke er plads til vores barnevogn nogle steder. Eller det vil sige, jeg ikke aner hvor den skal stå, når vi ikke bruger den

Der er to veje ind til vores lejlighed på 2 sal. Indgangen forand, hvor der er trapper op til døren, og ingen steder hvor barnevognen let kan trille op, og ved bagindgangen er der meget langt ned, men en rille hvor julene kan køre på. Jeg kan da ikke balancere med den ned eller op?

Hvad gør i?

jeg bor også på anden sal og skal ned i en barnevogns kælder for at hente den på en meget stejl trappe med rille. Var også nervøs og kunne næsten ikke kæmpemig op og end med den, men til sidst lære man at begå sig med det man har. Jeg har dog altan hvor der også er en barnevogn hvor hun kan sove. Har du altan og eller barnevogn-cykelkælder ?

Anmeld

23. marts 2010

Liljesilas

Maise skriver:

jeg bor også på anden sal og skal ned i en barnevogns kælder for at hente den på en meget stejl trappe med rille. Var også nervøs og kunne næsten ikke kæmpemig op og end med den, men til sidst lære man at begå sig med det man har. Jeg har dog altan hvor der også er en barnevogn hvor hun kan sove. Har du altan ?

Ja men den ligger ud til en meget trafikeret vej, så jeg er ikke meget for det. Men så kan jeg istedet åbne vinduget inde på hans værelse, da det ligger på den anden side.

Så du mener godt jeg kan trække barnevognen op af en stejl træppe Håber jeg virkelig.

Anmeld

23. marts 2010

frk Jensen

mayapigen skriver:

Ja men den ligger ud til en meget trafikeret vej, så jeg er ikke meget for det. Men så kan jeg istedet åbne vinduget inde på hans værelse, da det ligger på den anden side.

Så du mener godt jeg kan trække barnevognen op af en stejl træppe Håber jeg virkelig.

Jeg bor kun 16 trin fra jordens overflade, men da marcus var lille løftede jeg tit barnevognen op. først tog jeg ham op i overdelen og bagefter hev jeg underdelen op...

Men det kommer an på om du har en forholdsvis let barnevogn eller en meget tung en, du ikke kan holde til at løfte den op og ned ofte.

Kram

Anmeld

23. marts 2010

Liljesilas

BetinaMørk skriver:

Jeg bor kun 16 trin fra jordens overflade, men da marcus var lille løftede jeg tit barnevognen op. først tog jeg ham op i overdelen og bagefter hev jeg underdelen op...

Men det kommer an på om du har en forholdsvis let barnevogn eller en meget tung en, du ikke kan holde til at løfte den op og ned ofte.

Kram

Okay jeg er ikke så klog endnu på området - men man kan godt købe en barnevogn der er noget letter end andre?

Hvis i kan, så kan jeg også

Anmeld

23. marts 2010

Maise

mayapigen skriver:

Altså det gør jeg næsten hver dag, ellers ville jeg ikke kunne gå ud med mit barn. Jeg skubber den dog op og går foran den når jeg skal ned, så jeg ligesom er stopklodsen hvis du forstår. så hvis ens hænder en dag er trætte at man ikke taber barnevognen og den rutjer ned igen. Barnevognen må nemlig ikke stå på ejendommen, da det er ejerlejligheder vi bor i. mega nederen.

har overvejet at brokke mig over det, da jeg synes det er farligt og uansvarligt af ejerforeningen at man udsætter sit barn for fare ved at skulle op og ned af de trapper.

nu har jeg jo ikke set hvor du bor, men har du "øvet" dig uden dit barn i barnevognen?? du kunne du jo prøve så du fornemmer om du kan styre vognen og kan bliver tryg ved det.

Anmeld

23. marts 2010

frk Jensen

mayapigen skriver:

Okay jeg er ikke så klog endnu på området - men man kan godt købe en barnevogn der er noget letter end andre?

Hvis i kan, så kan jeg også

Nu ved jeg jo ikk hvad du er til af vogn osv, men jeg har en Emmaljunga 2008 model og den er super lækker og en vogn der ikke vejer meget. (har ikke lige den præcise vægt)

Jeg havde en gammel simo først inden jeg købte en sprit ny, og den havde jeg slet slet ikke gidet at slæbe og og ned hver dag.

Men man kan jo få letvægtsstel til Emmaljunga´s barnevogne...

Anmeld

23. marts 2010

Liljesilas

Maise skriver:

Altså det gør jeg næsten hver dag, ellers ville jeg ikke kunne gå ud med mit barn. Jeg skubber den dog op og går foran den når jeg skal ned, så jeg ligesom er stopklodsen hvis du forstår. så hvis ens hænder en dag er trætte at man ikke taber barnevognen og den rutjer ned igen. Barnevognen må nemlig ikke stå på ejendommen, da det er ejerlejligheder vi bor i. mega nederen.

har overvejet at brokke mig over det, da jeg synes det er farligt og uansvarligt af ejerforeningen at man udsætter sit barn for fare ved at skulle op og ned af de trapper.

nu har jeg jo ikke set hvor du bor, men har du "øvet" dig uden dit barn i barnevognen?? du kunne du jo prøve så du fornemmer om du kan styre vognen og kan bliver tryg ved det.

Jeg bor også i et ejerlejlighedskompleks... Ved ikke helt hvad reglerne er, men efter som de ander beboer, som er noget ældre, ikke er helt vilde med os, skal der nok opstå problemer. Folk har altid så mærkelige ting at gå op i...

Anmeld

23. marts 2010

Halbschön

mayapigen skriver:

Hvad gør i?

Hejsa,

jeg bor på 2.sal og har en altanbarnevogn på altanen, når han skal sove middagslur.

Så har vi et kælderrum, hvor vores normale barnevogn står nede. Og når vi skal ud og gå med ham, så er det op og ned af en stejl trappe. Men jeg synes nu det går ganske nemt

Anmeld

23. marts 2010

Liljesilas

BetinaMørk skriver:

Nu ved jeg jo ikk hvad du er til af vogn osv, men jeg har en Emmaljunga 2008 model og den er super lækker og en vogn der ikke vejer meget. (har ikke lige den præcise vægt)

Jeg havde en gammel simo først inden jeg købte en sprit ny, og den havde jeg slet slet ikke gidet at slæbe og og ned hver dag.

Men man kan jo få letvægtsstel til Emmaljunga´s barnevogne...

Tak, den vil jeg lige søge på. Men får en af min svigermor, og hader at sige hvilken vogn jeg vil have... Men kan jeg jo blive nød til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.