Hvad samler du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

ARGH!!! haha....

Jeg tænkte godt at du var vild med ænder da jeg så et billede du havde lagt op af værelset hvor de stod på række...

Ja jeg må altså have sådan nogle også selvom de rapper om natten Jeg har alligevel 8 hundevapser lige nu der "rapper" mindst lige så meget....

har 50+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

memuffin

jeg samler på salt og peber sæt..... min store sæn elsker at stå og ligge på dem alle sammen og jeg får altid et sæt af ham i fødselsdag og julegaver

Anmeld

22. marts 2010

Mussen2

Jeg samler på specielle mønter, som erindrings mønter, særlige udgivelser etc. har en del fra gammrl tid og op til nu.

Jeg kan ikke få en tyver i hånden uden at tjekke om det liiiiige er en jeg ikke har

Total nørdet :-)

Anmeld

22. marts 2010

NinaNymannMadsen

da jeg var helt lille samlede jeg på sten, så blev jeg ældre og begyndte at samle på kapsler og så blev jeg ældre igen og samlede så på servietter nåede op på 1000 forskellige ca. og har stadig dem alle sammen ligende hjemme ved mine forældre.

nu samler jeg ikke på noget hvertfald ikke lige for tiden

Anmeld

22. marts 2010

Mimic

jeg samler på klovnefigurer og ting med klovner, lige nu er de desværre alle pakket ned, da vi ikke har plads til dem...

men har 300+... (har så også samlet siden jeg var 12 år)

Anmeld

22. marts 2010

MaleneG

Jeg samler ikke på noget... Det jeg har mest af er nok sko og støvler, men samler ikke som sådan

Min mand er stor samler af alt muligt han mener han får brug for på et tidspunkt og da jeg, i modsætning til ham, er kanon god til at smide ud, så bliver traileren kørt frem ind imellem, og så er jeg riiigtig hård når garage og skur/værksted skal gennemgås  Han hader det

Er det ikke bare en generel mande ting?

Anmeld

22. marts 2010

sarulee

Jeg samler på sneglefigurer og sparegrise, har endda en sneglesparegris, den er bare så sød. Desværre er det hele pakket ned da vi er ved at renovere hus..... har kun en lille bitte snegl stående på mit tastatur og en blyantsholder i keramik med en snegl på og min ko-sparegris fremme (elsker og så køer).

Anmeld

22. marts 2010

Findusinde

Vi samler på cow parade køer.. Ellllesker dem!

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Linda skriver:

jeg samler på klovnefigurer og ting med klovner, lige nu er de desværre alle pakket ned, da vi ikke har plads til dem...

men har 300+... (har så også samlet siden jeg var 12 år)

uha, godt jeg ikke bor hjemme hos dig! jeg er livsens ræd for klovne!!! Og julemands parodier (dem der render rundt i alle storcentre til jul )

Anmeld

22. marts 2010

kiroo

min mand samler på dvder og de skal stå fremme. jeg har samlede på
G-strenge.. og coca cola.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.