Hvad har overrasket jer mest ved at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

SpunkenJo

Begrebet tid, får en helt anden betydning, og søvn har en hel anden værdi!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Det har overrasket mig at man kan elske sådan et lillle menneske fra færste øjekast.

Hvor meget planlægning kan gøre. og ens rolige sjæl kan berolige mit barn.

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

Det har overrasket mig meget HVOR HÅRDT det faktisk er at blive forældre.... hvor meget mistet nattesøvn kan ødelægge.... og hvor villig man er til at give sig selv 100% til dette lille væsen uden at tænke over hvad man selv må sige nej til.

Anmeld

23. marts 2010

Barbamama

Det har overrasket mig hvor MEGET kærlighed man kan have til sit barn. Jeg kan næsten ikke rumme det. Og så den angst der følger med kærligheden. Min datter har lige været syg og kastet op i stride strømme og det kan gøre mig helt ude af den. Jeg kan ikke lide at hun er skidt og samtidig gør det SÅ ondt på mig at se den jeg elsker ALLERMEST være så ked af det. Så hjælper det heller ikke at hun siger MOAR når hun græder. Åh.... Men ja den altoverskyggende kærlighed til ens barn er det der er det største for mig.

Og så hvor meget man egentlig kan tilsidesætte sig selv for sit barn. Hi hi. Det der med at man finder ud af at man er sulten eller har en blære når barnet sover.

Anmeld

23. marts 2010

4xGreve

Jeg vil sige jeg er ikke sådan vildt overrasket jeg havde forstillet mig at det vil være hårdt og jeg havde forstillet mig minus nattesøvn (dog havde jeg ikke forstillet mig at mit barn som 2 år stadig ikke kunne sove igennem) men jeg havde ikke forstillet mig at vi skulle være forældre til et barn med andre og større behov og jeg havde bestemt ikke forstillet mig hvordan omverden vil reger og det er nok det der overrakser mig mest ved at blive forældre det er omverden, f.eks kan Daniella ikke så godt klare berørninger og seævom vi siger det til folk og er meget åben så lytter de ikke en meter til det og gør det bare alligevel det vil sige når vi kommer hjem har vi et barn der føler sig krænket og som er ødelagt, det er nok det der overrakser mig mest!

Anmeld

23. marts 2010

4xGreve

michella80 skriver:

Det har overrasket mig hvor MEGET kærlighed man kan have til sit barn. Jeg kan næsten ikke rumme det. Og så den angst der følger med kærligheden. Min datter har lige været syg og kastet op i stride strømme og det kan gøre mig helt ude af den. Jeg kan ikke lide at hun er skidt og samtidig gør det SÅ ondt på mig at se den jeg elsker ALLERMEST være så ked af det. Så hjælper det heller ikke at hun siger MOAR når hun græder. Åh.... Men ja den altoverskyggende kærlighed til ens barn er det der er det største for mig.

Og så hvor meget man egentlig kan tilsidesætte sig selv for sit barn. Hi hi. Det der med at man finder ud af at man er sulten eller har en blære når barnet sover.

Godt skrevet der må jeg nok også melde mig enig!!

Anmeld

23. marts 2010

Barbamama

WiitrioeN skriver:

Godt skrevet der må jeg nok også melde mig enig!!

Anmeld

23. marts 2010

Diana...

Jeg har lige spurgt manden nu her og han sagde kærligheden uden så meget som at blinke. Og det var os det første jeg tænkte da jeg læste overskriften. Jeg blev meget overrasket over man kan elske så højt og det skræmte mig faktisk lidt i starten  

mors store dreng.

Anmeld

23. marts 2010

Diana...

michella80 skriver:

Super skrevet kan kun være enig.

Anmeld

23. marts 2010

lion

Min mors kække svar var: " At de er blevet pisse frække alle sammen" Alderens på hendes børn er 24, 28, 32

Jeg har flere ting.

1. Hvor meget man kan elske sine børn.

2. Hvor hurtig de udvikler sig.

3. At det føles som mit liv begyndte da jeg fik mit første barn og der er som om hun altid har været her. Hun er 20 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.