Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linselouise skriver: har i to sæt tvillinger???
har i to sæt tvillinger???
Nej min kæreste har to (3 og 6 år) og jeg har to (3 og 6 år)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Swips.. skriver: Tasker og tørklæder Min kæreste og jeg venter vores (til sammen) 5. barn, så nogen vil måske mene at jeg/vi samler på børn
Tasker og tørklæder
Min kæreste og jeg venter vores (til sammen) 5. barn, så nogen vil måske mene at jeg/vi samler på børn
Jamen så samler jeg vist også på børn Har allerede 5
Spændende samlinger I har...
Samlede engang på frimærker...
Sjov tråd
Jeg samler på engle og feer. Har over 40....
Nogle vil måske synes at jeg samler på krystaller også, for dem har vi virkelig mange af her hjemme Men det er faktisk os begge der køber krystaller
Hej Jeg samler også på salt og peber er der nogen der har nogen at bytte med. Eller købe nogen af mine flotte dubletter.
Hilsen Marian
L.J.L skriver: Ja jeg er bare nysgerrig Jeg er selv blevet lidt af en samler efter jeg har mødt min mand, som samler på guitarer og er lidt af en krammer Jeg samler på Erik Kold dåser og Cathrineholm Lotus:
Ja jeg er bare nysgerrig
Jeg er selv blevet lidt af en samler efter jeg har mødt min mand, som samler på guitarer og er lidt af en krammer
Jeg samler på Erik Kold dåser og Cathrineholm Lotus:
Jeg samler på øreringe. Jeg elsker øreringe og gerne de store "guld"-agtige nogle af dem. Sådan lidt á la indisk stil. Jeg har vidst nok omkring de 100. Love it
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128