Hvad samler du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

L.J.L

Caroline86 skriver:

hvad er det for én!?

Uhh jeg kan simpelthen ikke huske hvad den hedder. Det er en super hyggelig og sjov butik hvor de har alle mulige gaveartikler og ting til hjemmet osv. Den ligger på Nørrebro

Men de har bare super mange badeænder både som alm. badeand men også som nøgleringe, og så i alle mulige farver og med "tøj" på osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

smokin

Caroline86 skriver:

hvad er det for én!?

Eller dem med lys i

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
linselouise skriver:

Uhh jeg kan simpelthen ikke huske hvad den hedder. Det er en super hyggelig og sjov butik hvor de har alle mulige gaveartikler og ting til hjemmet osv. Den ligger på Nørrebro

Men de har bare super mange badeænder både som alm. badeand men også som nøgleringe, og så i alle mulige farver og med "tøj" på osv.

du må meget gerne skrive til mig, hvis du på et tidspunkt kommer i tanke om navnet

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Zette skriver:

Eller dem med lys i

jeg har én stor og to små med lys i Den store siger også rap rap rap når den kommer i vand

Anmeld

22. marts 2010

L.J.L

Caroline86 skriver:

du må meget gerne skrive til mig, hvis du på et tidspunkt kommer i tanke om navnet

Det skal jeg nok

Anmeld

22. marts 2010

smokin

Caroline86 skriver:

jeg har én stor og to små med lys i Den store siger også rap rap rap når den kommer i vand

Ja ja de er SÅ søde. Dem skal Malou også have! selvom hun nok er ligeglad med at den siger rap rap i starten men det er hendes mor ikke!!!

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Zette skriver:

Ja ja de er SÅ søde. Dem skal Malou også have! selvom hun nok er ligeglad med at den siger rap rap i starten men det er hendes mor ikke!!!

hæhæ...

Lige lidt bonusinfo om dem: Hvis de har været i vandet og man stiller dem kan de godt finde på at rappe flere timer efter - også midt om natten så man får et halvt nervesammenbrud haha

Anmeld

22. marts 2010

JustAnotherName

Som barn samlede jeg på bamser og sten.

Idag samler jeg ikke på noget ....men jeg ejer så tilpas mange sko og tasker, at man til forveksling godt kunne tro, at jeg samler på det
(det mener min mand vist at jeg gør, hehe)

Hvis man skal sige at jeg samler på noget, så må det vist være BILLEDER AF MINE BØRN. Dem har jeg mange af!! De bliver dog stort set aldrig fremkaldt, desværre. Det ville blive dyrt! Men de ligger på computeren og inde på pigernes hjemmesider.

Anmeld

22. marts 2010

Tina2

Jeg samler ikke på noget... Det jeg har mest af er nok sko og støvler, men samler ikke som sådan

Min mand er stor samler af alt muligt han mener han får brug for på et tidspunkt og da jeg, i modsætning til ham, er kanon god til at smide ud, så bliver traileren kørt frem ind imellem, og så er jeg riiigtig hård når garage og skur/værksted skal gennemgås  Han hader det

Anmeld

22. marts 2010

smokin

Caroline86 skriver:

hæhæ...

Lige lidt bonusinfo om dem: Hvis de har været i vandet og man stiller dem kan de godt finde på at rappe flere timer efter - også midt om natten så man får et halvt nervesammenbrud haha

ARGH!!! haha....

Jeg tænkte godt at du var vild med ænder da jeg så et billede du havde lagt op af værelset hvor de stod på række...

Ja jeg må altså have sådan nogle også selvom de rapper om natten Jeg har alligevel 8 hundevapser lige nu der "rapper" mindst lige så meget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.