Nu er min prinsesse kun 2 mrd, så det er lidt svært at sige, men jeg synes at det har overrasket mig meget at hun udvikler sig så meget, man kan jo nærmest se fremskridt HVER dag...
Men min venindes unger har overrasket mig meget. Jeg synes det er utroligt hvor meget de kopiere deres forældre og ander voksne de tit er sammen med. Fx siger min veninde altid "mojn mojn" når hun taler i telefon med mig, hun er ikke jyde, men det er bare noget vi har sagt til hinanden, de sidste mange år. Hun siger det derfor ikke til andre, end mig. Men en aften jeg var hos hende, skulle hendes mand ligge hende i seng, og da de gik op på 1.sal for at ligge prinsessen i seng, stak hun hovedet ud under trappen og sagde mojn mojn moar! - Der var vi helt knust af grin...
En anden ting der også har overrasket mig ved hende er at hun bare er god til at tage R**** på sin far. De har en datter på knapt et halvt år, og hun lå en dag på gulvet hos mig og blev skiftet af sin far. Den store går hen til sin far og siger "Far, jeg har lavet pølser". Min venindes mand roser hende og siger at det er rigtig flot at hun siger det, så hun kan få en frisk ble. Hun ligger hende klar på gulvet, åber bleen og der er ikke noget i den. Han siger Amalie, der er jo ikke nogen pølser, hvor efter Amalie bare bryder ud i grin!
Neeeeeeeeej hvor er de bare skønne de små...
Anmeld