16 and pregnant sæson 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

DK

Jeg anede ikke at sæson 2 var fremme så nu spreder jeg ordet til jer der måske heller ikke ved det.

Jeg har indtil videre kun set afsnit 1 om Janelle. Ujjj det er da det sygeste afsnit. Jeg tror hun er den første mor som bare ikke giiiider sit barn! Vildt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

CamillaT89

På hvilken kanal og hvad tid kommer det?

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

DK skriver:

Jeg anede ikke at sæson 2 var fremme så nu spreder jeg ordet til jer der måske heller ikke ved det.

Jeg har indtil videre kun set afsnit 1 om Janelle. Ujjj det er da det sygeste afsnit. Jeg tror hun er den første mor som bare ikke giiiider sit barn! Vildt!

Er det ikke det der køre på mtv? jeg så det må nettet sidst. med et link her inde fra. hvornår er det det køre?

Anmeld

22. marts 2010

DK

Jeg ser det på mtv.com Jeg tror det kommer hver tirsdag aften på mtv men er ikke helt sikker. Men de første afsnit ligger allerede på nettet!

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Hmm må lige ind og kikke :)

Anmeld

22. marts 2010

Risen

DK skriver:

Jeg ser det på mtv.com Jeg tror det kommer hver tirsdag aften på mtv men er ikke helt sikker. Men de første afsnit ligger allerede på nettet!

Tak for tippet ! Det skal ses i aften.. 

Anmeld

22. marts 2010

Pige2009

Nu har jeg hørt så meget om det, så jeg må da lige ind og lure lidt

Anmeld

22. marts 2010

Mutti2B

Øv, jeg kan ikke se det. Jeg har været inde på mtv.com, men de skriver at den ikke er tilgængelig i min region.

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Mutti2B skriver:

Øv, jeg kan ikke se det. Jeg har været inde på mtv.com, men de skriver at den ikke er tilgængelig i min region.

ØV den siger det samme med mig :(

Anmeld

22. marts 2010

Tynen

Mutti2B skriver:

Også her - Typisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.