Er bare så glad;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Chalala85

jillkolsbjerg skriver:

Smiler ja ugerne føles som ÅR......det har de gjort de sidste måneder...;-) 

For mig føles tiden lang, for kæreste kommer det til at gå hurtigt da han arbejder jo;-) 

Synes det er meget surrealistisk at vi får at vide hvornår hun kommer...;-)

Det kan jeg godt forstå... du må få de der små sug i maven af glæde og spænding. Også nu hvor hun endelig har taget så flot på. Det er jo stort af den lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

jillkolsbjerg

Chalala85 skriver:

Det kan jeg godt forstå... du må få de der små sug i maven af glæde og spænding. Også nu hvor hun endelig har taget så flot på. Det er jo stort af den lille pige

Ja det er helt ubeskriveligt....kæresten har i hvert fald også lidt under alle de her scanninger...for jeg har stortudet hver eneste gang....så han har skulle holde den positive ånd.......det har sikkert været pænt svært for ham når han selv har været ked......men er stolt af at han har kunne holde mig ud

Vi var i hvert fald meget glade BEGGE to i fredags......og kan med glæde i stemmen sige at vi glæder os til hun kommer ( ikke at vi ikke har glædet os, men har bare været såååå bekymret, hvis du forstår )

knus jill

Anmeld

21. marts 2010

Chalala85

jillkolsbjerg skriver:

Ja det er helt ubeskriveligt....kæresten har i hvert fald også lidt under alle de her scanninger...for jeg har stortudet hver eneste gang....så han har skulle holde den positive ånd.......det har sikkert været pænt svært for ham når han selv har været ked......men er stolt af at han har kunne holde mig ud

Vi var i hvert fald meget glade BEGGE to i fredags......og kan med glæde i stemmen sige at vi glæder os til hun kommer ( ikke at vi ikke har glædet os, men har bare været såååå bekymret, hvis du forstår )

knus jill

Hvor er det godt han har været sådan en god støtte Måske du skulle købe en " tak fordi du har været sådan igennem graviditeten og tillykke med din datter" agtig gave når i får jeres datter til verden. Det tror jeg han ville blive rørt over hehe hvis i gør jer i sådan noget.

Kan godt forstå du har været helt i kælderen, det er jo enormt hårdt at vide ens barn ikke vokser som de skal, man kan jo ikke lade vær med at tænke om man spiser nok, skal man spise noget andet eller om man overhovedet kan gøre noget. Det er en total magtesløs situation i har været i begge to, men heldigvis er den jo endt rigtig positivt

Anmeld

21. marts 2010

tb

ej, hvor dejligt for jer at hun har taget så meget på  det bliver da spændende hvornår hun kommer ud til jer!! lidt mærkeligt at der bliver sat dato på, men på en måde jo os skønt.. så ved i lige nøjagtig hvornår i kan holde hende i jeres arme  glæder mig til at høre din FB og se billeder af guldklumpen....

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

Chalala85 skriver:

Hvor er det godt han har været sådan en god støtte Måske du skulle købe en " tak fordi du har været sådan igennem graviditeten og tillykke med din datter" agtig gave når i får jeres datter til verden. Det tror jeg han ville blive rørt over hehe hvis i gør jer i sådan noget.

Kan godt forstå du har været helt i kælderen, det er jo enormt hårdt at vide ens barn ikke vokser som de skal, man kan jo ikke lade vær med at tænke om man spiser nok, skal man spise noget andet eller om man overhovedet kan gøre noget. Det er en total magtesløs situation i har været i begge to, men heldigvis er den jo endt rigtig positivt

Ja det lyder da som en rigtig dejlig idé;-) Det må jeg gøre i næste uge;-) Hmm manden mangler ikke noget....hva søren kan jeg dog finde på?

Det har bestemt været en meget svært situation da de ikke vidste hva der har været i vejen da alt så normalt ud......dog er hun stadig lille....men ikke sååååå lille igen....smiler;-) ved godt at man ikke kan stole heeelt på scanningerne....men hun havde dog taget en del på....og det er det der tæller;-) og at hun har det godt i mavsen;-)

knus jill

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

Åhhh hvor godt!!!! Og vildt at nu er der jo bare ikke længe til at du skal være mor

Anmeld

21. marts 2010

Malthesmoar

jillkolsbjerg skriver:

hej piger

synes bare lige jeg ville dele min glæde med jer....

Vi har her de sidste mange mdr gået til kontrolscanning, da lille Freya i mavsen ikke ville tage ordentlig på.......og har bare været såååå frygtelig ked og skuffet hver gang vi har været afsted....ikke nok med at hun er meget lille så er der heller ikke rigtig meget fostervand tilbage....og hun vil ikke vende sig;-( ved sidste væksscanning ( 14 dage siden blev hun vurderet til 1988g, så hun havde kun taget knap 500 g på på en mdr;-(

men i fredags da vi var til vækstscanning fik vi os en positiv overraskelse lille Freya havde taget 600 g på PÅ 14 DAGE....jaaaaaa

så hun blev vurderet til 2620 g......jubiiiii, stadig lidt fostervand, men et fint flow og perfekt strimmel......vi skal så derned igen på fredag, hvor de vil give os dato for pks......inden påske...synes det er viiildt at tænke på at jeg bliver mor.....ml 29-31 marts....vi kan slet ikke forstå det herhjemme...vi glæder os meget men er da stadig lidt skræmt ved tanken.....

kan være det ender med at hun vejer tæt på de 3 kg inden hun kommer ud...smiler.....

nå ville bare dele det med jer.....da det bestemt bare var glædeståre der kom i fredags;-)

knus jill 37+5

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

tb skriver:

ej, hvor dejligt for jer at hun har taget så meget på  det bliver da spændende hvornår hun kommer ud til jer!! lidt mærkeligt at der bliver sat dato på, men på en måde jo os skønt.. så ved i lige nøjagtig hvornår i kan holde hende i jeres arme  glæder mig til at høre din FB og se billeder af guldklumpen....

Smiler bare ved tanken....kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver;-).......synes jeg jeg har oprettet mig herinde da vi fandt udaf at jeg var gravid.......men det er altså snart 1/2 år siden....forstår ikke hvor tiden er blevet af;-) og at det nu er MIN tur....hehe;-)

knus jill

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Åhhh hvor godt!!!! Og vildt at nu er der jo bare ikke længe til at du skal være mor

Griner......ja det er reeeet viiildt...... mon jeg kan finde udaf det

knus jill

Anmeld

21. marts 2010

Chalala85

jillkolsbjerg skriver:

Ja det lyder da som en rigtig dejlig idé;-) Det må jeg gøre i næste uge;-) Hmm manden mangler ikke noget....hva søren kan jeg dog finde på?

Det har bestemt været en meget svært situation da de ikke vidste hva der har været i vejen da alt så normalt ud......dog er hun stadig lille....men ikke sååååå lille igen....smiler;-) ved godt at man ikke kan stole heeelt på scanningerne....men hun havde dog taget en del på....og det er det der tæller;-) og at hun har det godt i mavsen;-)

knus jill

Det kunne måske være en pokal med tekst på hihi eller en trøje med verdens bedste mand og far?!

Eller også kunne du få en af de der plader i en guldsmed hvor de ndgraverer en tekst på som du ønsker, den kan hænge og stå og så kan du fortælle ham lige hvad du vil.

Jeg håber bestemt hun kommer ud med en vægt på 3kg det ville da være så fedt

Men som du selv siger, så længe hun har taget på og har det dejligt i hulen så er det helt sikkert det vigtigste for hende

Knus Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.