Hvad har overrasket jer mest ved at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

DK

Det har overrasket mig mest hvor nemt et barn jeg har fået! Når man hører om andre der aldrig sover/laver noget selv/har et øjebliks ro, så bliver jeg så forundret over hvad jeg mon har gjort siden jeg har fortjent så dejligt et barn!

Det overrasker mig også hvor HURTIGT hun er vokset. Shit altså!! (ja... det kræver altså en banden her!)

Knus Ditte (som håber på lige så nem nr. 2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

..

Tusind tak for alle jeres svar. Fedt at få et indblik I hvad der har overrasket jer

Men som mange af jer skriver så er det bare SÅ vildt hvor meget man kommer til at elske de børn. Jeg troede at jeg elskede mine hunde så højt man kunne men så fik jeg børn og dem vil jeg gå i døden for hvis det var nødvendigt.

Med barn nummer 2 var jeg bange for om jeg kunne elske ham lige så højt uden der gik noget fra Smilla men det kan man. Man får bare dobbelt så meget kærlighed at give ud af

Anmeld

23. marts 2010

Loa

WiitrioeN skriver:

Jeg vil sige jeg er ikke sådan vildt overrasket jeg havde forstillet mig at det vil være hårdt og jeg havde forstillet mig minus nattesøvn (dog havde jeg ikke forstillet mig at mit barn som 2 år stadig ikke kunne sove igennem) men jeg havde ikke forstillet mig at vi skulle være forældre til et barn med andre og større behov og jeg havde bestemt ikke forstillet mig hvordan omverden vil reger og det er nok det der overrakser mig mest ved at blive forældre det er omverden, f.eks kan Daniella ikke så godt klare berørninger og seævom vi siger det til folk og er meget åben så lytter de ikke en meter til det og gør det bare alligevel det vil sige når vi kommer hjem har vi et barn der føler sig krænket og som er ødelagt, det er nok det der overrakser mig mest!

Ej blev helt øv da jeg læste dit indlæg.....

For meget at folk ikke kan respektere hendes og jeres grænser.....

Uh, kan godt forstå det må være svært at rumme......

Anmeld

23. marts 2010

karina1980

at alle skal blande sig i opdragelsen eller have en mening om ens opdragelse,

jeg er forundret over at man virkelig tillader sig at kalde andre en dårlig mor blot fordi man ikke er enig eller synes det er et underligt valg den anden tager.

før jeg fik børn var der ingen der blandede sig så meget i hvad jeg gjorde og hvorfor

Anmeld

23. marts 2010

4xGreve

Loa skriver:

Ej blev helt øv da jeg læste dit indlæg.....

For meget at folk ikke kan respektere hendes og jeres grænser.....

Uh, kan godt forstå det må være svært at rumme......

det er det nogen gange også for man kan jo se hvor meget det påvirker ens lille pige, det er bestemt ikke sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.