16 and pregnant sæson 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

smokin

Det er nogle syge syge piger denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Diana...

Zette skriver:

Det er nogle syge syge piger denne gang

Ej ej ej jeg vil os se det :(

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Mutti2B skriver:

Øv, jeg kan ikke se det. Jeg har været inde på mtv.com, men de skriver at den ikke er tilgængelig i min region.

Hvad for en computer har du?

Anmeld

22. marts 2010

DK

Hej

I skal bare downloade et hotspot shield. Så kan mtv ikke se hvor i verden jeres ip adresser befinder sig og så må i se det hele!

I kan bare google hotspot shield og så downloade det gratis. Det er hurtigt og nemt. På et tidspunkt spørger google om i vil "gemme" hvor i bor, og så skal i sige JA tak til det. Altså ændre i jeres nuværende instillinger. Det er nemt og giver sig selv når i gør det!! Jeg er totalt blondine-agtigt mht computeren og jeg kunne selv finde ud af det!

God fornøjelse

Anmeld

22. marts 2010

Tynen

DK skriver:

Hej

I skal bare downloade et hotspot shield. Så kan mtv ikke se hvor i verden jeres ip adresser befinder sig og så må i se det hele!

I kan bare google hotspot shield og så downloade det gratis. Det er hurtigt og nemt. På et tidspunkt spørger google om i vil "gemme" hvor i bor, og så skal i sige JA tak til det. Altså ændre i jeres nuværende instillinger. Det er nemt og giver sig selv når i gør det!! Jeg er totalt blondine-agtigt mht computeren og jeg kunne selv finde ud af det!

God fornøjelse

Fanks

Skulle ellers liiiiige til at blive arrig

Anmeld

22. marts 2010

oo

iiiih hvordan kan du se det på mtv.com nu?  lige pludselig i februar sagde den til mig, at de havde lukket for at folk i min region kunne se programmerne

Anmeld

22. marts 2010

oo

nice mand!! så kan man se mtv shows igen

Anmeld

22. marts 2010

DK

Jep!! De kan ikke holde os væk!!

Anmeld

22. marts 2010

Sabsy

DK skriver:

Jeg anede ikke at sæson 2 var fremme så nu spreder jeg ordet til jer der måske heller ikke ved det.

Jeg har indtil videre kun set afsnit 1 om Janelle. Ujjj det er da det sygeste afsnit. Jeg tror hun er den første mor som bare ikke giiiider sit barn! Vildt!

Det bliver vist på MTV om lørdagen kl. 19:10 og lige pt kører det noget der hedder Teen Moms, hvor man følger dem efter fødslen.

Anmeld

23. marts 2010

Findusinde

DK skriver:

Hej

God fornøjelse

DK HJÆÆÆÆP!!! Har du et nøjagtigt link til det du har downloadet??? Jeg kan ikke finde ud af det, kan sagtens finde programmet, men når jeg installere det, virker det stadig ikke på mtv´´s hjemmeside.. Jeg blir ikke spurgt om at "gemme" mit land???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.