16 and pregnant sæson 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Mimic

jeg kan fint se dem uden at installere noget som helst... jeg vælger bare dansk når jeg har valget mellem den og amerikansk side...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Findusinde

Linda skriver:

jeg kan fint se dem uden at installere noget som helst... jeg vælger bare dansk når jeg har valget mellem den og amerikansk side...

Det er sæson 2 jeg gerne vil have fingere i... Den synes jeg ikke jeg kan finde..

Anmeld

23. marts 2010

Diana...

DK skriver:

Hej

I skal bare downloade et hotspot shield. Så kan mtv ikke se hvor i verden jeres ip adresser befinder sig og så må i se det hele!

I kan bare google hotspot shield og så downloade det gratis. Det er hurtigt og nemt. På et tidspunkt spørger google om i vil "gemme" hvor i bor, og så skal i sige JA tak til det. Altså ændre i jeres nuværende instillinger. Det er nemt og giver sig selv når i gør det!! Jeg er totalt blondine-agtigt mht computeren og jeg kunne selv finde ud af det!

God fornøjelse

Hi hi jeg er så mere blondine dum end du er griner min computere ter sig mærkeligt efter jeg hentet det. 

Kan du ikke sende mig det link som du brugte?

Anmeld

23. marts 2010

DK

He he he... Her er det link jeg brugte. Det var først til allersidst at google spurgte mig om jeg virkelig ønskede at "gemme min ipadresse væk" hvilket jeg så sagde ja tak til (hmm eller måske spurgte den om jeg ikke ville blive ved med at vise min ipadresse og så sagde jeg nej til det...)

http://download.cnet.com/Hotspot-Shield/3000-2092_4-10631434.html

Prøv at se om det ikke kan du for jer! Jeg har også installeret toolbar'en så jeg kan slå skjoldet fra og til manuelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.