Er bare så glad;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

Griner......ja det er reeeet viiildt...... mon jeg kan finde udaf det

knus jill

Selvfølgelig kan du det!

og kommer der nogle tvivlsspørgsmål så er der jo en kæmpe flok mødre herinde der er klar til at hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Selvfølgelig kan du det!

og kommer der nogle tvivlsspørgsmål så er der jo en kæmpe flok mødre herinde der er klar til at hjælpe

Smiler ja det er jeg godt nok taknemmelig for.......;-) Jeg er nok ikke den eneste der har det sådan med den første bebs tænker jeg......eller er jeg hehe....;-)

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

Smiler ja det er jeg godt nok taknemmelig for.......;-) Jeg er nok ikke den eneste der har det sådan med den første bebs tænker jeg......eller er jeg hehe....;-)

Nej for søren Sådan tror jeg de fleste har det.

Jeg var så "så heldig", eller hvad man skal sige, at jeg var indlagt de første 2 uger, så der var en masse hjælp at få!

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

Chalala85 skriver:

Det kunne måske være en pokal med tekst på hihi eller en trøje med verdens bedste mand og far?!

Eller også kunne du få en af de der plader i en guldsmed hvor de ndgraverer en tekst på som du ønsker, den kan hænge og stå og så kan du fortælle ham lige hvad du vil.

Jeg håber bestemt hun kommer ud med en vægt på 3kg det ville da være så fedt

Men som du selv siger, så længe hun har taget på og har det dejligt i hulen så er det helt sikkert det vigtigste for hende

Knus Charlotte

Jeg ved det da.......han spiller trommer i et band....jeg skal da købe et bækken til ham...og få indgraveret i det....smiler;-)

knus jill

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Nej for søren Sådan tror jeg de fleste har det.

Jeg var så "så heldig", eller hvad man skal sige, at jeg var indlagt de første 2 uger, så der var en masse hjælp at få!

to uger det håber jeg ikke jeg skal...vil så gerne hjem;-) Ved ikke så meget endnu......men selvom man får kejsersnit så kommer vi vel hjem hvis vi begge har det godt eller? Ved du det? Du har også født på ouh ikk? normal eller ved kejsersnit?

knus jill

Anmeld

21. marts 2010

Chalala85

jillkolsbjerg skriver:

Jeg ved det da.......han spiller trommer i et band....jeg skal da købe et bækken til ham...og få indgraveret i det....smiler;-)

knus jill

Ej ja det er godt nok en fed ide

glæder mig til at høre hans reaktion hehe

Anmeld

21. marts 2010

Chalala85

jillkolsbjerg skriver:

to uger det håber jeg ikke jeg skal...vil så gerne hjem;-) Ved ikke så meget endnu......men selvom man får kejsersnit så kommer vi vel hjem hvis vi begge har det godt eller? Ved du det? Du har også født på ouh ikk? normal eller ved kejsersnit?

knus jill

Jeg fødte ved aks og jeg kom hjem efter 2 dage. Så længe alt er godt kommer man hurtigt hjem

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

knus jill

Jeg var indlagt 2 uger fordi Liva blev født for tidligt og ikke ville spise.... det er jo heldigvis ikke normalen!

Jo jeg fødte på Ouh, fik akut kejsersnit efter 15 timer

Nå det er planlagt kejsersnit tror jeg, hvis alt er okay med dig og den lille, at i vil komme hjem indenfor et par dage.
Ka-ri-na herinden fra har fået planlagt kejsersnit på Ouh, så hun ved nok hvordan det normalt er.

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

Chalala85 skriver:

Ej ja det er godt nok en fed ide

glæder mig til at høre hans reaktion hehe

Hehe har det noget med trommer at gøre....bliver han heeeelt sikkert meget glad;-) Og tusind tak for ideen...smiler......troede jo bare at det var MIG og Freya der skulle have gaver...griner;-)

knus jill

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

Chalala85 skriver:

Jeg fødte ved aks og jeg kom hjem efter 2 dage. Så længe alt er godt kommer man hurtigt hjem

åh det var dejligt at høre;-) Håber jeg også jeg kan komme;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.